Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi V***u mä nolasin itteni tuhannesti. En kehtaa enää koskaan nähdä yhtä miestä.

Vierailija
24.07.2008 |

.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kiinnostunut käy. Lupasin oikein itselleni eilen illalla etten lähde sinne.

Noh yksi ystävä sitten tässä soitti ja kehui kovasti ko.paikkaa ja ajattelin että ei se mies nyt siellä ainakaan ole tähän aikaan päivästä. Niin eikö just mun tuurilla ole.

Mä vaan käänsin paikalle selä,mies näki mut ja juoksin pois.En halua et se mies saa koskaan tietää että olen siihen lätkässä vaikka tiedän että se on musta pikkasen kiinnostunut.

Vaikuttaa ihan teinimenolta. Luulin, että kyseessä on oikea moka. Ja että ihan juoksit pois *jiihaa*...

Vierailija
2/14 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ap tunteen, voi että nolottaaaaaaaa

Miten nolasit? Kerro eka niin mää kerron sitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kiinnostunut käy. Lupasin oikein itselleni eilen illalla etten lähde sinne.

Noh yksi ystävä sitten tässä soitti ja kehui kovasti ko.paikkaa ja ajattelin että ei se mies nyt siellä ainakaan ole tähän aikaan päivästä. Niin eikö just mun tuurilla ole.

Mä vaan käänsin paikalle selä,mies näki mut ja juoksin pois.En halua et se mies saa koskaan tietää että olen siihen lätkässä vaikka tiedän että se on musta pikkasen kiinnostunut.

Vierailija
4/14 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varattu?

Vierailija
5/14 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sekin mussa jotain näkee kun tekee itseään tykö.

Ootko varattu?

Vierailija
6/14 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loputtomiin ei ihastumistaan voi peittää.

Vierailija
7/14 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä on ollu yhden miehen kanssa pientä flirttiä puhelimessa jo vuosien ajan. Näimme sattumalta ja kipinöi. No olin varattu ja tein parin kohtaamisen jälkeen selväksi että ei kiinnosta (kun olen niin pirun uskollinen). No joku aika sitten tuli ero ja taas työpuhelua puhuttiin niin puhelun päätteeksi kysyin hänen mielipidettä erittäin henkilökohtaiseen asiaan, joka liittyy kuitenkin yritykseen. (olen yrittäjä). Voi veljet. Ylitin rajan. Jotenkin vaan yritin pitkittää puhelua kun vieläkin olen ihastunut häneen....Noloa.

ap: ymmärrän sinua täysin. Nuo muut ei osaa samaistua!

Vierailija
8/14 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä on ollu yhden miehen kanssa pientä flirttiä puhelimessa jo vuosien ajan. Näimme sattumalta ja kipinöi. No olin varattu ja tein parin kohtaamisen jälkeen selväksi että ei kiinnosta (kun olen niin pirun uskollinen). No joku aika sitten tuli ero ja taas työpuhelua puhuttiin niin puhelun päätteeksi kysyin hänen mielipidettä erittäin henkilökohtaiseen asiaan, joka liittyy kuitenkin yritykseen. (olen yrittäjä). Voi veljet. Ylitin rajan. Jotenkin vaan yritin pitkittää puhelua kun vieläkin olen ihastunut häneen....Noloa.

ap: ymmärrän sinua täysin. Nuo muut ei osaa samaistua!

Vierailija
9/14 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja positiiviseen suuntaan.

Vierailija
10/14 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sekin mussa jotain näkee kun tekee itseään tykö.

Ootko varattu?

Ai miten se tekee itseään tykö?

Vierailija
11/14 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä menin nolaamaan itseni ihan totaalisesti viikonloppuna. Menin juoneena paljastamaan kiinnostukseni työkaveriani kohtaan ja hän tyrmäsi minut ihan täysin. Nyt onkin helkutin kiva nähdä joka arkipäivä töissä kun en kehtaa katsoa enkä puhua tälle miehelle.

Pahinta tässä on se, että oon oikeesti ihan totaalisen ihastunut siihen :(

Vierailija
12/14 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä menin nolaamaan itseni ihan totaalisesti viikonloppuna. Menin juoneena paljastamaan kiinnostukseni työkaveriani kohtaan ja hän tyrmäsi minut ihan täysin. Nyt onkin helkutin kiva nähdä joka arkipäivä töissä kun en kehtaa katsoa enkä puhua tälle miehelle.

Vierailija
13/14 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/14 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo jotain mitä mä luulin kiinnostuksesi hänen puoleltaan. Juteltiin tunti ainakin ja oi flirttiä ja kädet koski aina "vahingossa" ja kumpaakaan ei tämä häirinnyt. No sitten paljastin että olen ollut kiinnostunut pitkään ja hän tähän että ei ikinä tee mitään työkavereiden kaa ym ja hävisi nopesti paikalta.

Mulla on ollut tällä viikolla hirvein viikko ikinä töissä. Kun mä en pysty kattoon sitä enkä varsinkaan puhuun sen kaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän