Milloin viimeksi putsasit pyykinpesukoneen nukkasihdin
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Juu aina kun jää vedet koneeseen.
Mulla sama. Ei sitä tule vain huvikseen puhdisteltua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus puoli vuotta sitten tms. Ei sieltä paljoa saalista ole tullut kuin vain yhden kerran jolloin pääsi wc-paperirulla jotenkin pyykin sekaan.
On muuten ärsyttävää jos pyykkien sekaan joutuu vessapaeria. Kaikki pyykit ovat ihan paperinukassa.
Tai halpistyyny joka ratkeaa liitoksistaan.
Meneekö sinulla useinkin vahingossa tyynyjä tavallisen pyykin sekaan?
Vierailija kirjoitti:
^^ Nukkasihti sijaitsee usein pyykinpesukoneen alareunassa.
Mun pari vuotta vanhassa koneessa nukkasihti löytyikin koneen rummuista, semmoinen littana juttu, jota ei helposti huomaa. Ohjekirjasta löysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^^ Nukkasihti sijaitsee usein pyykinpesukoneen alareunassa.
Mun pari vuotta vanhassa koneessa nukkasihti löytyikin koneen rummuista, semmoinen littana juttu, jota ei helposti huomaa. Ohjekirjasta löysin.
Täytyy tutustua, jos munkin konees ois siel🙂 T.6
Kiitos aloituksesta, tämän ansiosta nimittäin avasin sihdin ekaa kertaa vuosiin! :D
Tällaiset asiat pitäisi kai laittaa oikeasti kalenteriin... Ei näitä muuten oikein muista.
Mun pesukone on muuten 15 vuotta vanha ja merkiltään Ignis, koneeseen tehtyjen merkintöjen mukaan tehty Kroatiassa... Maksoi silloin 299,- ja toimii edelleen, on toki ollut sinkkutaloudessa mutta silti... T. 26.
Olikohan se viime viikolla. Sitä edellisestä kerrasta oliki sit useampi vuosi :D
Yllättävän vähän siellä oli mitään..
Joskus alkukesästä. Hyvä kun muistutit.
Meillä on nykyään kissa joten pitää putsata useammin. Ennen putsasin vain ehkä kerran vuodessa.