Tuotan miehelleni pettymyksen JOKA viikko
Onko mieheni putkiaivo vai oikeasti vika minussa?? Ollaan oltu pitkään yhdessä ja taloudessamme lähes kaiken hoitaminen on jäänyt vastuulleni. Eikä siinä mitään. Minulta se sujuu paremmin ja tykkään tehdä ja hoitaa asioita. Kyllä hänkin tekee kunhan muistuttelen. Ainut mistä hänellä oikeasti on vastuu on herätä joka arkipäivä töihin ja olla siellä työpäivä. Ruoan laittoa töiden jälkeen kunhan kaikki tarpeet olen hankkinut. Ja asiaan. Meillä on seksiä pääosin viikonloppuisin kun arkena en yksinkertaisesti jaksa kun teen raskasta fyysistä työtä. Ja joka ainut viikko meillä alkaa puolessa välissä viikkoa se vinkuminen kuinka haluttaa ja perjantina hirveä painostus ja syyllistäminen miksen koskaan... ja en halua häntä ja en rakasta. Ihan sairaan raskasta! Kuunnella joka ainut viikko! Ja kun sitä seksiä harrastetaan se on oikeasti aina ihanaa ja kiihkeää. Eikä mitään pikaista. Viikolla mulle kyllä riittäisi pikainenkin mutta hän ottaa sen jotenkin henkilökohtaisena loukkauksena eikä sitten tehdä mitään. Aina pitäisi olla sessio enkä todellakaan jaksa. Ja hellyyttä meillä on joka päivä. Suukotellaan, halaillaan ja kutitellaan toisiamme. Miten saisin ton äijän kalloon mahtumaan että elämässä on muutakin kuin hän, hänen halunsa ja tarpeensa?? Ei auta keskustelut. Olen yrittänyt kymmeniä kertoja. Ehdotin jo maksullistakin jos niin kärsii.
Kommentit (38)
En ymmärrä, miksei miehelle käy vaihteleva seksi- välillä pidempi sessio, välillä pikainen. Saisihan hän tyydytyksen joka kerta kai. Vaikuttaa siltä, että miehellä ei olekaan kyse seksistä ja nautinnosta vaan ap:n kontrolloinnista.
Olen aiemmin ajatellut kuten suuri osa täällä, että onpa törkeä ja itsekäs mies kun ulisee tuon seksin perään eikä yhtään ajattele toista. En tiedä mitä minulle on tapahtunut, mutta nykyään arvostan miehiä paljon enemmän ja olisin vastaavassa tilanteessa kyllä valmis menemään itseeni ja tulemaan vastaan. Luultavasti tekisin myös todella hyvän päätöksen.
En kiihottuisi miehestä, joka pitää minua äitinään ja käyttäytyy kuin vajaakykyinen.
Ota ero, on niitä ihan aikuisiakin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aiemmin ajatellut kuten suuri osa täällä, että onpa törkeä ja itsekäs mies kun ulisee tuon seksin perään eikä yhtään ajattele toista. En tiedä mitä minulle on tapahtunut, mutta nykyään arvostan miehiä paljon enemmän ja olisin vastaavassa tilanteessa kyllä valmis menemään itseeni ja tulemaan vastaan. Luultavasti tekisin myös todella hyvän päätöksen.
Minäpä tiedän mitä sinulle on tapahtunut: synnyit mieheksi.
Ap:n kuvaama tilanne on se tyypillisin seksittömyyteen johtava: mies elää vauvana ja vapaamatkustajana, vaimo mahdollistaa sen heittäytymällä äijänsä äidiksi ja uupuu.
Vierailija kirjoitti:
En kiihottuisi miehestä, joka pitää minua äitinään ja käyttäytyy kuin vajaakykyinen.
Ota ero, on niitä ihan aikuisiakin miehiä.
Mieti nyt sitä eroa tarkkaan. Palstaa jos uskoo, niin hyvää miestä on vaikea löytää. Etenkin jos on jo käytössä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kuvaama tilanne on se tyypillisin seksittömyyteen johtava: mies elää vauvana ja vapaamatkustajana, vaimo mahdollistaa sen heittäytymällä äijänsä äidiksi ja uupuu.
Esitin ihan vain todetun havainnon omasta elämästäni. Mutta jos monikin nainen heittää sellaista asennetta kuin sinä ylläolevassa, en yhtään ihmettele että suhteet miehiin tökkii.
Jos olisin sun mies niin eroaisin. Ette sovi yhteen ettekä kumpikaan osaa käsitellä asioita rakentavasti. Kuulostatte onnettomilta yhdessä, ainakin miehesi ja se on ihan hyvä syy erota. Selvästi asiat on sinun puolestasi hyvin näin eikä miehesi saa elämältä toivomaansa kanssasi. Heippa!
-nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tämä vapaamatkustus on naisen omaa kuvitelmaa. Miehen tekemään panosta kotona ei arvosteta tai sitä vähätellään. Sitten vasta huomataan eron jälkeen, kun ns. Miesten töitä ei tee kukaan, tiski- ja pyykkivuoro on vieläkin useammin ja rahat on loppu aina. Näitä oon kahvihuoneessa kuullut.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksei miehelle käy vaihteleva seksi- välillä pidempi sessio, välillä pikainen. Saisihan hän tyydytyksen joka kerta kai. Vaikuttaa siltä, että miehellä ei olekaan kyse seksistä ja nautinnosta vaan ap:n kontrolloinnista.
Meillä on myös aina ollut tuo ongelma, että miehen mielestä. seksin pitäisi aina olla kunnon pitkä sessio. Itse nauttisin väsyneenä pikaisestakin seksistä (saan orgasmin helposti, joten en tarvitse siihen erityisesti aikaa). Minä olen sitten mieluummin ilman, jos en jaksa hirveästi panostaa ja mies taas harmittelee, kun seksi jää välistä. Miksi ei joskus voisi tehdä sitä minun toiveideni mukaan myös?
Vierailija kirjoitti:
Tässä tarinassa tulee ilmi se perustavaa laatua oleva ero miehissä ja naisissa.
Jos ap olisi mies hän tahtoisi raskaan arkityöpäivän ja kaiken muun puuhan vastapainoksi rentouttavaa nautinnollista seksiä.
Nainen ei halua koska seksi on jotain mitä pitää harrastaa vain kun kaikki muut asiat on kuun asentoa myöten täydellisesti.
Tuo ero ei jakaudu selvästi sukupuolen mukaan. Meillä on valitettavasti juuri niinpäin, että mies vaatii syttyäkseen kuukauden loman, lapset mummolle ja aamusta iltaan esileikin. Ei koe seksiä ja läheisyyttä mitenkään voimavarana toisin kuin minä. Eroa olen alkanut suunnittelemaankin ja mies tietää kyllä. En halua muuttua samanlaiseksi marttyyriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on myös aina ollut tuo ongelma, että miehen mielestä. seksin pitäisi aina olla kunnon pitkä sessio. Itse nauttisin väsyneenä pikaisestakin seksistä (saan orgasmin helposti, joten en tarvitse siihen erityisesti aikaa). Minä olen sitten mieluummin ilman, jos en jaksa hirveästi panostaa ja mies taas harmittelee, kun seksi jää välistä. Miksi ei joskus voisi tehdä sitä minun toiveideni mukaan myös?
Voi että, tämä muuttaa maailmani ihan täysin. Olen aina pelännyt, että miehille riittää pikaiset. Huoh, äkkiä miestä kehiin! Mulle kelpaa ainakin.
Laita se mies tekemään enemmän kotihommia niin ettei sinun tarvitse muuta kuin käydä töissä arkisin, mies hoitaa ihan kaiken muun. Ehkä jaksaisit sitten edes kerran viikossa harrastaa seksiä myös arkisin, eli sekstailisitte pari kertaa viikossa, ja vinkuminen vähenisi.
Aloittaja tykkää kotitöistä niin paljon että mielellään ottaa ne kaikki vastuulleen ja seksi oman miehen kanssa on niin vastenmielistä että hän passittaisi miehensä mieluummin maksulliselle. Joo, ymmärrän kyllä miehen pettymyksen. Elämä on pilalla tuollaisen ihmisen kanssa, jolle kotitöiden tekeminen tuo paremman tyydytyksen kuin seksi oman kumppanin kanssa.
Mitä mies on vastannut, kun olet sanonut, että kotityöt on jaettava puoliksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies on vastannut, kun olet sanonut, että kotityöt on jaettava puoliksi?
"Ollaan oltu pitkään yhdessä ja taloudessamme lähes kaiken hoitaminen on jäänyt vastuulleni. Eikä siinä mitään. Minulta se sujuu paremmin ja tykkään tehdä ja hoitaa asioita."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tarinassa tulee ilmi se perustavaa laatua oleva ero miehissä ja naisissa.
Jos ap olisi mies hän tahtoisi raskaan arkityöpäivän ja kaiken muun puuhan vastapainoksi rentouttavaa nautinnollista seksiä.
Nainen ei halua koska seksi on jotain mitä pitää harrastaa vain kun kaikki muut asiat on kuun asentoa myöten täydellisesti.
Tuo ero ei jakaudu selvästi sukupuolen mukaan. Meillä on valitettavasti juuri niinpäin, että mies vaatii syttyäkseen kuukauden loman, lapset mummolle ja aamusta iltaan esileikin. Ei koe seksiä ja läheisyyttä mitenkään voimavarana toisin kuin minä. Eroa olen alkanut suunnittelemaankin ja mies tietää kyllä. En halua muuttua samanlaiseksi marttyyriksi.
Meillä sama. Mies on muutenkin hyvä keksimään loputtomasti syitä, miksi ei jaksa tai pysty. Kotitöissä ja muissakin asioissa kuten lomareissut, lasten asiat, oma-aloitteisuus puuttuu. Hänellä itsellään ei ole mitään tarvetta järjestää sellaisia olosuhteita mitä tarvitsisi syttyäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jotain lapsimiestä haluaa panna? Ei ole pakko. Seksi on aikuisten välinen juttu.
Saako kysyä kuinka usein käytät starponia? Se on ainoa keino millä nainen voi panna.
Onko tuo starponi jokin My Little Pony?
😅
Kaamea "mies" sulla, en suostuisi miksikään kodinkoneeksi, siivoojaksi, kokiksi ja m@sturbaatioalustaksi. Tällaiseen rooliin painostaminen ei ole rakkautta siltä toiselta. Jokainen tekee omat valinnat mitä hyväksyy parisuhteessaan ja mitä ei, kannustan kaikkia huonossa suhteessa kituuttavia (kuten sinä ap) etsimään parempaa, hyviäkin miehiä on olemassa. Miehiä jotka huomioivat sinun toiveesi ja tarpeesi sekä hoitavat oman osuutensa YHTEISISTÄ vrlvollisuuksista. Eivätkä kitise kuin pikkulapset "minä minä minä".