Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä lopetitte/aiotte lopettaa keikoilla käynnin?

Vierailija
08.09.2019 |

Tuli vain mieleen eilen, kun mummoikäiset heiluivat nolosti nuorta esittäen. Mietin, pitäisikö heille huomauttaa jotakin. Toivon, että jos en itse vaikka kymmenen vuoden päästä itse tajua, niin joku kertoisi, että aika meni jo.
Olen siis 28ja mielestäni ylärajoilla.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen 20.9 87v isoäitini kanssa katsomassa hänen suosikki bändiään turmion kätilöitä. Mummun kanssa on paras käydä keikoilla. Pari vuotta sitten oltiin ilosaaressa yhdessä.

Mahtavaa!

Vierailija
42/52 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesällä katsomassa Agentsia ja Ville Valoa ja tunsin itseni muun yleisön joukossa oikein nuoreksi.

N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli kolmekymppisenä.

Vierailija
44/52 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan sitten, kun Pate Mustajärvi jää eläkkeelle. Siihen asti täysillä.

Vierailija
45/52 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voe. Olemme 68- ja 57- vuotiaat ja jos joku 60-70-luvun rock, heavy, proge-bändi tulisi esintymään kohtuullisen matkan päähän, menisimme katsomaan. Saammeko ehkä heilutella käsiämme ja vaikka laulaa mukana?  Aloittaja, voitko antaa yhteystietosi, että kysyisimme sinulta luvan. Ehkä häpäisisimme itsemme mutta sehän on meidän asiamme jos menemme konserttiin.

Vierailija
46/52 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinä kohtaa kun hautaan kipataan voisin lopettaa. Ruumis voisi pelästyttää muut katsojat.

Sentencedillä oli viimeisellä kiertueella mukana ruumisarkku, myös lavalla. Miksei siellä voisi olla myös ruumis mukana ;)

Vierailija
47/52 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nuori ja miksi esittäisinkään nuorta???  Olen aikuinen ja käyn keikoilla ilman mitään  nuoruuden luuloa. Miten nuoruus ja musakeikat ovat jotenkin hyväksyttävämpiä seikkoja kuin aikuinen tai vanha ja keikat?

Vierailija
48/52 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo ajatellu että siihen joku ikäraja olisi. Enkä osaa etukäteen sanoo mitään ikää. N54

Vierailija
49/52 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte ku kukaan avustaja tai lapsenlapsenlapsi ei enää työnnä mua sinne pyörätuolissa.

Vierailija
50/52 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joskus 100v jos elän sinne asti. T. Nainen 46v

Vierailija
51/52 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 jatkaa: saman ikäinen mieheni on viimeks käyny keikalla noin 15 v sitten, et tiedä onko lopettanut tyystin.

Vierailija
52/52 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom. Olen 70 ja käyn mieheni kanssa keikoilla ja naidaaankin vielä.

Miksi naitte keikoilla?

Tulee nuoruus mieleen siellä auton takapenkillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi