Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

49-vuotias mies tavoitteli 15-vuotiasta tyttöä seksi­seurakseen – tytön neuvokas toiminta varmisti kiinni­jäämisen

Vierailija
06.09.2019 |

Kuinka tyhmä mies voi olla :)

Mies tapasi viime tammikuussa lahtelaisessa kauppakeskus Triossa 15-vuotiaan tytön, joka istui yksin penkillä ja odotti kavereitaan.

Tyttö säikähti, kun hänen seuraansa tuppaantui mies, joka pyysi puhelinnumeroa.

Teinityttö oli peloissaan eikä pystynyt torjumaan miehen pyyntöä, mutta antoi hänelle äitinsä puhelinnumeron.

Mies kertoi etsineensä itselleen seuraa ja tapaamansa tyttö oli juuri sellainen, jonka kanssa halusi seurustella.

Mies ei tiennyt, että puhelinnumero ei ollutkaan tytön. Hän soitti melko pian numeroon ja jätti puolen minuutin viestin.

Mies lähetti myös tekstiviestejä, joissa kertoi etsineensä juuri nuoren tytön seuraa ja haluaisi alkaa seurustella tämän kanssa. Hän ehdotti useita kertoja tapaamista. Viesteissä on myös selvä viittaus seksuaalisista tarkoituksista.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kourittu ravintoloissa, rintoja kokeiltu, laitettu kättä pikkuhousuhin yms aikuisten miesten taholta

Vierailija
22/32 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten yks ukko (valkoihoinen suomalainen) tuli istumaan mun viereen Ciao Caffessa Itiksessä.

Hän söi jäätelöä pikarista ja katseli meikäläistä pitkään.

Kysyi hetken kuluttua, haluaisinko tulla häneen autoonsa. Hän haluaisi nuolla mun rintoja.

Tämä oli ihan keskellä päivää.

Kerro tarina loppuun. Mitä tapahtui kun menitte autolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi vanhat äijät luulee, että nuoret tytöt on niistä kiinnostuneita? Naisena en voisi kuvitella, että nuoret pojat tämmösestä vanhasta ämmästä kiinnostuisi ja hyi pelkkä ajatuskin. Oman lapsen ikäisiä katselee niin ei kyllä tervettä ole. Fiksu tyttö, muistakaa vanhemmat ohjeistaa lapsianne näiden varalle.

Vierailija
24/32 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitt o. Jättäisivät nuoret tytöt rauhaan.

Mun tyttö kertoi että joku mies (noin 50v) oli H&M:ssä tarjoutunut ostamaan tytölle housut yms vaatteita "kun oot noin kaunis". Yök!

Kivempää olisi varmaan ollut kun olisi vaan sanonut, että 'oot  sievä ku sika pienenä' ja naureskellu vain perääsi....

Vierailija
25/32 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö ja sen kaverit jakaa toisilleen valokuvia hieman erikoisemmista miehistä. Fiksuja nää nykyajan lapset.

Vierailija
26/32 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*"Hieman erikoisemmista" kuulostaa kyllä (...ihan vaan  teinien omien 'mutu'-kriteerien varaan jätettynä) aika heppoiselta ihmisten (...ja nettiin vielä kaiketi, kuinkas muuten) kuvaamisen valintaperusteella ...

Vierailija
27/32 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän tyttö ja sen kaverit jakaa toisilleen valokuvia hieman erikoisemmista miehistä. Fiksuja nää nykyajan lapset.

Tuttu juttu myös meillä :)

Vierailija
28/32 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nuori nainen(tyttö) kuitenkin katselee vanhempia miehiä. Itse 45-vuotiaana miehenä voin vahvistaa tämän asian. Naiset voisivat muistella omaa nuoruuttaan ja kyllä silloinkin kaikista kiinnostavimpia olivat ne hyvännäköiset ja nuorekkaat vähän vanhemmat miehet.

Huhuu! Pappa heräätys!!! 

Ette ole kiinnostavia. Vain ällöttäviä. Yrittäkää ikäisiänne.

Vierailija
29/32 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 73/29. Mikä helvetti ylläpitoa vaivaa, kun mistään ei saa puhua.

Vierailija
30/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi aika pysäyttävä juttu, jos Hesari tai joku iltapäivälehti laittaisi yksinäisen teinitytön istumaan ostarin penkille ja tutkisi viereen istuvien herrojen määrää/laatua. Tytölle vielä mikrofoni, niin olisi namia :)

Vierailija
31/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö odotti innolla täysi-ikäisyyttä. Parissa vuodessa hän oppi kourimisen kovan lain.

Mulle uutta oli se että Esat, Jukat ja Ristot metsästää tyttöjä ruotsinlaivoilla. Toki ne jäävät siellä kiinnikin.

Vierailija
32/32 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up