Yllätys kotona
Millaisia yllätyksiä olette järjestäneet puolisolle? Lähinnä kotona tyylin kun toinen oli kaupassa, sillä aikaa järjestin kukkia ja kynttilöitä yms. Kertokaa mahdollisimman tarkkaan. Saa myös kertoa miten teidät on yllätetty jonkun toimesta. Tai miten haluaisitte tulla yllätetyksi. Myös sängyssä tapahtuneet ja tapahtuvaksi toivotut käy.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites miehet, jotka kokevat ettei nainen huomioi/tee mitään? Kuinka itse huomioitte naisianne?
Itse tykkään yllättää ja nautin siitä, että saan toiselle hyvän olon, mutta en juuri koe että kukaan mies on samalla lailla huomioinut. Koen itseni aika turhaksi jos oon laittautunut, siivonnut ja kokannut päivän ja miehen kotiin tultua se hotkaisee ruuan, räplää kännykkää ja nukahtaa television ääreen.
Urheilen ja pidän itseni kunnossa, mies on lihonut 15 kiloa ja juuttunut kännykkä kädessä sohvalle. Vasta koitin lämmitellä ja ottaa suihin mutta ei voinut kun oli peli kesken. Kokkaan kummallekin eri ruuat, mìes on tehnyt kolmesti 4 vuoden suhteen aikana ranskalaisia.
Onko tää yleistäkin?Jos puoliso tulee pitkän työpäivän jälkeen kotiin, pyrin laittamaan kotiin kaiken valmiiksi: naisen lempiruoka, siivous tehty, ruusuja pöydässä, tuoksukynttilöitä, naisen lempimusiikkia, kuuma vaahtokylpy valmiiksi ammeeseen laskettuna, lapset viety extempore yökylään. Pukeudun itse kauluspaitaan ja kravattiin. Olen aidosti kiinnostunut hänen päivästään ja olen läsnä henkisesti. Flirttailen estottomasti. Suhtaudun häneen maailman eroottisimpana olentona, vaikka hän itse tuntisi olevansa täysin kuiviin puristettu työpäivän jälkeen. Perusteellinen hieronta samalla kun lausun sohvalle avatusta kirjasta rakkausrunoja. Otan hänet syliin ja suukottelen perusteellisesti. Suuseksiä niin paljon kuin hän haluaa. Mansikkana kakun päällä naisella on täydellinen luotamus siihen, ettei mies ala vonkaamaan yhdyntää ikäänkuin "palkkioksi" kaikesta tästä. Nukahdamme lusikkaan ja toivotamme hyvää yötä eri hellitelynimillä ainakin 10 kertaa.
Osa tästä oli ihan hyvää, mutta suurin osa... Aika lässyä mutta onneksi minä en oo vaimosi.
Jos vaimo osoittaisi halunsa kerrankin, sen sijaan että vain silloin tällöin valitsemanaan aikana suostuu seksiin kanssani, se olisi jo todellakin yllätys.
Suihinotto kotiin tultua olisikin jo jotain aivan extremeä. Tai edes naiskentelu muuallakin kuin sängyssä maistuisi kyllä meikäläiselle.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimo osoittaisi halunsa kerrankin, sen sijaan että vain silloin tällöin valitsemanaan aikana suostuu seksiin kanssani, se olisi jo todellakin yllätys.
Suihinotto kotiin tultua olisikin jo jotain aivan extremeä. Tai edes naiskentelu muuallakin kuin sängyssä maistuisi kyllä meikäläiselle.
Sama täällä eli jos KERRANKIN hän olisi se joka haluaa minua, eikä se joka suostuu.
Yritän olla hissunkissun ja mahdollisimman huomaamaton, ettei vaimon pahantuulisuus eskaloidu.
Vierailija kirjoitti:
Mites miehet, jotka kokevat ettei nainen huomioi/tee mitään? Kuinka itse huomioitte naisianne?
Itse tykkään yllättää ja nautin siitä, että saan toiselle hyvän olon, mutta en juuri koe että kukaan mies on samalla lailla huomioinut. Koen itseni aika turhaksi jos oon laittautunut, siivonnut ja kokannut päivän ja miehen kotiin tultua se hotkaisee ruuan, räplää kännykkää ja nukahtaa television ääreen.
Urheilen ja pidän itseni kunnossa, mies on lihonut 15 kiloa ja juuttunut kännykkä kädessä sohvalle. Vasta koitin lämmitellä ja ottaa suihin mutta ei voinut kun oli peli kesken. Kokkaan kummallekin eri ruuat, mìes on tehnyt kolmesti 4 vuoden suhteen aikana ranskalaisia.
Onko tää yleistäkin?
Meillä on kyllä juuri toisinpäin asia. Itse hoidan kodin, lapset ja kaiken muun. Toinen sit tulee kotiin ja lysähtää sohvalle luuri liimattuna käteen ja levähtelee koko illan että jaksaa siirtyä sänkyyn nukkumaan. Siitä huolimatta, että mitkään yllätykset ei tuota mitään reaktioita olen jaksanut yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun 50-luvun kotirouvaksi. Kirjava mekko, helma polven korkeudelle, sopivan antelias edestä, hyvin istuva, että muotoni pääsevät oikeuksiinsa. Huolellinen meikkaus. Klassiset ihonväriset korkokengät ja nätti hiusnuttura. Mekon alla pitsiä enemmän kuin tarpeeksi. Menen kultaa ovelle vastaan ja toivotan iloisesti tervetulleeksi :)
Normi kesälookki. :) Tosin suurin osa mekoista ei ole erityisen paljastavia kaula-aukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää yleistäkin?Meillä on kyllä juuri toisinpäin asia. Itse hoidan kodin, lapset ja kaiken muun. Toinen sit tulee kotiin ja lysähtää sohvalle luuri liimattuna käteen ja levähtelee koko illan että jaksaa siirtyä sänkyyn nukkumaan. Siitä huolimatta, että mitkään yllätykset ei tuota mitään reaktioita olen jaksanut yrittää.
Oon usein miettinyt, että minkäköhänlaista olisi jos suhteessa kumpikin osapuoli panostaisi täysillä toisen huomiointiin. Jos koko ajan ajattelisi mistäköhän toinen tykkäisi ja oikein kilpailtaisiin siinä kumpi tekee toiselle paremman olon ja leveämmän hymyn.
Siinä varmaan tanssisi pilvissä koko ajan.
Surullista, että niin moni lakkaa yrittämästä heti kun on toisen kalastanut itselleen :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää yleistäkin?Meillä on kyllä juuri toisinpäin asia. Itse hoidan kodin, lapset ja kaiken muun. Toinen sit tulee kotiin ja lysähtää sohvalle luuri liimattuna käteen ja levähtelee koko illan että jaksaa siirtyä sänkyyn nukkumaan. Siitä huolimatta, että mitkään yllätykset ei tuota mitään reaktioita olen jaksanut yrittää.
Oon usein miettinyt, että minkäköhänlaista olisi jos suhteessa kumpikin osapuoli panostaisi täysillä toisen huomiointiin. Jos koko ajan ajattelisi mistäköhän toinen tykkäisi ja oikein kilpailtaisiin siinä kumpi tekee toiselle paremman olon ja leveämmän hymyn.
Siinä varmaan tanssisi pilvissä koko ajan.
Surullista, että niin moni lakkaa yrittämästä heti kun on toisen kalastanut itselleen :(
Ei sovi nykyihmisen ajatusmalliin. Kun pitää olla niin feminististä ja itsenäistä. Kaikessa pitää ajatella ensin itseä ja vielä toisenkin kerran, sitte n ehkä jotain toista.
Joka tuutista toitotetaan, että ajattele vain itseäsi. Vaikka parisuhteessa kyllä pitäisi joskus laittaa kumppanikin etusijalle. Ja tämä koskee monia miehiä ja naisia.
Minusta on silloin tällöin kiva ilahduttaa miestäni. Laitan jotain tavallista seksikkäämpää päälle, stay upit ja korkkarit tai nahkaiset korkosaappaat -yhdistelmä on aika takuuvarma ainakin minun miehelle. Huolellinen meikki kuuluu sekin yllätykseen. Kunnolla punaa huuliin. 💋
miehenä en jaksa kynttilöitä E N Ä Ä sytytellä ja teetä keitellä sun muuta kun nainen ei laita tikkuakaan ristiin noiden suhteen aina saa kerjätä hepeneitäkin ylle.
os puoliso tulee pitkän työpäivän jälkeen kotiin, pyrin laittamaan kotiin kaiken valmiiksi: naisen lempiruoka, siivous tehty, ruusuja pöydässä, tuoksukynttilöitä, naisen lempimusiikkia, kuuma vaahtokylpy valmiiksi ammeeseen laskettuna, lapset viety extempore yökylään. Pukeudun itse kauluspaitaan ja kravattiin. Olen aidosti kiinnostunut hänen päivästään ja olen läsnä henkisesti. Flirttailen estottomasti. Suhtaudun häneen maailman eroottisimpana olentona, vaikka hän itse tuntisi olevansa täysin kuiviin puristettu työpäivän jälkeen. Perusteellinen hieronta samalla kun lausun sohvalle avatusta kirjasta rakkausrunoja. Otan hänet syliin ja suukottelen perusteellisesti. Suuseksiä niin paljon kuin hän haluaa. Mansikkana kakun päällä naisella on täydellinen luotamus siihen, ettei mies ala vonkaamaan yhdyntää ikäänkuin "palkkioksi" kaikesta tästä. Nukahdamme lusikkaan ja toivotamme hyvää yötä eri hellitelynimillä ainakin 10 kertaa.
😂😂😂😂😂😂😂 ei ihan oikeast
Ollaan molemmat työssäkäyviä ja arki on kiireistä, viikolla se tekee joka ehtii ja itse asiassa kotitöistä isompi osa jää usein miehen kontolle. Muutenkin ollaan varsin tasa-arvoisessa suhteessa.
Mut joskus viikonloppuisin kun mies on töissä ja ite oon kotona, on kiva yllättää mies kunnon 50-luvun kotirouva -leikillä: huolellinen meikki, nätti mekko, korkkarit ja muutenkin huoliteltu ulkonäkö. Kämppä siivottuna ja ruoka uunissa. Kun mies tulee töistä, tervehdin aiemman kirjoittajan tapaan iloisesti jo ovelta, suutelen, kysyn miten päivä meni. Kun mies on kumartumassa avaamaan kengännauhojaan, hihkaisen, "rakas, anna minä" ja polvistun avaamaan niitä. Siitä onkin sitten luontevaa jatkaa suikkarilla. Ja tietenkin nielen iloisesti hymyillen.
Yleensä tässä kohtaa mies nostaa mut ylös ja suutelee, kourien samalla rintoja ja peppua vain huomatakseen, ettei tuhmalla pikkurouvalla ole pikkareita jalassa, ja lisäksi oon työntänyt peppuuni miehen mieliksi valmiiksi pienen tapin. Tässä kohtaa saan yleensä kunnolla piiskaa, olenhan mennyt tekemään peppujuttuja omin päin. Yleensä tässä kohtaa myös pannaan ekaa kertaa.
Panemisen jälkeen mies istuu rentona sohvalle, kaadan hänelle drinkin ja menen siistiytymään, ja alan sitten kattaa pöytää. Kutsun miehen pöytään ja tarjoilen hänelle. Häärätessäni mies usein puristaa ohimennen leikillisesti piiskaamisesta vielä hellänä olevaa peppuani ja silmin nähden nauttii kun vinkaisen tyttömäisen kimeästi.
Tarjoiltuani miehelle istun itsekin alas syömään, ja haluan tietenkin tietää kaiken hänen päivästään. Muutenkin olen koko illan käytössä vain miestä ja hänen tarpeitaan varten, mitä ikinä hän sitten haluaakaan. Joskus mies saattaa toki tällaisina iltoina ottaa ilon irti ja käyttää mua rajustikin, mutta se piristys mitä tällaiset leikit tuo suhteeseen pitkäksi aikaa on todellakin pienen alistumisen ja kipeän pepun arvoista ;)
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat työssäkäyviä ja arki on kiireistä, viikolla se tekee joka ehtii ja itse asiassa kotitöistä isompi osa jää usein miehen kontolle. Muutenkin ollaan varsin tasa-arvoisessa suhteessa.
Mut joskus viikonloppuisin kun mies on töissä ja ite oon kotona, on kiva yllättää mies kunnon 50-luvun kotirouva -leikillä: huolellinen meikki, nätti mekko, korkkarit ja muutenkin huoliteltu ulkonäkö. Kämppä siivottuna ja ruoka uunissa. Kun mies tulee töistä, tervehdin aiemman kirjoittajan tapaan iloisesti jo ovelta, suutelen, kysyn miten päivä meni. Kun mies on kumartumassa avaamaan kengännauhojaan, hihkaisen, "rakas, anna minä" ja polvistun avaamaan niitä. Siitä onkin sitten luontevaa jatkaa suikkarilla. Ja tietenkin nielen iloisesti hymyillen.
Yleensä tässä kohtaa mies nostaa mut ylös ja suutelee, kourien samalla rintoja ja peppua vain huomatakseen, ettei tuhmalla pikkurouvalla ole pikkareita jalassa, ja lisäksi oon työntänyt peppuuni miehen mieliksi valmiiksi pienen tapin. Tässä kohtaa saan yleensä kunnolla piiskaa, olenhan mennyt tekemään peppujuttuja omin päin. Yleensä tässä kohtaa myös pannaan ekaa kertaa.
Panemisen jälkeen mies istuu rentona sohvalle, kaadan hänelle drinkin ja menen siistiytymään, ja alan sitten kattaa pöytää. Kutsun miehen pöytään ja tarjoilen hänelle. Häärätessäni mies usein puristaa ohimennen leikillisesti piiskaamisesta vielä hellänä olevaa peppuani ja silmin nähden nauttii kun vinkaisen tyttömäisen kimeästi.
Tarjoiltuani miehelle istun itsekin alas syömään, ja haluan tietenkin tietää kaiken hänen päivästään. Muutenkin olen koko illan käytössä vain miestä ja hänen tarpeitaan varten, mitä ikinä hän sitten haluaakaan. Joskus mies saattaa toki tällaisina iltoina ottaa ilon irti ja käyttää mua rajustikin, mutta se piristys mitä tällaiset leikit tuo suhteeseen pitkäksi aikaa on todellakin pienen alistumisen ja kipeän pepun arvoista ;)
Onx tommosii vaimoja oikeesti olemassa Ihana oot M42
Jos mies on ollut iltavuorossa, odotan sitä sängyssä ilman pikkareita valmiina yhdyntään. Mies saa panna orkun ilman että sen tarvii tehdä muuta kuin työntyä sisään ja nauttia. Toki hän saa päästää spermat vaginaan. Muutaman kerran olen hänet näin viime aikoina yllättänyt ja musta tuntuu että mies tykkää ;)
Vierailija kirjoitti:
Nyt. Ollaan. Ytimessä. Piste.
Naiset lukekaahan huolella ;D
Ahhahhahhaa, tää oli hyvä! 😂😂😂