Penispumppu.Auttaako se potenssii
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ei auta.
Testattu vai?
Silikoninen peniksen tyveen asetettu rengas tuottaa saman tuloksen, sillä erotuksella että penisrenkaan pumppuna toimii sydän, penispumppua joudut pumppaamaan käsin etkä voi samalla nussia naistasi.
Päätä itse; tuossa reunaehdot.
M46
Saa pumpulla hepin pystyy ja kasvamaan kokoa reilustikin. Pumppauksen jälkeen voi laittaa penisrenkaan jos epäilee että potenssi ei jaksa.
Miksipä et kokeilisi itse koska eihän nämä nyt paljoa maksa (alle 20e).
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Pumput-ja-Kehittimet/bang_bang_p…;
Satoja kertoja olen sen kokenut.
Kunnon pumppaus vaikkapa 1/2h ja sitten panemaan.
Kulli on iso ja toimii takuulla!
Kyllä se itseasiassa vähän auttaa. Kovemmat erektiot on pari päivää jälkeenkin, vaikka itse turvotushan on hyvin väliaikaista sorttia. Varmaan suonistolle ihan hyvää jumppaa kun pysytään kohtuudessa.
Paremman avun potenssiin kuitenkin saat vaikka menemällä salille ja tekemällä isoilla painoilla sarjoja. Juoksumatolla kolme tuntia voi tehdä yllättäen päinvastaisen vaikutuksen.
toimii myös naisen pilluun. kuten mulkkuunkin
Auttaa potenssiin ja jos vaikka joka toinen päivä viitsit pikkusen pumppailla niin peenis näyttää jatkuvasti isommalta.
Kokemus: ostin pumpun ja kun ennen seksiä pumppailee vaikka edellisenäkin päivänä niin potenssi on parempi ja nostattaa myös haluja.
Vierailija kirjoitti:
Satoja kertoja olen sen kokenut.
Kunnon pumppaus vaikkapa 1/2h ja sitten panemaan.
Kulli on iso ja toimii takuulla!
Tämä on muuten takuu toimiva kikka.
Voivoi nämä peniksenvenuttelijat täällä taas vauhdissa
Auttaa erektion kehittämisessä. Itsellä jo kolmen kuukauden jälkeen selviä tuloksia. Ei kasvattanut pituutta eikä paksuutta. On miehille (ja naisillakin?) alapään harjoitusväline siinä missä geishakuulat vaimolla. Takuuta auttamisesta ei ole, mutta....
Ei auta.