Menin sitten rillit päässä suihkuun ja säikähdin kun sumeni ! Tiedä tässä itkisikö vai nauraisiko ...
Eilen nimittäin löysin juuston kylppärin kaapista pesupallon vierestä. Stressiä, paljon stressiä..
Kommentit (4)
Minä nukahdin sohvalle ja poltin pitsan uuniin. Selvinpäin.
Se on pelottavaa, miten stressin aiheuttama aivosumu pistää sekoilemaan ihan huolella ja sitä saa jo pelätä jotain vakavampaa:
- Minun piti ajaa Lahteen, löysin itseni Lappeenrannasta.
- Menin keskussairaalaan ja jäädyin täysin että mitä minä täällä teen ? Kysyin tiskiltä eikä nimelleni löytynyt aikaa, sitten muistin serkkuni olevan osastolla.
- Menin suihkuun ja unohdin kiehuvat perunat, paloivat pohjaan ja kattila meni pilalle.
- Menin poikani vanhempainiltaan.. tyttären koululle.
- Koetin soittaa Kelalle ja sain mielipuolisen, hysteerisen naurunpuuskan joka ei loppunut millään. Lopetin puhelun mutta käkätys ei loppunut,
Juu! Tuttua tuo extra väsymys. Aamulla menin erittäin huonosti nukkuneena ja kiireinen viikko takana aamupesulle ja istuin pöntölle pyjama yllä.. että hävetti.
Hauska juttu, mutta toivottavasti stressi lievittyisi! Itse vetelin eilen yövoiteet myös rilleihin ja sumeat oli näkymät myös..