Minkä ikäisenä lopetitte/aiotte lopettaa keikoilla käynnin?
Tuli vain mieleen eilen, kun mummoikäiset heiluivat nolosti nuorta esittäen. Mietin, pitäisikö heille huomauttaa jotakin. Toivon, että jos en itse vaikka kymmenen vuoden päästä itse tajua, niin joku kertoisi, että aika meni jo.
Olen siis 28ja mielestäni ylärajoilla.
Kommentit (52)
Eikös joku noin 30v ole esim. metallifestareilla porukan keski-ikä. Älä nyt vielä ala mummoutumaan.
En aio lopettaa ennenkuin jostain syystä kunto ei enää anna periksi. Tai jos kiinnostus lopahtaa, mistäpä sen tietää? Eikös nykyään esim. Ruisrockiinkin pääse yli 70v ilmaiseksi?
Marraskuussa on vuorossa Sabaton ja Apocalyptica :)
N51
Vierailija kirjoitti:
Menen 20.9 87v isoäitini kanssa katsomassa hänen suosikki bändiään turmion kätilöitä. Mummun kanssa on paras käydä keikoilla. Pari vuotta sitten oltiin ilosaaressa yhdessä.
En kestä miten söpöä❣️❣️ kunnon metallimummo.
Kakaroilla on just tuollaisia mielipiteitä. Jahka ap vähän aikuistuu, hän ehkä ymmärtää, että ikä ei ole este millekään ja aikuisena muiden mielipide ei ole enää niin kauhean merkityksellinen.
T. 43 v rokkimummo
Vierailija kirjoitti:
Eikös joku noin 30v ole esim. metallifestareilla porukan keski-ikä. Älä nyt vielä ala mummoutumaan.
Mä sanoisin mutulla että metallikeikoilla keski-ikä on korkeempi, ainakin 40.
28-vuotias? Olet parhaassa iässä. Älä nyt vielä mummoudu.
Ap ois varmaan saanut slaagin eilen yökerhossa kun n. 75-80v harmaantunut pappa tuli herrasmiehen elkein pyytämään tanssimaan. Jorattiin monta biisiä, papalla oli vielä sellainen baskeri päässä ja kävelykeppi mukana. Hyvin taipui listahitit vanhukseltakin :D
Oikea-aikaisessa mummoutumisessa ei ole mitään pahaa. Sen sijaan nuori kitkerä ja ilkeä hapannaamainen nainen on ruminta mitä tiedän.
Jotkut eivät vain tajua. Menin viime viikolla yliopistolle bändipaidassa ja ikäiseni puolituttu jakkupukunainen sanoi minua hymähtäen rockmammaksi. Hyi olkoon mikä nimitys! Äitiydellä ei ole mitään tekemistä keikoilla käymiseni tai musiikkimakuni kanssa. Eikä iällä sen puoleen. Parhaat keikkakokemukseni olen saanut ap:tä vanhempana. Kukaan ei sitä paitsi sanoisi alle kuusikymppistä miestä rockpapaksi.
N34
Sitten kun bändit jota kuuntelen lopettavat keikkailun, muutama hyvä jo sen tehnyt
m36
Huom. Olen 70 ja käyn mieheni kanssa keikoilla ja naidaaankin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naitte keikoilla?
Keikoilla käyminen loppuu kun Bruce Springsteen lopettaa. Sen jälkeen ei ole ketään jota viitsisi mennä katsomaan.
Niin kauan kuin jaksaa vaikka avustajan kanssa mennä. Asenne on rock!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naitte keikoilla?
Miksi ei naitaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naitte keikoilla?
Miksi ei naitaisi?
Se on niin nuori, ettei ymmärrä;)
Keikoilla meinaan käydä minäkin kunnes
Potkaisen tyhjää
En lopeta koskaan. Tai ehkä vihanneksena sairaalassa, jos paska tuuri käy.
Mä olen 23 enkä oo koskaan tollasta edes miettinyt, musiikin takiahan sinne mennään. Taidat ap olla aika juntti jos muut ihmiset noin paljon häiritsee.
Menen 20.9 87v isoäitini kanssa katsomassa hänen suosikki bändiään turmion kätilöitä. Mummun kanssa on paras käydä keikoilla. Pari vuotta sitten oltiin ilosaaressa yhdessä.