Ostaako täällä joku Lumenen tuotteita?
Vähän sellainen fiilis, että ovat aina alessa nykyään
Kommentit (13)
Joo. Mä ostan. Mulla meikkivoide, huulikiilto, seerumi ja kasvovoide. Alesta kaikki.
Ostin ne halvat päivä- ja yövoiteet, mutta en tykännyt, koska tuoksu oli liian voimakas. Meikkipuuteria olen käyttänyt, mutta ei se ole kovin hyvää. Ne kalliimmat seerumit ja voiteet voivat olla hyviä. Niistä olen kokeillut V-shape seerumia, oli muistaakseni ok tuote.
Joo vaimolle ostan. Edullisia ja laadukkaita.
M48
Kerran teininä pöllin Lumenen hiuslakan. Käytin sitä riparilla. Se tuoksui ihanalle omenalle.
Käytän Lumene Blur meikkivoidetta, meikinpohjustusvoidetta, Eye primeria luomiin, puuteria, aurinkopuuteria, poskipunaa. seerumia.
Kaikki tarjouksista joko Sokokselta tai Cittarista. Kosteusvoiteet eivät ole tarpeeksi tehokkaita. Ostan apteekista Vichyn voiteita.
Joo ostan herkän ihon hoitotuotteita, puuteria ja kulmakynä on hyvä. Joskus myös kynsilakkoja.
Eihän täällä myydä Lumenen tuotteita.
Ostan aina. Sopivat hyvin, laatu ja hinta tasapainossa.
Myös erikoistuotteet edullisimpia, kuin muilla laatumerkeillä.
Juuri eilen olin yhtäaikaa ostoksilla, suuren japanilaisen naisryhmän kanssa.
Lumene on arvostettu ja suosittu merkki Japanissa, edustaa pohjoista kauneutta.
Lumene on ihan hyvä ja löytyy eri tuotteita jotain voiteita, huulivoiteita, jotain meikkejä, huulikiiltoja ja nehän sisältää marjaa ja tuoksuu marjoilta, nyt oon käyttäny ripsiväriä ja ainakin itse oon tyytyväinen
LOREAL ripsivärin aattelin ensin ostaa mut nyt en enää sitä ostakaan ja mulle käy Lumene johon oon ollut tyytyväinen
Ei. Niitä on helppo pölliä kaupasta niin ei kannata ostaa.
Ostan. Nyt mulla on käytössä Lumenen kosteusvoide ja silmänympärysgeeli, olen tyytyväinen.
Ennen ostin meikkivoidetta, mutta löysin paremman. Huulipunan suhteen sama. Ripsivärit huonoja.
Aika hyvät kokeilupakkaukset tarvittaisiin, että alkaisin ostaa uudestaan.