Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheenemännät, mitä valmistatte miehelle ja lapsille aamiaiseksi näin lauantaina?

Vierailija
07.09.2019 |

Ehkä jotain parempaa? Vinkkejä kaivataan.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortillabaari.

Lättyjä vaniljavaahdon ja omatekoisen hillon kera.

Vierailija
2/31 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaarirautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää tekin brunssille, meillä lauantaibrunssi on pitkäaikainen tapa. Tänään mennään Kaartiin. Tulkaa mukaan!

Vierailija
4/31 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää puuroa yleensä teen perheelleni, joskus saatan jotakin salaattia tehdä aamupalaksi perheelle. Leivät saa jokainen tehdä itse =)

Vierailija
5/31 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aviomies laittaa ruokaa minulle ja lapsille: marjoja, vihanneksia, hedelmiä, tummaa ja kokojyväleipää, hyviä juustoja, kylmäsavulohta ja tuorepuristettua omenamehua. 

Vierailija
6/31 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin puurokattilan hautumaan kuudelta aamulla ennen kuin läksin lypsylle. Nyt minä olen vielä navetalla odottamassa elukkalääkäriä, enkä todellakaan passaamassa kellekään aamiaista. Ottakoon ite tai kuolkoon näläkään.

Vierailija
7/31 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Mies on navetassa ja lapset mummolassa.

Vierailija
8/31 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana aviomies laittaa ruokaa minulle ja lapsille: marjoja, vihanneksia, hedelmiä, tummaa ja kokojyväleipää, hyviä juustoja, kylmäsavulohta ja tuorepuristettua omenamehua. 

Aviomiehesi on ihana emäntä.

Vierailija
9/31 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jo aamupalansa syönyt, minä makailen vielä sängyssä ja teinit nousevat varmaan puolilta päivin. Sama juttu huomenna. Ihana viikonloppu!

Vierailija
10/31 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä perhe on nauttinut omaan tahtiin eilistä kaura-omenapaistosta vaniljakastikkeen kera. Teen kerralla uunipellillisen.

Vierailija
11/31 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan vielä sängyssä. Jokainen ottaa jääkaapista itse aamupalansa. Jos 42v mies ja pari 16 vuotiasta poikaa ei saa itse ruokaa nenänsä eteen niin olkoon saamatta.

Vierailija
12/31 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö Kaartiin varata pöytä? Ne yritettiin viime lauantaina ensin Ekbergille ja sitten Kluuvikadun Fazerille, mutta kaikki paikat oli varattu. Mentiin sitten Cafe Aaltoon, jossa otettiin "runoilijan aamiainen".

Vierailija
13/31 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isäntä" oli laittanut kahvin, itse oli ehtinyt jo syösä aamiaisen samoin kun lapset kun minä vasta nousin ylös.

Vierailija
14/31 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenisäntä voi yhtä hyvin laittaa aamupalan.

Vierailija
15/31 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei juurikaan syödä aamupalaa viikonloppuisin. Syödään mitä syödään kun tulee nälkä.

Tänään mies söi mun pizzanjämät ja minä 3 paahtoleipäsiivua juustolla sekä kahvia päälle.

Teini nukkuu vielä.

Vierailija
16/31 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veripalttu ja puolukoita.

Vierailija
17/31 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen äiti enkä mikään emäntä.

Tänä aamuna mies nousi lasten kanssa ja minä sain kerrankin jäädä lepäämään. Mies keitti itselleen kahvit ja söi sämpylöitä. Lapsille laittoi sämpylät aamupalaksi. Vähän myöhemmin minä laitoin itelleni omat sämpylät ja toiselle lapselle annoin vispipuuroa. Sellaiset aamupalat meillä tänään, kun kaikilla on vapaapäivä.

Vierailija
18/31 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään kohta kylän boulangerie pâtisserie’in kahville ja croissantille.

Vierailija
19/31 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on jo aamupalansa syönyt, minä makailen vielä sängyssä ja teinit nousevat varmaan puolilta päivin. Sama juttu huomenna. Ihana viikonloppu!

Sama meillä, tai lapsetkin on jo syöneet. Kai sitä vois itsekin mennä jo alas kun kahvi on valmis.

En oikeen samaistu mihinkään emäntä-juttuihin.

Vierailija
20/31 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyttipannua ja munakkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme