Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikkeustilanne! Onko sopivaa,että tässä tilanteessa mies maksaa naisen yöpymisen hotellissa vieraalla paikkakunnalla?

Vierailija
07.09.2019 |

En tunne täältä muita kuin miehen ja miehen luokse en voi mennä koska hänen äitinsä päätti tehdä yllätysvisiitin poikansa luo. En ollut varautunut tähän ja junalippukin on ostettuna maanantaille. :( Miehen luo en vaan voi mennä koska on liian aikaista esitellä minut äidille. Minulla ei ole rahaa maksaa yöpymistä mutta mies tarjoutui maksamaan. Mitä tekisitte kinkkisessä tilanteessa?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok että mies maksaa hotellisi. Miksei olisi?

Vierailija
2/53 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kiinassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei sano äidilleen, että vierailu ei nyt sovi? Jos ei voi sanoa asiaa äidilleen, niin taitaa olla äitinsä talutusnuorassa. Kannattaisiko unohtaa tuo mies, vai haluatko elämääsi myös äidin?

Vierailija
4/53 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menet hotelliin ja mies maksaa. Hänenhän se kuuluisi maksaa muutenkin, jos kerran on alunperin tarjonnut sinulle majoitusta omassa kodissaan ja nyt peruu äitinsä takia sen mahdollisuuden.

Vierailija
5/53 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet kiinassa?

En ole mutta en tiedä mikä etiketti on viisain tällaisissa tilanteissa

Vierailija
6/53 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä sitten olisi ongelma? Oletko esittänyt miehelle jotain upporikasta ja nyt pelottaa että et voikaan sanoa "kyllä minä maksan itse"?

Vierailija
7/53 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vaihtamaan sen junalipun tälle päivälle. Ja miten vitussa voit olla vieraalla paikkakunnalla ilman YHTÄÄN rahaa?!?

Vierailija
8/53 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tuossa olisi ongelma? Tottakai mies voi maksaa hotellin jos kerran haluaa.

Toisaalta ihan yhtä hyvin hän voi muuttaa junalippusi aikaisemmalle päivälle.

Ihan miten vaan. En ymmärrä mikä tässä on ongelma.

Vierailija
9/53 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tuossa olisi ongelma? Tottakai mies voi maksaa hotellin jos kerran haluaa.

Minulla ei ole yhtään ylimääräistä rahaa yöpyä hotellissa, miehelle en ole esittänyt rikasta tyttöstä ja tämä äidin vierailu tuli ihan puun takaa. Jos mies maksaa hotellin niin minulle tulee huono omatunto että olen huono tuleva miniä. En tiedä mikä on oikea etiketti tällaisissa tilanteissa koska tämä on ensimmäinen parisuhteeni joka on alussa.

Vierailija
10/53 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole yhtään ylimääräistä rahaa yöpyä hotellissa, miehelle en ole esittänyt rikasta tyttöstä ja tämä äidin vierailu tuli ihan puun takaa. Jos mies maksaa hotellin niin minulle tulee huono omatunto että olen huono tuleva miniä. En tiedä mikä on oikea etiketti tällaisissa tilanteissa koska tämä on ensimmäinen parisuhteeni joka on alussa.

Miietit siellä etikettiä ilman pennin pyörylää. Just joo....

Vierailija
11/53 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet vaihtamaan sen junalipun tälle päivälle. Ja miten vitussa voit olla vieraalla paikkakunnalla ilman YHTÄÄN rahaa?!?

Lipun vaihto maksaa joten ei onnistu. Oletko koskaan ollut opiskelija ja tehnyt osa-aikatyötä pienellä palkalla? Missä kuplassa elät?

Vierailija
12/53 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lipun vaihto maksaa joten ei onnistu. Oletko koskaan ollut opiskelija ja tehnyt osa-aikatyötä pienellä palkalla? Missä kuplassa elät?

Mitä se nyt oikein maksaa? Enemmän kuin 5 euroa? Olisi miehellekin edullisempi, kuin hotellin maksaminen..

Vierailija
13/53 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se nyt oikein maksaa? Enemmän kuin 5 euroa? Olisi miehellekin edullisempi, kuin hotellin maksaminen..

Miehen ajatuksena on että hän maksaa hotellimajoituksen minulle ja ostan omilla vähillä rahoillani itselleni ruokaa..

Vierailija
14/53 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lipun vaihto maksaa 5 euroa

jos sulla ei vitosta löydy niin mee vaikka kerään pulloja

huono provo

Vierailija
15/53 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jokainen on ollut. Ei silti lähde rahattomana mihinkään. Eikä mieti etikettiä tai millainen huono tuleva miniä olisi.

Juu. Ei ole sopivaa että mies maksaa. Eli ei ole 5e että voi vaihtaa junalippua. Ei siis myöskään rahaa käydä syömässä. Vietä puiston penkillä aikaa maanantaihin. Se sopii etikettiin ja olet hyvä tuleva miniä.

Vierailija
16/53 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen etiketti? Sovitte asian miehen kanssa, miten parhaaksi katsotte. Ei ehkä kannata lähteä vieraalle paikkakunnalle, jos ihan normaalit asiat (kuten junalipun vaihto) on täysin utopiaa. Ja minkä ihmeen takia sille äidillekään pitäisi selitellä yhtään mitään? Jos ei halua tyttöystävänä esitellä, niin kai sitä voi sanoa, että olet vain kaveri. Ostakoon vaikka sille äidille sitten sen hotellin ja sanoa, että ehti jo lupaamaan sinulle yöpaikan. 

Vierailija
17/53 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lipun vaihtaminen maksaa 5 euroa. Jos taloutesi kaatuu siihen, et tietenkään lähde seikkailemaan mihinkään vieraalle paikkakunnalle ilman varasuunnitelmaa. Mitä jos se mies olisi joku kirvesmurhaaja? Siellä sitten nukkuisit jossain kadulla, kun et saa junalippua vaihdettua. 

Vierailija
18/53 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Etkös mennyt sitä miestä tapaamaan, ettekä nyt hänen äitinsä takia voikaan seurustella?

Teit siis turhan reissun. Tietenkin miehen kuuluu kustantaa majoituksesi.

Vierailija
19/53 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen etiketti? Sovitte asian miehen kanssa, miten parhaaksi katsotte. Ei ehkä kannata lähteä vieraalle paikkakunnalle, jos ihan normaalit asiat (kuten junalipun vaihto) on täysin utopiaa. Ja minkä ihmeen takia sille äidillekään pitäisi selitellä yhtään mitään? Jos ei halua tyttöystävänä esitellä, niin kai sitä voi sanoa, että olet vain kaveri. Ostakoon vaikka sille äidille sitten sen hotellin ja sanoa, että ehti jo lupaamaan sinulle yöpaikan. 

Ei missään nimessä voi tehdä noin! Mies on kasvanut todella konservatiivisessa ympäristössä jossa omia vanhempia tulee kunnioittaa. Oikeastiko laittaisit oman äitisi hotelliin? Jos minun sanotaan olevan vaan kaverini niin sehän valehtelemista koska seurustelemme. Älyhoi!

Vierailija
20/53 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käännä tilanne toisinpäin. Ajattele että sinä olet kutsunut miesystäväsi luoksesi viikonlopuksi, mutta et yllättäen kesken kaiken voikaan majoittaa häntä. Kumman tuossa tilanteessa mielestäsi tulisi maksaa miehen hotellimajoitus? Pitäisitkö miestä huonona tulevana vävynä, jos sinä maksaisit hotellin?