Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette kun 13-vuotias tyttö ei käytä muita housuja kuin farkkuja?

Vierailija
06.09.2019 |

13-vuotias tyttäreni on ilmeisesti ihastunut farkkuihin, ei enää nykyään muita housuja käytäkään. Kotonakin aina farkut jalassa. Mitä mieltä olette asiasta? N39

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että jokainen ihminen ikään katsomatta saa käyttää juuri sellaisia housuja kuin haluaa. Itsekin käytän lähes aina farkkuja. Vain lenkillä ja juhlavammissa tilanteissa pidän muita housuja. 

Vierailija
2/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan tyttäresi ei erotu massasta, mikä tärkeää tuon ikäisille. Ja jos farkut ovat mukavat, niin mikäs niitä on kotonakin käyttäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oli se ongelma?

Vierailija
4/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei edes pikkuhousuja?

Vierailija
5/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama oli omalla tyttärellä, nyt käyttää jo muitakin housuja.

Vierailija
6/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tullut ajatelleeksi, että minun pitäisi olla jotain mieltä 13-vuotiaan pukeutumisesta. Mutta nyt kun kysyit: Minulle on aivan sama, miten 13-vuotiaat tai muunkaan ikäiset pukeutuvat. Sen verran pitää toki olla tilannetajua, ettei mene esim. häihin farkuissa (ellei se ole pukukoodina), mutta muuten jokainen pukeutukoon niin kuin lystää. N35

Vierailija
7/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmmm en minäkään. En ole pitänyt sitä ongelmana. Toki sitten juhla yms tilanteissa j töissä kyllä käytän mekkoja. Mutta teinillä farkut ovat ihan passeli ”työasu” eli kelpaavat mainiosti kouluun.

Vierailija
8/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään käyttänyt yläaste/lukioaikoina. Tai ratsastushousut oli se toinen vaihtoehto. Eipä siinä iässä oikein tuntunut muut housuvaihtoehdot luontevilta. Miksi tytön pitäisi käyttää joitain muita housuja jos farkut tuntuu mukavalta?

Juhlatilaisuudet tietty erikseen, mutta noin arkena en ymmärrä, mikä ongelma tuossa on.

Vierailija
9/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän melkein aina farkkuja ja olen paaaasljon vanhempi urallani menestynyt nainen.

Vierailija
10/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille farkkuleggingsit. Tuntuu ja näyttää paremmalta.

Vierailija
11/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ovat mukavat ja monikäyttöiset housut. Ei niissä mitään vikaa ole. Minun housuvalikoimassani on farkkujen lisäksi vain parit jumppatrikoot joogatunteja varten ja kahdet suorat housut siistimpää pukeutumista vaativiin tilanteisiin. Muuten käytän aina farkkuja. Ikää yli 30v

Vierailija
12/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on ongelmana?

Vierailija
13/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en tuon ikäisenä käyttänyt juuri muita housuja, kun farkkuja. Ja ihan kunniallinen kansalainen minustakin tuli, joten nou hätä 🙂

Ps: olen nyt 44v ja farkkujen lisäksi käytän hyvin monenlaisia housuja. Joskus jopa hameita ja mekkoja, hui sentään!

Vierailija
14/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pps: olen mies.

Vierailija
15/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkkulegginsit vaativat persuksen peittävän yläosan, ovat kuitenkin melko ohuet ja "kalsarimaiset".

Vierailija
16/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farkkulegginsit vaativat persuksen peittävän yläosan, ovat kuitenkin melko ohuet ja "kalsarimaiset".

Lähes kaikki housut peittää persuksen. Poislukien jotkut narustringit ja vastaavat.

Vierailija
17/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pps: olen mies.

Sori, tylsä ja tavallinen nainen olen.

T: 13/15

Vierailija
18/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä, farkkulenggingsit on paksummat kuin normaalit leggarit. Ja niissä on monesti oikeat takataskutkin. Et välttämättä edes erota niitä tavallisista farkuista, jos et tarkemmin tutki.

Vierailija
19/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 15v tyttö ja käytän kotona vain sukkahousuja.

Vierailija
20/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen asiansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä