Minkä ikäisenä lopetitte/aiotte lopettaa keikoilla käynnin?
Tuli vain mieleen eilen, kun mummoikäiset heiluivat nolosti nuorta esittäen. Mietin, pitäisikö heille huomauttaa jotakin. Toivon, että jos en itse vaikka kymmenen vuoden päästä itse tajua, niin joku kertoisi, että aika meni jo.
Olen siis 28ja mielestäni ylärajoilla.
Kommentit (52)
Olin kesällä katsomassa Agentsia ja Ville Valoa ja tunsin itseni muun yleisön joukossa oikein nuoreksi.
N34
Lopetan sitten, kun Pate Mustajärvi jää eläkkeelle. Siihen asti täysillä.
No voe. Olemme 68- ja 57- vuotiaat ja jos joku 60-70-luvun rock, heavy, proge-bändi tulisi esintymään kohtuullisen matkan päähän, menisimme katsomaan. Saammeko ehkä heilutella käsiämme ja vaikka laulaa mukana? Aloittaja, voitko antaa yhteystietosi, että kysyisimme sinulta luvan. Ehkä häpäisisimme itsemme mutta sehän on meidän asiamme jos menemme konserttiin.
Vierailija kirjoitti:
No siinä kohtaa kun hautaan kipataan voisin lopettaa. Ruumis voisi pelästyttää muut katsojat.
Sentencedillä oli viimeisellä kiertueella mukana ruumisarkku, myös lavalla. Miksei siellä voisi olla myös ruumis mukana ;)
En ole nuori ja miksi esittäisinkään nuorta??? Olen aikuinen ja käyn keikoilla ilman mitään nuoruuden luuloa. Miten nuoruus ja musakeikat ovat jotenkin hyväksyttävämpiä seikkoja kuin aikuinen tai vanha ja keikat?
Enpä oo ajatellu että siihen joku ikäraja olisi. Enkä osaa etukäteen sanoo mitään ikää. N54
Sitte ku kukaan avustaja tai lapsenlapsenlapsi ei enää työnnä mua sinne pyörätuolissa.
Varmaan joskus 100v jos elän sinne asti. T. Nainen 46v
48 jatkaa: saman ikäinen mieheni on viimeks käyny keikalla noin 15 v sitten, et tiedä onko lopettanut tyystin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom. Olen 70 ja käyn mieheni kanssa keikoilla ja naidaaankin vielä.
Miksi naitte keikoilla?
Tulee nuoruus mieleen siellä auton takapenkillä.
Mahtavaa!