Maria Huntingtonin satunnainen herkuttelu: dippailee ananasta proteiinivanukkaisiin tai syö terveysjäätelöä
"Ruokavaliotaan Huntington ei ole halunnut miettiä liian tarkkaan. Hän syö kasvispainotteisesti ja välttää punaista lihaa, mutta satunnainen herkuttelu on sallittu. Silloin hän dippailee ananasta proteiinivanukkaisiin tai popsii terveysjäätelöä." https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f1ccdc07-2c0e-49e3-8a9e-9a7147…
Eikö nuo urheilijat syö mitään oikeita herkkuja? Jos satunnaisesti herkuttelee, miksi ei oikeaa jäätelöä?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Vois mammat ottaa mallia herkutteluun 😁
Ei kiitos. En syö mitään proteiinihömpötystuotteita enkä "terveysjäätelöitä". Hedelmät mulla kuuluu ihan jokapäiväiseen ruokavalioon. Sen kerran kun jotain herkkua syön, niin kyllä se on ihan aitoa tavaraa, eikä mitään tekemällä tehtyjä "terveys"herkkuja. Ei niitä herkkujakaan tarvitse vetää kaksin käsin, riittää vähempikin määrä kuten esim. rivi suklaata tai pari keksiä.
Ei syö oikeita herkkuja. Teen joka päivä terveellistä, mutta hyvää ruokaa ja se on mun herkku. Kun ei herkuttele niin voi syödä isoja ruoka-annoksia pitkin päivää oikeaa ruokaa. Ei niitä herkkuja tee mieli kun niitä ei syö. Niistä tulee oikeasti vain huono olo.
En ymmärrä, mitä terveellistä on proteiinivanukkaissa tai ”terveysjäätelöissä”. Ei yhtään mitään, jos katsoo purkin kyljestä mitä sisältävät.
Miksi ei saa pitää herkkuna sitä, mistä sattuu tykkäämään? Esim. edellä mainittu "oikea herkku" suklaa ja keksi ällöttää minua. Ne vaan ovat liian ällömakeita ja tulee huono olo vähästäkin. Sitten taas esim. Softbarin valkosuklaaproteiinipatukka on just sopivan makeaa. Se on minulle herkkua. Väkisinkö pitäisi vetää niitä jonkun mielestä "ainoita oikeita herkkuja"?
Hieno urheilija, mutta täytyy sanoa etten ole koskaan nähnyt naista, joka on noin tasapaksu. Ei minkäänlaista vyötäröä.
Vierailija kirjoitti:
Hieno urheilija, mutta täytyy sanoa etten ole koskaan nähnyt naista, joka on noin tasapaksu. Ei minkäänlaista vyötäröä.
https://scontent-frt3-2.cdninstagram.com/vp/3f72a199b86d50c45898a0c5ba2…
On tuo silti kuuma nainen.
Vierailija kirjoitti:
On kaiketi niin tikissä, että naiselliset muodotkin kadonneet. Näkee kyllä, että on kovassa kunnossa ja ihmekös tuo, kun herkuttelukin on noin tiukoissa rajoissa. Ei kroppa tuolta näytä, jos vain sohvalla sipsipussi kourassa makoilee.
Aivan hävyttömän hyvännäköinen. Ettäs kehtaakin! <3
Voisin dippailla sormea Marian pim/ppiin ja nuolla sormen.
Av-mammoilla ei ole mitään tajua mitä tuolla tasolla urheilija voi syödä ja juoda vetääkseen edes harjoitukset läpi. Siinä ei pizzat ja sipsit kuulu ruokavalioon harjoitus tai kilpailukaudella.
Mä ainakin oikeasti tykkään paljon tuoreesta ananaksesta ja joistain proteiinirahkoista.
Olen ihan samaa mieltä että jos herkuttelu on harvinaista niin sama se on vetää oikeaa kermaa ja sokeria, mutta jos joku noista proderahkoista tykkää jaksaa lisää puhtia ja on tyytyväinen niin miksipä ei. On niissä patukoissa ja karkeissakin karseasti lisäaineita.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mitä terveellistä on proteiinivanukkaissa tai ”terveysjäätelöissä”. Ei yhtään mitään, jos katsoo purkin kyljestä mitä sisältävät.
Terveysjäätelöä voi tehdä ihan itse, niin ei tarvitse katsoa minkään purkin kyljestä.
Varmaankin noiden tuotteiden valmistajat sponsoreina?
Ja voihan se olla niin, että jos ruokavalio on tosi tarkasti laskettu, niin nuokin esimerkit ovat siihen isoja helpotuksia. Eihän urheilu-ura ole kuitenkaan kovin montaa vuotta ihmisen elämästä.
Mun herkkuja on juusto, sienet, merilevä, kukkakaali paahdettuna jne.
No niin, voitte kivittää.
Mun 7v lapsi valitsee herkkupäivänä lohta.
Vois mammat ottaa mallia herkutteluun 😁