Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä joku, joka " salaa" toivoo tulevansa raskaaksi vahingossa, koska mies ei suostu enää

Vierailija
30.05.2006 |

yrittämään lisää lapsia? Jos miehesi on tiukka tässä asiassa, niin koetatko koskaan alitajuisesti houkutella sänkyyn oikeana ajankohtana tms...Siis koskee niitä, joilla ei kierukkaa tms käytössä.

Meillä lapset tulleet " suurella työllä" ja siksi en käytä mitään sen kummempaa ehkäisyä, yleensä kumia. Mies kuitenkin tosi harvoin päästää sisään, koska ei tosiaan haluis enää lapsia ja meille ei vahinkoa ole käynyt, kun en tule helposti raskaaksi. Muutaman kerran on " lasti mennyt perille" ja nyt olen alkanut alitajuisesti houkutella miestä näihin juttuihin, En puhu asiasta enää, koska mies on ihan ehdoton ( ei siis suostu yrittämään yms) ja raskausmahis on pieni mun kohdalla. Mutta eipä ole ukko mennyt sterilisaatioonkaan. Nyt taidan kesällä yrittää houkutella tietyin konstein ja viedä homman aina loppuun asti...Jos vahinko kävis, ni kyllä kuitenkin varmasti pienen sokin jälkeen tottuis ajatukseen, enkä ikinä aborttia teettäis. Meillä kränää aiheuttaa se, että miehellä on aiemmasta suhetesta yksi lapsi eli hänellä on yksi enemmän kuin minulla eikä suostu enää tähän toiveeseeni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia on tehty tekemällä 1 ja 2,5 vuotta oikeina ajankohtina, ni hän realistina ajattelee, ettei tällä menolla lapsia lisää tule. Itse vaan toivon ja toivon....

Vierailija
2/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tulet raskaaksi ja miehesi haluaakin abortin? Hän on päätöksensä tehnyt ja sitä pitää kunnioittaa. Voit toki yrittää suostutella häntä kaikin keinoin... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et huijaa miestäsi mitenkään, hänhän itse suostuu suojaamattomaan seksiin kanssasi. Way to go, girl, pidän peukkuja että tärppää!

Itsellä käynyt joskus ohi mennen mielessä toi kondomien puhkominen kun mies ei suostu edes sitä ensimmäistä lasta yrittämään. Mutta niin alas en vajoa. Eräs tuttuni, voitteko kuvitella, meni aina seksin jälkeen " pesulle" ja vei aina käytetyn kortsun mukanaan kylppärin roskikseen, tosi asiassa ruiskutti lääkeruiskulla spermat kortsusta sisälleen!!! No kuten kuvitella saattaa, aika pian tärppäsi, ja nyt he ovat onnelliset suloisen tyttövauvan vanhemmat. Silti TODELLA arveluttaa tuollainen toiminta, mies luulee vieläkin sen olleen vahinko/kondomin hajoaminen.

Mutta sulle ap, tosiaan tsemppiä!

Vierailija
4/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jos vahinko kävis, ni kyllä kuitenkin varmasti pienen sokin jälkeen tottuis ajatukseen, enkä ikinä aborttia teettäis."

No shokki joo. Pitäisiköhän sitä toisen mielipidettä vähän kunnioittaa? Vaihda mieheen, joka on oikeesti innostunut asiasta. Tiedätkö yhtään miltä miehestä mahtaisi tuntua jos tuollaisen tempun teet? Vahingot erikseen, mutta tuollainen KIEROILU ottaa niin päähän. Varmaan mieheski luottaa suhun ihan kympillä NYT ja varsinkin kun/jos temppus teet. Esimerkkejä tuon seuraamuksesta löytyy. Ja ne eivät oo mitään kivoja esimerkkejä!

Olisiko edes mahdollista puhua sen miehen kanssa, että mitä päässäs pyörii. Ja vaikka yrittää painottaa kuinka tärkeää se sulle olis. MUTTA ÄLÄ JÄRJESTÄ YLLÄRIÄ!!!!!

Vierailija
5/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisyä ole ja sillä sipuli.

EN tosiaankaan enää haluis miettiä aina, että mikäs päivä tänään kierrosta on yms. Olen ollut vähän liiankin " tarkka ja tunnollinen" tässä suhteessa. Pitkään aikaan mies ei ole siis puhunut koko asiasta, koska on niin tottunut siihen, ettei raskaus ole alkanut. Välillä on puhunut kuitenkin vähän siihen sävyyn, että " jos kävis vahinko, ni sitten auto pitäis vaihtaa" . Mutta siis hän ei kuitenkaan haluisi lapsia. Mutta ei siis ikinä utele, että " mikäs päivä nyt on" yms. Kerran vaan oltiin silloin, kun tiesin oireista ovulaation olevan käsillä ja silloin sanoin miehellekin sen, mutta eipä haitannut häntä siinä vaiheessa...... Eli kyllä hän itsekin siis ihan tietoisen riskin ottaa, mutta tähän asti häntä on suojannut siis minun tarkkuuteni ja se, että en tule helposti raskaaksi. Mahdotonta se ei kuitenkaan ole minun kohdallani.

Vierailija
6/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies varmaankaan ihan hirvittävänä onnettomuutena sitä raskautta voi pitää jos tuollaisen riskin kuitenkin ottaa. Anna palaa vaan ihan hyvällä omallatunnolla.

Vierailija
7/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri juttu olis tosiaan sitten puhkoa kortsuja tms. se menee rajan yli.

Vierailija
8/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei ehkäisyä ja minä haluaisin lapsen,mutta mies ei. Mielestäni ei ole väärin,jos tulen raskaaksi. Mies välttelee sisään tulemista,mutta joskus ei jaksa estellä ja sitten vaan sanoo,että mitenköhän kävi. Mielestäni hän ei tosissaan halua estää raskautta,vaikka se minulla ei ihan helposti tärppääkään. Kondomeja on kotona,jos mies haluaa käyttää vaan ei halua.

Vierailija
9/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli työn ja tuskan takana, on nyt 2½-vuotias. Ehkäisyä ei olla käytetty sen jälkeen kun esikoista alettiin yrittämään eli nyt 5 vuoteen. Eipä tule toinen helposti, vahingossa.

Mies sanoo ettei kakkosen aika ole vielä, mutta ei kuitenkaan tee asialle mitään (mulle ei sovi pillerit enkä ole kierukkaa hommannut ja mies tietää sen) siis ei kysele mikä aika kuukaudesta on, ei hanki kortsuja ja päästää kyllä sisälle kun ollaan hommissa. Eli oikeasti meillä voisi tulla vahinko vaikka milloin, vaan ei tule. Aina sitä toivoisi - itse olisin jo valmis toiseen lapseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi