Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varasin ajan hampaiden zoom valkaisuun. Maksaa 450€. Mahtaako kannattaa?

Vierailija
30.05.2006 |

Nää mun keltaiset hampaat risoo mua. Kaikki hámmastahnat ja joku tv-shopin tahna on kokeiltu. Ei auta ne. Hävettää olla näiden hampaiden kanssa asiakaspalvelussa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vie vaan kaiken kiilteen hampaista, jolloin hampaat kellastuvat uudestaan entistä nopeammin ja reikintyvät kun kiille ei enää suojaa hammasta

Vierailija
2/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitäkään tollainen valkaisu kestää, miten kuluu, tietääkö kukaan??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin talvella hampulääkärillä tavallisessa, maksoi 295. Ihan hyvä tulos, hammasluuni ei ole hohtava muutenkaan, mutta nyt oon taas juonu kahvia ja kokista ja tehnyt kaikkea muutakin epäsopivaa.

Onko toi zoom sellainen, et valkaisee jenkkivalkoiseksi eli enemmän kuin luonnolliseen väriin?

Vierailija
4/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin mua ärsyttää myös nämä keltaiset hampaat. Ei suositellut valkaisua. Jos valkaisu tehoaa, kyseessä on jonkinlainen hapolla syövyttäminen. Hampaiden pinnasta tulee karheampi, ja puhtaana pito vaikeutuu entisestään koska karheaan pintaan tarttuu kaikki. Muutaman vuoden päästä voi olla tosi huonot hampaat.

Jos haluat turvallista vaihtoehtoa, se ei tehoa. Näin. Että minä ainakin jätin valkoisista hampaista haaveilun.

Vierailija
5/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa vitivalkoista, tulee hölmön näköiseksi.