Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon mies, ja ylpeä tyyppi

Vierailija
07.09.2019 |

Ajatelkaapa lapset että mä vain kerron. Mä vain kerron. Älkää liikkuko nyt, älkää liikkuko.

Erikoisjoukoissa sanotaan aina noin. Se on osa sitä koulutusta, täytyy toimia individualistina äärimmäisen vaativassa miestappoympäristössä. Tullimiehet, armytyypit missä vaan ja tälläiset voiman ammattilaiset ei voi pyydellä anteeksi kun ihan samaa yhteiskuntaunelmaa eletään. Ja meitä tarvitaan. Me ollaan se tukipilari johtokunnissa kun meillä on se raaioin ihmispower(vrt. Child-, Girl-, woman: You name it power. Joo oli tarkoitus avautua mutta mun lentäjä/voittaja/autonkuljettaja-apuri soitti nauru äänessään kun taas voitettiin. Jä mä vaan käännyn tässä tuolissa ja vaihdan mun mielenkiinnon aihetta. Aiemmin luulin syöväni kanaa Italiassa tänä iltana mutta kun me taas onnistuttiin niin menee pihviksi Britanniassa), pitkä sulku. Mun äidinkielenopettaja aina lukiossa varoitti mua noista. Tai siis Yritti varoittaa koska mun ohjaava miehisyys ja ehkä testosteroni ei kuuntele varoituksia. Ja silti tai siksi oon hyvä. Oon ihan rakastettava ihminen mun mielestä tai varamaan joku sanoi että tappava paskiainen jos meen toisen samanlaisen paskiainen reviirille kun mahat revitään auki kun planeetan paskamaisin vittupäätaistelija vetää joukkovoiman releet niskaan. Oon...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pim pam poo ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla