Kaikkonen on uusi puheenjohtaja!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Sisäpiiritietoa!
Ap
Oikeastiko? Olen pettynyt.
Huh, ehdin jo säikähtää...
Itse ehkä toivon Kulmunia, mutta ei näillä niin paljon eroa ole. Ja kepulaisten asiahan se on, ei minun.
Kaikkosen epämääräiset ihmissuhteet estävät Kanki-Kaikkosen valinnan. Niiden takiahan Kaikkoselle erokin tuli. Ei Taiveahoa kiinnostanut mustunut (ruskettunut) makkara.
Höpölöpö ap, ei ole vielä valittu.
Emma K. kirjoitti:
Kaikkosen epämääräiset ihmissuhteet estävät Kanki-Kaikkosen valinnan. Niiden takiahan Kaikkoselle erokin tuli. Ei Taiveahoa kiinnostanut mustunut (ruskettunut) makkara.
Mitä vihjailet?
Ei vielä, saa nähdä miten käy.
Tullakseen puheenjohtajaksi pitää tulla vedetyksi muutaman kerran kölin ali. (J. Sipilä) tämän vaatimuksen Antti K. ainakin täyttäisi.
Emma K. kirjoitti:
Sulla taitaa olla ruskettunut joku muu reikä.
Miten Suomessa on joka viikko jotkut vaalit?
Kulmuni on uskottavampi valinta noista kahdesta mielestäni. En ole kepulainen.
Keskustapuolue kuivuu minipuolueeksi, jollei se palaa konservatiivisille juurilleen ja ala taas puolustamaan maaseudun ihmisten elämisenmahdollisuuksia.
No nyt Kulmunikin vetää tunteella. Perinteisempi, ei tarvitse puolustella itseään vaan lähteä kansanliike edellä.
En äänestä kepua mutta salaa hiljaa oon Kaikkosen puolella, ajattelen että hän sitoisi keskustaporukan taas yhteen. Kulmunia pelkään vähän porukkaa jakavammaksi, nykypolitiikan tapaan. Mutta onnea keskusta kävi kuinka vaan.
Kyllä mä Kulmunin kanssa voisin touhuta sängyssä mielelläni.
Yllätyin! Linkki?