Pukeutuminen miehen mieliksi
Jos tiedätte miehenne pitävän tietynlaisesta pukeutumisesta (käy kuumana esim. farkkupepusta yms.), niin pukeudutteko miestä miellyttääksenne hänen toivomuksensa mukaan?
Entä miten seksissä, jos miehenne innostuu esim. stay-upeista, niin kuuluvatko sillöin tällöin valikoimaan?
Kommentit (23)
Mulla on punainen kevyttoppatakki, jossa on rintamuksessa ja hihoissa sinisiä ja mustia raitoja/kuvioita ja vyötärönauha. Muutenkin olen vyötäröltä kapea, joten sitä ei kai tarvittaisi, mut tykkään laittaa sen nyt kun tulee syksy ja koska mies jostain syystä niin innostuu siitä ja takista. Suorastaan riuhtoo sen nauhan auki ja sit lähtee muutkin mun vaatteet ja usein mut kannetaan sänkyyn tai kaadetaan matolle, sohvalle...
Tykkään siitäkin, jos mulla sattuu olla se takki yllä ja hiukset kiinni, hän haluaa jostain syystä joka kerta avata ne. Tuntuu niin ihanalta miten hellästi hän koskee mun tukkaan. Seksi mitä seuraa on aina loistavaa, niin kiihkeää ja jotenkin erilaista... Mies jopa pyysi, että en pitäisi sitä takkia päällä kun ollaan kaupungilla, koska häntä alkaa niin kiihottamaan, eikä pysyty olemaan niin ettei pantais jossain ihme paikassa. Tuotakin on tapahtunut. Hullu mut ihana fetissi :D
Miehenä olen mieltynyt jos naisella on kesämekko päällä. On ihana kaivautua helman alle. Myös takapäin rakasteleminen on tuolla naisen vaatetuksella aivan taivaallista, onpa muutama kerta toteutettu kansallisromanttisesti sillä tapaa myös heinäladossa... Onko muilla vastaavia kokemuksia?
pokemoneissa on misty niminen salipäällikkö. toisinaan poikakaverini haluaa että pukeutun kyseiseksi henkilöksi kun rakastellaan ja hän taas pukeutuu sellaisiin vaatteisiin kuin ash.