49-vuotias mies tavoitteli 15-vuotiasta tyttöä seksiseurakseen – tytön neuvokas toiminta varmisti kiinnijäämisen
Kuinka tyhmä mies voi olla :)
Mies tapasi viime tammikuussa lahtelaisessa kauppakeskus Triossa 15-vuotiaan tytön, joka istui yksin penkillä ja odotti kavereitaan.
Tyttö säikähti, kun hänen seuraansa tuppaantui mies, joka pyysi puhelinnumeroa.
Teinityttö oli peloissaan eikä pystynyt torjumaan miehen pyyntöä, mutta antoi hänelle äitinsä puhelinnumeron.
Mies kertoi etsineensä itselleen seuraa ja tapaamansa tyttö oli juuri sellainen, jonka kanssa halusi seurustella.
Mies ei tiennyt, että puhelinnumero ei ollutkaan tytön. Hän soitti melko pian numeroon ja jätti puolen minuutin viestin.
Mies lähetti myös tekstiviestejä, joissa kertoi etsineensä juuri nuoren tytön seuraa ja haluaisi alkaa seurustella tämän kanssa. Hän ehdotti useita kertoja tapaamista. Viesteissä on myös selvä viittaus seksuaalisista tarkoituksista.
Kommentit (32)
Hahaa, tosi hyvä juttu. Mitähän äiti on tuumaillut. Ja koko rytäkkä vielä vastaajassa. Ja varmaan useita kiimaisia tekstareita :D On siinä meillä varsinainen tollo.
Kuulostaa suoraan sanoen aika uskomattomalta, että joku (edes ikätoveri) noin tekisi eli että menisi noin vain kysymään joltain ventovieraalta ihmiseltä puhelinnumeroa.
Saati että aikuinen joltain alaikäiseltä.
En siis usko tuohon 'uutiseen'. .
Jaa, että toisten numeroita saa jaella ventovieraille!? Toisaalta mitäpä äitiä haittaa, kun ei tyttären suojelukaan ole kiinnostanut... Kateelliseksi voi kyllä tulla. Kun on itse oikeasti se vanha.
Ihan kantasuomalainen mies on ja Halla-ahon kannattaja. Pyörinyt tuolla ostarilla pidempään. Onneksi jäi tällä kertaa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa suoraan sanoen aika uskomattomalta, että joku (edes ikätoveri) noin tekisi eli että menisi noin vain kysymään joltain ventovieraalta ihmiseltä puhelinnumeroa.
Multa on kyllä tullut ihan vaan kaupungilla vastaan kävellyt tuntematon äijä pyytämään puhelinnumeroa joskus teininä, että en pidä kovinkaan uskomattomana tätä.
Kuulin että tänä vuonna on ilmoitettu ennätysmäärä just tälläsiä juttuja poliisille. Nyt koittaa huonot ajat näille vanhoille pojille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kantasuomalainen mies on ja Halla-ahon kannattaja. Pyörinyt tuolla ostarilla pidempään. Onneksi jäi tällä kertaa kiinni.
Tämä ei yllätä yhtään. P e dofiilit, r a i skaajat ym. ovat yleensä ”isänmaallisia”.
Minä pelkään blondin tyttöni puolesta eniten juuri noita ”isänmaallisia”, sitten jonkin verran sellaisia steissihtäviä ulkkiksia.
Siinä ne pahimmat tyttären äidille.
Muutama vuosi sitten yks ukko (valkoihoinen suomalainen) tuli istumaan mun viereen Ciao Caffessa Itiksessä.
Hän söi jäätelöä pikarista ja katseli meikäläistä pitkään.
Kysyi hetken kuluttua, haluaisinko tulla häneen autoonsa. Hän haluaisi nuolla mun rintoja.
Tämä oli ihan keskellä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa on kyllä tullut ihan vaan kaupungilla vastaan kävellyt tuntematon äijä pyytämään puhelinnumeroa joskus teininä, että en pidä kovinkaan uskomattomana tätä.
Multa pyydettiin linja-autossa puh.numeroa. ihan tuiki tuntematon yli 40-vuotias mies. Olin sillon 15. Tyyppi yritti myös silittää reittäni, luojan kiitos oma pysäkki oli juuri tulossa ja pääsin pois.
Kuten näemme on tämä aihe vähän liikaa tälle meidän persuliinolle. Mahtaako hän olla just tällainen nuoremmista tykkäävä?
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten yks ukko (valkoihoinen suomalainen) tuli istumaan mun viereen Ciao Caffessa Itiksessä.
Kysyi hetken kuluttua, haluaisinko tulla häneen autoonsa. Hän haluaisi nuolla mun rintoja.
Ja sinä olet niinkuin 15 vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa pyydettiin linja-autossa puh.numeroa. ihan tuiki tuntematon yli 40-vuotias mies. Olin sillon 15. Tyyppi yritti myös silittää reittäni, luojan kiitos oma pysäkki oli juuri tulossa ja pääsin pois.
Bussit on ikäviä paikkoja jos joutuu matkustamaan yksin. Jos pakko on, menen mielummin alle 40v viereen istumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet niinkuin 15 vai?
Nyt 21v. Silloin jotain 17. Muistitko tapauksen?
Itis, kyllä. Kaikissa näissä metron varrella olevissa ostareissa pyörii keskellä päivää yläaste- ja lukioikäisiä. Siellä myös liikkuu nämä saalistajat.
Käykääs joskus katsomassa millaisia herroja Itiksen käytävillä istuu teinejä mittailemassa :)
Vierailija kirjoitti:
Itis, kyllä. Kaikissa näissä metron varrella olevissa ostareissa pyörii keskellä päivää yläaste- ja lukioikäisiä. Siellä myös liikkuu nämä saalistajat.
Käykääs joskus katsomassa millaisia herroja Itiksen käytävillä istuu teinejä mittailemassa :)
Eihän tuo penkeillä istuvat ja vähän viinalta tuoksuvat vanhat pojat kenellekään vaaraksi voi olla :)
Suomalainen on usein liian hyväuskoinen vaikka silmä ja järki sanookin toista.
Kolme vaaleanpunaista elefanttia lenteli eilen yhden kaupungin erään ostoskeskuksen yllä ja aiheutti läheltä piti-tilanteen laskeutuessaan ja uhkasi ruhjoa väkijoukosta alapuolella aika monta ! Ai epäileeks joku tän paikkansapitävyyttä ?Hei mähän kerroin tän ,kun mä olin itte paikalla!" Eiks se muka todista ?
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitt o. Jättäisivät nuoret tytöt rauhaan.
Mun tyttö kertoi että joku mies (noin 50v) oli H&M:ssä tarjoutunut ostamaan tytölle housut yms vaatteita "kun oot noin kaunis". Yök!
Hyvä tyttö!! Upeaa toimintaa häneltä, juuri noin.