Vain elämää 2019 (Official)
Kommentit (650)
Ainoa artisti tästä ryhmästä josta en pidä niin vetää illan toistaiseksi parhaimman vedon.
Laitoin äänet pois kun maija avasi suuren suunsa. En voi sietää
Lallallaa.. Aika lallatusta. Ei tämäkään ihan lähde. Vaik onki paras veto tähän asti.
Höh, kävin jääkaapilla ja takastullessa luulin että tuo maija muuttui sillä välin blondiksi mutta sillä onkin kaveri lavalla. Aika perinteinen vilkkumaakappale mutta ihan hyvä sellaisena.
Kuka tuo pallomekkoinen nainen oli?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo pallomekkoinen nainen oli?
Isa-Erika Lehto
Voi ei tuo vilkkumaan ajotaidottomuus.....
Mikä on tän Tuiskun musan kohderyhmä? Ketkä häntä oikein kuuntelee ja käy leikoilla?
Kyllä on ollut pliisuja biisejä tähän asti ja tuskin Erin tai Samu vetää mitään bileversioita joten galis on ainoa joka ehkä on illan paras.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tän Tuiskun musan kohderyhmä? Ketkä häntä oikein kuuntelee ja käy leikoilla?
Teinit ilmeisesti. Olin sillon 12 kun Antti alkoi tekemään taas musaa ja kaikki samanikäiset tutut jotka oli vihanneet antin musaa, oli yhtäkkiä ihan fiiliksissä. Mä sain sitten haukut koska tykkäsin enemmän vanhasta musasta.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei tuo vilkkumaan ajotaidottomuus.....
Älä nyt, ohjelman hauskin kohta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinit ilmeisesti. Olin sillon 12 kun Antti alkoi tekemään taas musaa ja kaikki samanikäiset tutut jotka oli vihanneet antin musaa, oli yhtäkkiä ihan fiiliksissä. Mä sain sitten haukut koska tykkäsin enemmän vanhasta musasta.
Nuoret aikuiset ja mun äidin ikäiset (keski-ikäiset) naiset.
Noni nyt tulee sitä villegallen huutoa... ja tottakai joku bilebiisi...
Ei tullu bilebiisii mutta tosi hyvä versio.
Vierailija kirjoitti:
Noni nyt tulee sitä villegallen huutoa... ja tottakai joku bilebiisi...
hähää, ihan eri suuntaan tää on väännetty.
Voisko Samu esittää Yksinäisen..
Iloinen ja hauska bilemusa ei iske, sori vaan. Surulliset ja tunteelliset on parempia. Kuten esim Antin Tavallaan ja Yksinäinen.