Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihastun vain toivottomiin tapauksiin?

Vierailija
08.09.2019 |

Avioeroni jälkeen olen kiinnostunut isommin neljästä-viidestä miehestä. Joukossa kaksi piintynyttä lapsetonta Peter Pania (minulla lapsi), yksi tuoreehko leski, yksi mielenterveyspotilas sekä yksi monen sadan kilometrin päässä asuva mies. Ei tarvinne lisätä että jutuista ei ole syntynyt mitään kestävää. Koen olevani hieman outo "outsider" ja siksi tavallaan samassa elämätilanteessa olevat farmariautolla ajelevat futisiskät aiheuttavat lähinnä puistatusta. Mitähän tässä voisi tehdä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä itse oikeasti valmis suhteeseen?

Vierailija
2/19 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erostani on pian viisi vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne "farmarilla ajavat rahoitusmanagerit ja futispapat" puistattaa muutenkin. Ei sillä ole mitään tekemistä juuri sinun kanssa.

Joskus mielenkiintoisia ihmisiä löytyy niistäkin jotka eivät mahdu tavallisiin raameihin eikä tämä aina tarkoita toivottomuutta.

Ihanin ja jalomielisin ihminen jota tapasin oli mies joka oli soittanut bändissä ja sitten sairastunut niin itsetuhoiseksi ettei pystynyt sängystä nousemaan ylös. Silti oli ihmisille mukava, keksi hauskoja retkiä, eikä ollut yhtään stereotyyppisen masentunut. Jos ei olisi vain häipynyt ykskaks eräs päivä pois kaupungista niin voisin vieläkin seukata tämän kanssa.

Vierailija
4/19 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla Brad Pitt?

Vierailija
5/19 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä käytännössä tarkoittaa, jos mies on Peter Pan? 

Vierailija
6/19 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noilla miehillä muuten mitään yhteistä kuin se, että jutuista ei ole tullut mitään? Eli siis ihastutko vain jos mies on jollain tavalla ns. mahdoton tapaus, vai onko heissä jotain sellaisia ominaisuuksia, joihin olet ihastunut?

Itselläni on sillä tavalla samankaltainen tilanne, että elän itse hyvin tavallista, keskivertoa, tylsähköä ja rutiininomaista elämää (oletan että tällaiseen elämäntilanteeseen viittasit tuolla futisisä-kommentilla). Itse ihastun sellaisiin omia polkuja kulkeviin, vauhdikkaisiin miehiin. Kai siihen liittyy jonkunlainen ajatus, että saisin sen miehen kautta vähän eloa omaan elämääni, mutta eihän se koskaan niin mene. Oonkin tullut siihen tulokseen, että parempi olla yksin.

Vierailija
7/19 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut miehiin, koska he ovat vaikuttaneet olevan omia itsejään ilman esittämistä ja pätemistä. Futisisät ovat -anteeksi raju yleistys - sellaisia hieman simppeleitä laumaeläimiä, jotka eivät kyseenalaista mitään, ja joille ulkoiset puitteet ja materia tärkeitä. En väitä olevani Einstein itsekään, mutta tarvitsen mieheltä silti jotain muuta.

Peter Pan on sellainen lisääntymistä välttelevä vapaudenkaipuinen yksilö, joka saattaa kyllä olla pitkässäkin suhteessa, mutta elämässä tärkeimpinä asioina mahdollisuus liikkua ja tehdä vapaasti ja vältellä liikaa vastuuta. Usein häikkää isäsuhteessa, ainakin näillä kahdella minun Peterillä. Ap

Vierailija
8/19 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monelle "futisisälle" olet siis antanut mahdollisuuden?

Vierailija
9/19 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako jos mies ajaa sedanilla tai hatchbackilla?

Vierailija
10/19 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erostani on pian viisi vuotta.

Palataan asiaan kun on kulunut viisiKYMMENTÄ vuotta. Ota nyt vaan itsellesi aikaa toipua ennenkuin syöksyt suinpäin uuteen suhteeseen.

Vierailija
11/19 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako jos mies ajaa sedanilla tai hatchbackilla?

Cabriolet helpottais vähän.

Vierailija
12/19 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat ehkä sittenkin pohjimmiltasi olla yksin?

Vierailija
13/19 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itse ajatteleva "villisieluinen", ei silloin tulisi täysin onnelliseksi futisiskän kanssa. Se voisi olla mukavaa, tasaista ja turvallista, mutta jokin puuttuisi aina. Ei se olisi oikein tällaiselle miehelle, että nainen sisimmässään kaipaisi jotain muuta. Eikä se jotain tarkoita pahoja poikia tai rikollisia, vaan ihmistä, joka on samalla aaltopituudella.

Vierailija
14/19 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on peter pan mies?

Vierailija
15/19 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme on peter pan mies?

Selitetty tuossa ylempänä.

Vierailija
16/19 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että sillä on jotain tekemistä itsesi ja elämäntilanteesi kanssa. Johonkin kaipuuseen tai haavaan nuo toivottomat tapaukset vastaavat. Ehkä se olisi hyvä selvittää, sitten suhteissakin voisi olla toivoa. Itse olin pitkään suhteessa torjuvan ja päihderiippuvaisen mutta ah niin ihanan ja fiksun miehen kanssa. Nyt kukaan tavallinen jamppa ei tietenkään sytytä. Ja kun joku sitten sytyttää, siitä paljastuu joku paha vika melko nopsaan, yleensä se viinanpiru. En vissiin ole vielä valmis normaaliin suhteeseen,ja joskus mietin, josko olen ikinä enää...

Vierailija
17/19 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut miehiin, koska he ovat vaikuttaneet olevan omia itsejään ilman esittämistä ja pätemistä. Futisisät ovat -anteeksi raju yleistys - sellaisia hieman simppeleitä laumaeläimiä, jotka eivät kyseenalaista mitään, ja joille ulkoiset puitteet ja materia tärkeitä. En väitä olevani Einstein itsekään, mutta tarvitsen mieheltä silti jotain muuta.

Peter Pan on sellainen lisääntymistä välttelevä vapaudenkaipuinen yksilö, joka saattaa kyllä olla pitkässäkin suhteessa, mutta elämässä tärkeimpinä asioina mahdollisuus liikkua ja tehdä vapaasti ja vältellä liikaa vastuuta. Usein häikkää isäsuhteessa, ainakin näillä kahdella minun Peterillä. Ap

Eikö lisääntymättömyys ole juuri vastuullista käytöstä? Vastuuton mies panee menemään eikä välitä seuraamuksista

Vierailija
18/19 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tavan mies haluaa parisuhdetta ainoastaan seksin ja ulkoisen painostuksen takia. Farmarikin on lähes pakollinen ostos.

Vierailija
19/19 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kompastuskiveni parin epäonnistuneen suhteen perusteella näyttäisi olevan superitsekkäät miehet. Ensin toki ovat huomaavaisia ym mutta ajan kanssa tulee nämä "piirteet" esiin. Pitäisi olla jokin koriste ja tarpeidentäyttäjä (kokki, siivooja, yleiskone ja tietenkin sängynlämmittäjä aina kun miestä haluttaa ), hoitaa miestä kun sairastaa - toki ei ole sitten vastavuoroista - sekä olla nauravainen ja meikattu, ei saa sairastaa tai olla muuten vain allapäin jne. Huh. Kertokaa viisaat mikä on mun ongelma kun löydän tällaisia "helmiä"..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän