Lyhyet naiset vs pitkät naiset
Miksi lyhyet naiset on miehien mielestä kuumempia kuin pitkät naiset?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mitä isommat muodot naisella on sen parempi. Pitää olla oikein jättijumbomuodot, mahtavan runsas nainen, ympärysmitta kuin pienellä planeetalla. Jos on noin paksu nainen joka on yli 170cm pitkä niin sehän sitten väistämättä painaa melkein 200 kg. Se on vähän liikaa painoa, sehän liiskaa miehen arat paikat murskaksi. Joten naisen tulee olla sopivan lyhyt jotta paino pysyy sopivan pienenä.
TIETYSTI! Tarvitsiko tuota edes kysyä?
t. mies
Anteeksi, mutta en ymmärtänyt tekstistäsi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä isommat muodot naisella on sen parempi. Pitää olla oikein jättijumbomuodot, mahtavan runsas nainen, ympärysmitta kuin pienellä planeetalla. Jos on noin paksu nainen joka on yli 170cm pitkä niin sehän sitten väistämättä painaa melkein 200 kg. Se on vähän liikaa painoa, sehän liiskaa miehen arat paikat murskaksi. Joten naisen tulee olla sopivan lyhyt jotta paino pysyy sopivan pienenä.
t. mies
Saat anteeksi, älä huoli. Sinulla on kyllä huono itsetunto kun tuollaista pyytelet anteeksi. Taidat olla vähän ressukka.
Pitkä ei ole näyttävä. On vain iso ja pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies
Saat anteeksi, älä huoli. Sinulla on kyllä huono itsetunto kun tuollaista pyytelet anteeksi. Taidat olla vähän ressukka.
En, olen vain kohtelias, koska minut on kasvatettu hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta pitkät ja näyttävät kaunottaret ovat hyvin usein varakkaiden ja menestyneiden miesten mieleen, miehen omasta pituudesta riippumatta. :)
Pituus ei kuitenkaan ole tuossa se juttu. Kukaan ei haluaisi pitkää, mutta rumaa naista. Mainitsemillasi naisilla on kauneutta ja pituutta mutta myös missin tai mallin status ja statusmiehet haluavat statusnaisen. Tämä ei silti tarkoita, etteikö lyhyempi nainen voisi olla kaunis tai haluttava. Kauneuden määritelmä on jossain määrin sidoksissa aikakauteen ja kulttuuriin. Esim. Japanissa arvostetaan sitä että naisessa kaikki on pientä ja siroa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Monesti lyhyestä miehestä ja pitkästä naisesta tulee pari.
Epäsuositut tyytyvät toisiinsa.
Epäsuosittu? Olen 170cm naisena saanut huomiota kaiken näköisiltä ja kokoisilta miehiltä. Moni mies on ollut enemmän minusta kiinnostunut, kuin pygmin näköisistä kavereistani :D Muuten, olen todella ihastunut mieheen joka on 172cm, ja hänellä vientiä riittäisi yllin kyllin.
Vaikutatpa ihanalta ihmiseltä kun kutsut lyhyempiä kavereitaisi pygmin näköisiksi. Ystäviä sinulla ei taida ollakaan - kas kummaa.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet naiset mahtuvat helpommin kameran kuvaan, millä voi olla merkitystä esim.aikuisviihteessä, koska mies näkee enemmän ihoa kerralla. Ei siis välttämättä absoluuttisessa mielessä, koska pitkällä on sitä pinta-alaa enemmän, mutta suhteellisesti.
Tietysti lyhyet naiset ovat myös paljon ketterämpiä kuin pitkät naiset, mikä näkyy jo ihan taitoluistelussa, telinevoimistelussa ynnä muussa ja nämä ovat käytännössä ainoita lajeja, joissa naisten taso on jollain tavalla verrannollinen miesten tasoon, joten näitä urheilijoita voidaan katsoa aika paljon kiinnostuneemmin kuin vaikka naisjalkapalloilijoita.
Nuo ovat lyhyiden naisten etuja, mutta toki myös pitkillä naisilla on etuja. Monesti lyhyestä miehestä ja pitkästä naisesta tulee pari.
Aikuisviihteen katsoja katsoo myös taitoluistelua ja telinevoimistelua aikuisviihdesilmälaseillaan - kurvit ja muodot ja seksikkäät paljastavat asut.
Naisjalkapalloilija ei varsinaisesti erotu miesjalkapalloilijasta, koska samantasoinen vaatetus.
Ei sua urheilu kiinnosta.
Tuostahan ei ole kysymys, kun naisten luistelu ja voimistelu on selvästi erilaista kuin miesten, ja kiinnostaa myös ei-harrastajia, kun taas joku naisten paini esimerkiksi kiinnostaa oikeastaan vain toisia painin harrastajia kuten muutkin lajit, joissa naisten liikkuminen on hitaampaa ja vähemmän taidokasta kuin miesten.
Ja itse siis harrastan myös esteettisiä urheilulajeja, joten senkin takia kiinnostaa esteettiset urheilulajit eli voimistelu, tanssi, luistelu, uimahyppy yms.
Sanoit, että naisten urheilu on _vähemmän_taidokasta_kuin miesten. Anteeksi, tähän on pakko puuttua. Naisten ja miesten ruumiinrakenne on huomattavan erilainen ja naisten urheilu vaatii erilaista taitoa ja tekniikkaa kuin miesten. Suoritukset voivat olla tottakai erilaiset kuin miesten. Se ei tarkoita sitä, että liikkuminen olisi_vähemmän_taidokasta_. Suosittelen havainnoimaan naisten urheilua tämä mielessä, maailmasi avartuu.
-esteettinen naistanssija
Pitkät sääret on plussaa naisen pituudesta huolimatta. Tosin pitkillä on yleisempää pitkät jalat. Ne kun kietoo miehen ynpärille niin hulluksihan siinä tulee.
Näin pari viikkoa sitten hoikan nuoren naisen joka oli pitkähkö eli noin 170-172cm ja isot rinnat mikä on tosi harvinaista. Ne rinnat oikein pomppi kävellessä vaikka näyttivät kiinteiltä. Pepa oli pieni muodokas ja tiukka. Kyllä siinä muutaman kerran vilkaisi että mikä kaunotar.
IDdidkdkd kirjoitti:
Pitkät sääret on plussaa naisen pituudesta huolimatta. Tosin pitkillä on yleisempää pitkät jalat. Ne kun kietoo miehen ynpärille niin hulluksihan siinä tulee.
Näin pari viikkoa sitten hoikan nuoren naisen joka oli pitkähkö eli noin 170-172cm ja isot rinnat mikä on tosi harvinaista. Ne rinnat oikein pomppi kävellessä vaikka näyttivät kiinteiltä. Pepa oli pieni muodokas ja tiukka. Kyllä siinä muutaman kerran vilkaisi että mikä kaunotar.
Olin varmaan munä. Olen 170 pitkä ja tissini ovat isot kyllä ja rintsikoissa näyttävät ihanan pyöreiltä ja kiinteiltä. Hakaset kun aukaisee niin TÖMPS! Nännit romahtaa kylkien alle. Sääret ovat kyllä pitkät ja laihat. Onneksi, ei tissit raavi maata... Vielä.
Yllättävän monet miehet tuntevat vetoa esiteinityttöihin ja tämä selittää lyhyiden naisten menekin.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monet miehet tuntevat vetoa esiteinityttöihin ja tämä selittää lyhyiden naisten menekin.
Ei haittaa koska lyhyys antaa myös naisen vanhetessa nuoremman vaikutelman kunhan ei liho. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet naiset mahtuvat helpommin kameran kuvaan, millä voi olla merkitystä esim.aikuisviihteessä, koska mies näkee enemmän ihoa kerralla. Ei siis välttämättä absoluuttisessa mielessä, koska pitkällä on sitä pinta-alaa enemmän, mutta suhteellisesti.
Tietysti lyhyet naiset ovat myös paljon ketterämpiä kuin pitkät naiset, mikä näkyy jo ihan taitoluistelussa, telinevoimistelussa ynnä muussa ja nämä ovat käytännössä ainoita lajeja, joissa naisten taso on jollain tavalla verrannollinen miesten tasoon, joten näitä urheilijoita voidaan katsoa aika paljon kiinnostuneemmin kuin vaikka naisjalkapalloilijoita.
Nuo ovat lyhyiden naisten etuja, mutta toki myös pitkillä naisilla on etuja. Monesti lyhyestä miehestä ja pitkästä naisesta tulee pari.
Aikuisviihteen katsoja katsoo myös taitoluistelua ja telinevoimistelua aikuisviihdesilmälaseillaan - kurvit ja muodot ja seksikkäät paljastavat asut.
Naisjalkapalloilija ei varsinaisesti erotu miesjalkapalloilijasta, koska samantasoinen vaatetus.
Ei sua urheilu kiinnosta.
Tuostahan ei ole kysymys, kun naisten luistelu ja voimistelu on selvästi erilaista kuin miesten, ja kiinnostaa myös ei-harrastajia, kun taas joku naisten paini esimerkiksi kiinnostaa oikeastaan vain toisia painin harrastajia kuten muutkin lajit, joissa naisten liikkuminen on hitaampaa ja vähemmän taidokasta kuin miesten.
Ja itse siis harrastan myös esteettisiä urheilulajeja, joten senkin takia kiinnostaa esteettiset urheilulajit eli voimistelu, tanssi, luistelu, uimahyppy yms.
Sanoit, että naisten urheilu on _vähemmän_taidokasta_kuin miesten. Anteeksi, tähän on pakko puuttua. Naisten ja miesten ruumiinrakenne on huomattavan erilainen ja naisten urheilu vaatii erilaista taitoa ja tekniikkaa kuin miesten. Suoritukset voivat olla tottakai erilaiset kuin miesten. Se ei tarkoita sitä, että liikkuminen olisi_vähemmän_taidokasta_. Suosittelen havainnoimaan naisten urheilua tämä mielessä, maailmasi avartuu.
-esteettinen naistanssija
Naisharrastajia on vähemmän, kunnianhimoa vähemmän ja motoriikassa geneettisiä eroja. Naisilla voi olla etua joissakin tasapainoa vaativissa tehtävissä, mutta huipputasolla naiset eivät pärjää esim.ammunnassa, jousiammunnassa, biljardissa, tilanheitossa, keilauksessa jne. vaikka voimasta ja koosta ei ole noissa hyötyä.
Minä viestissäni sanoinkin, että naisten urheilusta eniten kiinnostaa ne lajit, jotka on tehty nimenomaan naisia varten. Koska miehet eivät voi näissä kilpailla sääntöjen mukaan, ovat naiset niissä automaattisesti parempia (koska miehet eivät voi niissä kilpailla, eivät miehet niitä treenaa ja siksi maailman huiput ovat luonnollisesti naisia) ja ne keskittyvät muutenkin vähemmän naisten heikkouksiin ja enemmän vahvuuksiin suhteessa useimpiin urheilulajeihin.
Sinänsä en näe miten naisten jalkapallo tai jääkiekko vaatisi yhtään erilaista tekniikkaa paitsi mahdollisten sääntöerojen osalta jos niitä on.
Kyse on jalostuksesta. Pitkiä naisia suositaan pitkien poikien toivossa. Naisillakin on etua pituudesta, jos pyrkivät missiksi, malliksi tai johtajiksi.
Hobitit on aina hobitteja.
Hmm, mun ukon mielestä lyhyt ei voi olla kaunis, korkeintaan söpö. Tää on tietty ihan kiva, oon 176cm. Ja ajattelen että juuri pituudesta ( ja hoikkuudesta) johtuu että kerään vieläkin (48v) vieraiden miesten katseita.. Pelästyvät toki sitten tarkemmin katsoessaan kun huomaavat että olen puolet vanhempi..
Vierailija kirjoitti:
Hmm, mun ukon mielestä lyhyt ei voi olla kaunis, korkeintaan söpö. Tää on tietty ihan kiva, oon 176cm. Ja ajattelen että juuri pituudesta ( ja hoikkuudesta) johtuu että kerään vieläkin (48v) vieraiden miesten katseita.. Pelästyvät toki sitten tarkemmin katsoessaan kun huomaavat että olen puolet vanhempi..
:'D roflmao
Munkin mieheni varmaan katselee kiimoissaan lähes viisikymppistä, laihaa ja kuivaa rus..miehensä mukaan kaunista, hongankolistelijaa.
N24
Lyhyet naiset on rumia hobitteja.
Voi voi, kylläpä taas meni pitkillä naisilla tunteisiin tämä ketju. Pakko yrittää todistella omaa paremmuuttaan kaikin keinoin, itsekehulla ja haukkumalla lyhyempiä. Ei oikein vakuuta. Ihmisen, joka on varma omasta itsestään ja kelpaamisestaan, ei tarvii mollata muita nostaakseen itseään.
Pitkä nainen VOI OLLA elegantti, seksikäs, upea, pitkäsäärinen kaunotar. Tai sitten ei.
Lyhyt nainen VOI OLLA seksikäs, siro, ihana kaubotar. Tai sitten ei.
Ei todellakaan pelkkä pituus tee kenestäkään kuumaa. Tai no, katsokaa vaikka 15 tavallista vastaantulevaa naista ja arvioikaa olisiko ne kaikki mielettömän seksittäitä jos olisivat 10cm lyhyempiä/pidempiä.
Ja mun kokemuksen mukaan miehet tykkää nimenomaan pitkistä naisista. Mutta ihmiset ja kokemukset on kaikki erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä nainen VOI OLLA elegantti, seksikäs, upea, pitkäsäärinen kaunotar. Tai sitten ei.
Lyhyt nainen VOI OLLA seksikäs, siro, ihana kaubotar. Tai sitten ei.
Ei todellakaan pelkkä pituus tee kenestäkään kuumaa. Tai no, katsokaa vaikka 15 tavallista vastaantulevaa naista ja arvioikaa olisiko ne kaikki mielettömän seksittäitä jos olisivat 10cm lyhyempiä/pidempiä.
Ja mun kokemuksen mukaan miehet tykkää nimenomaan pitkistä naisista. Mutta ihmiset ja kokemukset on kaikki erilaisia.
Ai sun kokemuksen mukaan? Eihän sulla ole kokemusta kuin pitkänä naisena olemisesta. Mun kokemuksen mukaan miehet pitävät nimenomaan lyhyemmistä naisista. Mutta voivat ne varmaan pitää sinustakin. Ainakin jos olet _näyttävä _.
t. mies