Vietättekö kaiken ajan kumppanin kanssa
Vai annatteko omaa aikaa? Onko esim. Oikein että mies lähtee Inariin viikonlopuksi mökkeilee kaverinsa kanssa? Paljon teillä on omaa aikaa?
Kommentit (9)
Ihmissuhteille tekee hyvää, että näkee myös muitakin kuin vain sitä omaa puolisoa. Eli ihan vapaasti saa mennä vaikka maailmanympärysmatkalle, kunhan aina ilmoittelee itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhteille tekee hyvää, että näkee myös muitakin kuin vain sitä omaa puolisoa. Eli ihan vapaasti saa mennä vaikka maailmanympärysmatkalle, kunhan aina ilmoittelee itsestään.
Eikö se tunnu pahalta olla yksin sillon?
Onnellisen suhteen salaisuus:siinä on 2 itsenäistä kumppania,jotka eivät tarvitse toisiaan koko ajan.Riippuvuussuhteessa ollaan koko ajan yhdessä.Sun kannattais harjoitella yksinoloa.
Olen mies joka viihtyy yksin ja pärjää yksin. Ihmissuhteille ei ole mitään pakollista tarvetta. Etenkään ystäviä en tarvitse koiraani lukuunottamatta, mutta hän on enemmänkin perhettä. Mulle kelpaisi naispuolinen versio minusta jolla ei olisi ystäviä tai paremminkin ei tarvetta ystäville. Meillä ei olisi ketään muita kuin toisemme. True love minkä väliin ei kukaan tule.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies joka viihtyy yksin ja pärjää yksin. Ihmissuhteille ei ole mitään pakollista tarvetta. Etenkään ystäviä en tarvitse koiraani lukuunottamatta, mutta hän on enemmänkin perhettä. Mulle kelpaisi naispuolinen versio minusta jolla ei olisi ystäviä tai paremminkin ei tarvetta ystäville. Meillä ei olisi ketään muita kuin toisemme. True love minkä väliin ei kukaan tule.
Olen nainen ja minulla on aikalailla tuollainen suhde. Joitain ystäviä on jäänyt vahingossa opiskeluajoilta, mutta pidämme harvakseltaan yhteyttä. Tapailen myös mieheni äitiä, mutta siinäpä se. Kaikki harvat ihmissuhteeni ovat todella merkityksellisiä vaikkeivät kovin tiiviitä ole. Pinnalliset tuttavuudet ovat hävinneet ja näin on ihan hyvä.
Miten opetella yksi olemista? En ole sosiaalinen enkä keksi tekemistä yksin. Kaikki tuntuu turhalta ja tylsältä ilman sitä kumppania...
Okei..... Miks pitäs olla kaikki ajat puolisonsa kanssa?
Molemmat halutaan omaa aikaa, omaa tilaa.
Ja se suodaan toisillemme.
Ehkä se onkin pitkän ja onnellisen avioliittomme salaisuus.
Olen nähnyt miestäni viimeksi torstaina, missähän lienee ;D
Oh really