Ketkä neljä kotimaista julkisuuden henkilöä kutsuisit illalliselle luoksesi?
Tällainen ohjelma televisioon olisi tervetullut.
Itse kutsuisin laidasta laitaan. Elisabeth Rehn, Mirja Pyykkö, Antti Holma ja Martti Suosalo.
Kommentit (76)
No Frederik, Remu, Sukari ja pistetääs nyt vaikka sitten Keskinen vielä.
Vierailija kirjoitti:
Kalevi Riikonen, Tapani Koivula ja Juhan af Gran.
Keitä nuo kaksi ensimmäistä ovat? Toisiko Juhan ufon neljänneksi vieraaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kaks on just niitä uhvomiehiä, saisit kunnon riivauksen noilta demoneilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka, luvassa olisi kosmista keskustelua planeetan tilanteesta ja tulevaisuudesta. Ruoka olisi kasvisruokaa, sillä kaikki ovat kasvissyöjiä. Yllätysvieras voisi kertoa omasta kotiplaneetastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti Holman, Antti Tuiskun, Seela Sellan ja Jutta Urpilaisen.
Ois varmaan mukavaa!
Ai jaa? Kaksi homppelia, juutalainen ja imbesilli..🙄
Ottaisin tuosta joukosta itse vain tuon juutalaisnäyttelijän, sillä hän on vanha, mutta huikea tyyppi.
Älä hauku minun vieraitani! Nämä on minun juhlat!!!
Vierailija kirjoitti:
:D
Antti Tuisku, Kaija Koo, Hector ja Pauli Hanhiniemen. Jos sais vielä yhden niin Lauri Tähkän.
Jaajo, Tarja Halonen, Ville Valo ja Martti Suosalo
Jenni Vartiainen, Ismo Leikola, Andre Wickström ja Riku Rantala. Rantalalla olisi runsaasti tarinoita Madventuresin ajoilta. Ismo ja Andrew vastaisivat huulen heitosta ja Jennin koen olevan lähimpänä omaa persoonaani ja uskoisin, että hänen kanssaan voisi päästä samalle taajuudelle.
Ap:lle pisteet hyvästä keskusteluideasta. Tätä oli hauska pohtia.
Tuomari Nurmio, Kari Palonen, Saija Lentonen ja Anna-Kaisa Heinämäki.
Abreu, Belorf, Aitolehti ja Sieppi.
Michael Monroe, Toni Wirtanen, Miitta Sorvali ja Arman Alizad. Juteltaisiin varmaan musiikista ja matkustelusta, ja toivon mukaan Riitta heittäisi jotain roisia juttua Tellervo von Appelgrenin hahmossa.
Vesalan Paulan, Loirin ja Tähkän. Kolmatta en keksi. Itkettäisiin yhdessä.
Juha Veijonen, Arttu Harkki, Turkka Mastomäki ja Mikko Kuustonen. Syömisen voisi tosin jättää vähemmälle.
Elisabeth Rehn olisi ihan ykkösvalinta, fiksu, sivistynyt ja kansainvälinen - hieno roolimalli nuorille naisille.
Toinen olisi Hannu -Pekka Björkman - kiinnostava ja lahjakas alallaan.
Kolmas vieras olisi Ismo Alanko.
Neljännneksi kutsuisin tuohon joukkoon Li Anderssonin.
Ihan huippu kombo.
Aiheena olisi ihmisen onnellisuuden saavuttaminen elämässä.
Mä voisin kutsua jotkut neljä huippukokkia/sommelieriä. Ne sais tehdä ruoat ja hankkia viinit, mä voin tarjota ympäristön, kattauksen ja kynttilät.
Jare Tiihonen (ei pliis Jere-veljeä), Michael Monroe, Jenni Vartiainen ja Finlandia-kirjailija Jussi Valtonen. Olisi kiva ilta!
Miitta Sorvali ois huippu! Myös Michael Monroe. Hanttakrause vai mikä Wilma Schilewski nykyää. No ja edelleen Martti Suosalo. Hyvä kattaus 👍
Ai jaa? Kaksi homppelia, juutalainen ja imbesilli..🙄
Ottaisin tuosta joukosta itse vain tuon juutalaisnäyttelijän, sillä hän on vanha, mutta huikea tyyppi.