Reseptivoidettani ei ole saatavalla, saanko jotain kuitenkin?
Vaikea ihottuma juuri nyt päällä ja tuo voide on aina ollut pelastus. Sitä on saatavilla vasta lokakuussa, kun juuri tarkistin. Kai he antavat jotain korvaavaa kuitenkin?
Kommentit (12)
Takrolimuusi? Yliopiston apteekki tekee tästä oman sekoituksen, nyt kun lääkkeitä on heikommin saatavissa. Luulisin, että toimii, pyydä lääkäriltäsi tai kysele apteekeista.
Ei anna. sun pitäis lääkäriltä hakea uus resepti toiseen.. Mulla kävi sama allergialääkkeen kanssa
Mulla kävi yhden ihan eri voiteen kanssa niin, että farmaseutti soitti lääkärille ja pyysi korvaavasta valmisteesta uuden e-reseptin. Kannattaa kysyä apteekista mitä pitäisi tehdä!
Voi ei onko Protopic myös loppu? Sitä myös olen käyttänyt. Kyseessä nyt Dermovat. Lähden matkaan asiaa selvittämään.
Mitä siellä Suomessa tapahtuu oikein? Lääkkeet loppu?!? Onpa Suomi köyhtynyt! Täällä Ranskassa saa kyllä kaikkia lääkkeitä.
saat toki jotain jos olet hoikka nuori nainen , ja ihottuma ei ole alapäässä. soittele vaa mulle
Onneksi hain kesällä ison tuubin Protopicia, sillä pärjää koko talven. Ärsyttävää tuo, että lääkkeet loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi hain kesällä ison tuubin Protopicia, sillä pärjää koko talven. Ärsyttävää tuo, että lääkkeet loppuu.
Miksi Suomi on niin köyhä, ettei ole varaa pitää lääkevarastoja kuten muissa maissa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä Suomessa tapahtuu oikein? Lääkkeet loppu?!? Onpa Suomi köyhtynyt! Täällä Ranskassa saa kyllä kaikkia lääkkeitä.
Luultavasti brexit vaikuttaa, paljon lääkkeitä tuodaan briteistä. Ei tässä Suomen köytymisestä ole kyse. Lääkkeitä ei ole saatavissa, koko vuoden on ollut ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomi on niin köyhä, ettei ole varaa pitää lääkevarastoja kuten muissa maissa?
Mees muualle porvoilemaan, tämä on oikea ongelma monille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Jos olet oikeasti Ranskassa etkä asu jossain maakuopassa, olet varmasti seurannut julkista keskustelua aiheesta "La pénurie de médicaments en France".
http://www.lefigaro.fr/conjoncture/les-delocalisations-a-l-origine-de-l…
Tarkoitatko protopicia?