Ketkä neljä kotimaista julkisuuden henkilöä kutsuisit illalliselle luoksesi?
Tällainen ohjelma televisioon olisi tervetullut.
Itse kutsuisin laidasta laitaan. Elisabeth Rehn, Mirja Pyykkö, Antti Holma ja Martti Suosalo.
Kommentit (76)
Jaajo tietysti, koska sillä on aina niin hyvät läpät, ja sit mun mielestä tän maan parhaimmat näyttelijäkomistukset, eli Lauri Tilkanen, Antti Luusuaniemi ja Matti Ristinen. Varmaan jo arvaatte mikä on mun lempparisarja telkkarissa...!
Martti Suosalon kutsuisi joku toinenkin 😊 Ja joku suunnittelee jo toista kattausta 😅 Pallokala-sushi, omg 😂
Illallisella on pakko neljän vieraan tuhota kaks vinkkupulloa, kaikki juo puoli pulloa. Saadaan vähän kontenttia.
Kapen, Jyrki Sukulan, Gordon Ramsayn ja Jamie Oliverin, saisivat tehdä yhdessä illallista ja yhdessä nautittaisiin se tai sitten ei.
Tapani Kansa, Antti Nylen, Rafael Wardi ja Jussi Lehtonen(näyttelijä). Vakavaa, taiteellista, hauskaa ja viisasta seuraa.
Sami Kurosen ja kolme viimeistä exäänsä. Hempeilyä ja herkkiä tunnelmia.
Saara Aalto, Meri-rakas, ja kaksi missiä.
Benjamin Peltonen ja isänsä Tauski, Juha Föhr sekä Saija Palin
Miksi kutsuisin ketään luokseni tänne itsemurhayksiöön? Ennemmin neljällä julkkiksella olis varaa ostaa mulle kimpassa yks mäkkiateria. En mä kyllä niiden seuraa haluaisi...
Vierailija kirjoitti:
Benjamin Peltonen ja isänsä Tauski, Juha Föhr sekä Saija Palin
Mitääääh? Onko laulaja Benjamin naistenhakkaa Tauskin poika?
Tuksun kutsuisin, mutta en kyllä keksi ainuttakaan muuta jonka hyväksyisin. Kikkakin kuoli.
En ketään, vieraat ovat rasittavia.
Vierailija kirjoitti:
Juhana Vartiainen, Heikki Malinen, Juha Sipilä ja Anne Berner.
Tarjolla olisi pallokala-sushia.
Mutta sitähän et niille kertoisi.🙃
Vierailija kirjoitti:
Illallisella on pakko neljän vieraan tuhota kaks vinkkupulloa, kaikki juo puoli pulloa. Saadaan vähän kontenttia.
Aina löytyy joku, jolle ei yksin nuo kaks pulloa riitä.
Antti Holman, Antti Tuiskun, Seela Sellan ja Jutta Urpilaisen.
Ois varmaan mukavaa!
Vierailija kirjoitti:
En ketään, vieraat ovat rasittavia.
Suulaita mestarikokkeja, jotka tarjoilisi mulle neljän ruokalajin illallisen viineineen!😛
Juha Hurme, Pasi Rautiainen, Antti Holma ja Jorma Uotinen. Näköjään aika miesvoittoista vaikka itse olenkin nainen.
Kalevi Riikonen, Tapani Koivula ja Juhan af Gran.
Ville Valo, Sauli Niinistö, Reetta Hurske ja Miitta Sorvali