Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri sanoi minulle suoraan "älä puhu pas""aa", pyysi kyllä anteeksi mutta tein valituksen.

Vierailija
07.09.2019 |

Gyne  jolle menin puhumaan siitä miten vaihdettuani e-pillerimerkkiä painoni on noussut hurjasti enkä usko näiden(kään) sopivan. Lääkäri kuunteli ja sanoi sitten, selkeästi noilla sanoilla "älä puhu pas""aa". Näki ilmeestäni että nyt meni väärin ja esitti anteeksipyynnön mutta tein valituksen heti kun pääsin kotiin.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on totta. Yhdetkään pillerit ei lihota valtavasti, sä oot syönyt sun kilot.

2/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillereissä ei ole kaloreita.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriä on kuunneltava ja ohjeita on noudatettava. Lopeta p*skan puhuminen heti.

Vierailija
4/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asiahan on sitten käsitelty, moi moi...

Vierailija
5/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri olisi voinut muotoilla viestinsä toisin, ihan hyvä että teit valituksen. Asiallinen käytös ei ole liikaa vaadittu.

Vierailija
6/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta kun lääkäri sanoi jotain mikä saattaa pitää paikkansa.

Vierailija
7/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valituksen mistä?

Vierailija
8/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että teit. Itse lihoin 25 kiloa vuodessa kerran kun laitettiin hormonipillereille. Laihduin sen kyllä myöhemmin pois kun hormoonit lopetettiin. Täysin asiaton kommentti lääkäriltä tuo.

Vierailija
9/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa asiatonta. Hyvä että teit valituksen! Suomalaiset aina lampaina hyväksyy kaiken perseilyn mm lääkäreiltä.

Vierailija
10/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä haluais maksaa jotain 130€ siitä, että joku kiroilee mulle päin naamaa.

En kyllä antaisi ilmaisen terkkarilääkärinkään kirota.

Vierailija
11/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hyvä, että tällä kertaa syy oli vain e-pilleri eikä epätyypillinen ja reaalimaailmassa realisoitumaton kilpirauhasen vajaatoiminta tai matala ferritiini ja mitäs näitä tekosyitä ihmisillä nykyään onkaan lihavuudelleen.

p.s. älä puhu pa$kaa.

Vierailija
12/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit yleensä ohittavat lääkkeisiin kohdistuvan kritiikin. Tyypillistä on vähätellä lääkkeiden haittavaikutuksia tai sanoa vaikutusten johtuvan jostain muusta.

Vierailija
13/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle: Valituksen täysin asiattomasta käytöksestä

Yleensäkin on niin että lääkärit ei usko potilasta eikä usko että lääkkeet ei välttämättä sovi. Muillekin on sanottu jotain tuohon suuntaan. Lääkkeet ei sovi kaikille ja lääkkeissä on haittavaikutuksia ja jotkut lääkkeet kyllä lihottavat. Vaihtamalla pillerimerkin ja ehkä pillerin vaikuttavan aineen voisi sopia paremmin ja tämän tietää ainoastaan potilas itse

Vierailija
14/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiatonta käytöstä lääkäriltä. Mä en voi käsittää mikä näitä nykyajan tohtoreita oikein vaivaa. Kaverini, joka valitettavasti on ulkonäöltään tosi rapistunut, saa jatkuvasti kuulla lääkäreiltä (ja hoitohenkilökunnalta myös) kyselyjä alkoholinkäytöstään. Papereissa lukee kuitenkin joka paikassa että potilas on absolutisti. Silti aina kysytään onko humalassa ja koska on juonut viimeksi.

Missä vaiheessa lääkäreistä tuli ylimielisiä paskiaisia jotka saa v*ttuilla potilaille ihan miten sattuu ja puhua rumasti?!

Ja itse siis olen hoitoalalla ja taatusti saa kuulla minulta kunniansa se lääkäri joka käyttäytyy asiattomasti potilasta kohtaan ( niitä ketä hoidan tai jos omalle kohdalle osuu)

Vierailija
15/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelliselle: Valituksen täysin asiattomasta käytöksestä

Yleensäkin on niin että lääkärit ei usko potilasta eikä usko että lääkkeet ei välttämättä sovi. Muillekin on sanottu jotain tuohon suuntaan. Lääkkeet ei sovi kaikille ja lääkkeissä on haittavaikutuksia ja jotkut lääkkeet kyllä lihottavat. Vaihtamalla pillerimerkin ja ehkä pillerin vaikuttavan aineen voisi sopia paremmin ja tämän tietää ainoastaan potilas itse

Kuinka meinasit osoittaa todeksi tämän "täysin asiattoman käytöksen"?

Kai ymmärrät, että tuhlaat vain aikaasi ja lääkäri, jos ikinä tätä "valitustasi" näkeekään voi marssia suoraan WC-pytylle sen kanssa ja käyttää sen juurikin siihen tarkoitukseen ,johon se parhaiten sopii.

Vierailija
16/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voivat lihottaa, koska vaikuttavat sellaisiin hormoneihin, joiden muutokset saavat rasvaa muodostumaan.

Vierailija
17/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja itse siis olen hoitoalalla ja taatusti saa kuulla minulta kunniansa se lääkäri joka käyttäytyy asiattomasti potilasta kohtaan ( niitä ketä hoidan tai jos omalle kohdalle osuu)"

No nyt varmasti valuu jokaisella lääkärillä kylmä hiki lukiessaan näitä painavia sanoja! Varokaa lääkärit vaan tämä vauvapalstan lähihoitaja aikoo sanoa teille pahasti! Haluaisin olla vieressä nauramassa sen lääkärin kanssa, kun joku ylipainoinen hädintuskin peruskoulun läpäissyt lähihoitaja alkaa sössöttämään siinä jotain.

Vierailija
18/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne voivat lihottaa, koska vaikuttavat sellaisiin hormoneihin, joiden muutokset saavat rasvaa muodostumaan.

Elimistö ei yleensä "tuhlaa" energiapitoista ruokaa. Rasvaa voidaan muodostaa vain jos sitä on suuhun laitettu. E-pillerit voivat kyllä vaikuttaa ruokahaluun, jolloin tulee syötyä huomaamattaan nälkäisenä. Ruuan määrä on kuitenkin lisääntynyt, jos lihoo.

Vierailija
19/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus sattuu. 

Vierailija
20/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja itse siis olen hoitoalalla ja taatusti saa kuulla minulta kunniansa se lääkäri joka käyttäytyy asiattomasti potilasta kohtaan ( niitä ketä hoidan tai jos omalle kohdalle osuu)"

No nyt varmasti valuu jokaisella lääkärillä kylmä hiki lukiessaan näitä painavia sanoja! Varokaa lääkärit vaan tämä vauvapalstan lähihoitaja aikoo sanoa teille pahasti! Haluaisin olla vieressä nauramassa sen lääkärin kanssa, kun joku ylipainoinen hädintuskin peruskoulun läpäissyt lähihoitaja alkaa sössöttämään siinä jotain.

Jaahans... palstan koulukiusaajakin on näköjään ryöminyt esiin kolostaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan