Tapailemani mies kysyi "haluatko munaa, vai?" kun sanoin haluavani nähdä hänet jo
Luuleeko hän että haluan nähdä hänet vain sek.sin takia? Vai mistä tuo kertoo. Tuli jotenkin paha mieli, koska tykkään hänestä oikeasti.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa tavata sinua, kun tekee mieli seksiä, joten käyttää samaa logiikkaa sinuun. Aika karua kielenkäyttöähän tuo on, ja varsinkin tapailuvaiheessa. Tuskin mies sitä loukkaukseksi tarkoitti.
Mies on käytöstavaton moukka. Ei jatkoon.
Ei ole käytöstavaton moukka. Maksaa aina ostoksemme ja kun käymme syömässä, päästää muut ihmiset ovesta ensin. Hän on omanlaisensa persoona.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onpas voimakkaita reaktioita.
Mun mielestä ihan hyvä kysymys, aika oleellinen jos alkaa treffejä suunnittelemaan. Onko vaan lounas ja kävelyllä käynti vai illallinen ja hotellihuone.Eikö tollaseen suoraan kysymykseen voi vaan vastata suoraan ilman jotain dramaattisia loukkaantumisia. Vaikka sanoa, että en ainakaan vielä kun haluan edetä hitaasti tai kyllä tekisi mieli mutta katsotaan mihin ilta vie.
Kyse ei ole suorasta kysymyksestä ja suorasta vastauksesta, vaan mitä sen takana on. Mulle tulisi välittömästi mieleen, että seksiseurako tässä on ainoastaan miehen mielessä ja olen ehkä ymmärtänyt nyt tilanteen väärin jos haluan pysyvämpää ja ihan parisuhdetta.
Todennäköisesti jäisi kokonaan menemättä jos miestä kiinnostaa eniten nussitaanko tänään vai ei.
Oletteko harrastaneet vielä seksiä? Jos ette, todella epämiellyttävä, törkeäkin kysymys.
Jos olette, hän varmaan koitti kiusoitella, mutta ei oikein ollut tilannetajua.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan hyvä kysymys, aika oleellinen jos alkaa treffejä suunnittelemaan. Onko vaan lounas ja kävelyllä käynti vai illallinen ja hotellihuone.Eikö tollaseen suoraan kysymykseen voi vaan vastata suoraan ilman jotain dramaattisia loukkaantumisia. Vaikka sanoa, että en ainakaan vielä kun haluan edetä hitaasti tai kyllä tekisi mieli mutta katsotaan mihin ilta vie.
Onhan se nyt päivänselvää, ettei tuollaisen runkkarin kanssa edetä yhtään minnekään. Estot päälle kaikkiin yhteydenpitokeinohin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli hän ei halua tavata mutta ei uskalla sanoa suoraan. Ei kukaan vahingossa sano jotain noin typerää.
Soittaa minulle useita kertoja päivässä. Ei kai soittaisi, jos olisin yhdentekevä?
Ap
Autuaita ovat yksinkertaiset....
Ehkä olenkin yksinkertainen. Saako vain älykkäät kirjoittaa tänne vai mikä oli motiivisi tuon kommentin kirjoittamiseen?
Ap
Joskus sitä ihmettelee, että miten tuollaiset typerykset saa irtaallaan olla. Ei järjen hiventäkään.
En ainakaan hauku muita typeryksiksi anonyymillä keskustelupalstalla. Siitä ainakin voin kokea paremmuutta, jos mistään muusta en.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli hän ei halua tavata mutta ei uskalla sanoa suoraan. Ei kukaan vahingossa sano jotain noin typerää.
Soittaa minulle useita kertoja päivässä. Ei kai soittaisi, jos olisin yhdentekevä?
Ap
Haluatko munaa = voidaan me panna, mut älä muusta haaveile.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko harrastaneet vielä seksiä? Jos ette, todella epämiellyttävä, törkeäkin kysymys.
Jos olette, hän varmaan koitti kiusoitella, mutta ei oikein ollut tilannetajua.
Ollaan kyllä harrastettu. Tuo otsikko kai antoi sellaisen kuvan ettei oltaisi vielä edes tavattu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa tavata sinua, kun tekee mieli seksiä, joten käyttää samaa logiikkaa sinuun. Aika karua kielenkäyttöähän tuo on, ja varsinkin tapailuvaiheessa. Tuskin mies sitä loukkaukseksi tarkoitti.
Ei ole käytöstavaton moukka. Maksaa aina ostoksemme ja kun käymme syömässä, päästää muut ihmiset ovesta ensin. Hän on omanlaisensa persoona.
Ap
Täysi moukka. Sivistynyt ihminen ei tuollaisia suustaan päästä. Missään tilanteessa. Ehkäpä itsekin olet täysin wt? Mutta miksi sitten avaudut asiasta tänne?
Vierailija kirjoitti:
Herranjestas, jos yhtään tuon suuntaista tarkoitti niin olisi voinut asiansa paljon tyylikkäämmin muotoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Autuaita ovat yksinkertaiset....
Ehkä olenkin yksinkertainen. Saako vain älykkäät kirjoittaa tänne vai mikä oli motiivisi tuon kommentin kirjoittamiseen?
Ap
Joskus sitä ihmettelee, että miten tuollaiset typerykset saa irtaallaan olla. Ei järjen hiventäkään.
En ainakaan hauku muita typeryksiksi anonyymillä keskustelupalstalla. Siitä ainakin voin kokea paremmuutta, jos mistään muusta en.
Ap
Käytöksesi ja viestisi osoittaa muuta. Selkeästi tämä juttu paljastuu provoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole suorasta kysymyksestä ja suorasta vastauksesta, vaan mitä sen takana on. Mulle tulisi välittömästi mieleen, että seksiseurako tässä on ainoastaan miehen mielessä ja olen ehkä ymmärtänyt nyt tilanteen väärin jos haluan pysyvämpää ja ihan parisuhdetta.
Todennäköisesti jäisi kokonaan menemättä jos miestä kiinnostaa eniten nussitaanko tänään vai ei.
Niin tuli minullekin mieleen. Kysyn kohta tykkääkö hän minusta vai haluaako vain sek.siä. Jos vastaus on tuo jälkimmäinen niin en aio jatkaa tapailua. Hän on kyllä itse sanonut ettei sitä aina nu.ssia tarvitse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
? No just! Mä en kyllä lähtisi tollasta idioottia tapaamaan..
Kun kyseessä jo tapailtu mies, niin mahdollisesti seksiäkin suhteessa ollut. Onko siinä vaiheessa kauhean huono heitto vitsailla toisen haluavan seksiä? Mikäli haussa olisi ensitreffit, niin todella huono läppä, mutta silloin tuskin kukaan puhuisi tapailemastaan miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joillain on tosiaan se kuuluisa rima pudonnut kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? No just! Mä en kyllä lähtisi tollasta idioottia tapaamaan..
Kun kyseessä jo tapailtu mies, niin mahdollisesti seksiäkin suhteessa ollut. Onko siinä vaiheessa kauhean huono heitto vitsailla toisen haluavan seksiä? Mikäli haussa olisi ensitreffit, niin todella huono läppä, mutta silloin tuskin kukaan puhuisi tapailemastaan miehestä.
Täysin mautonta käytöstä eikä mitään vitsailua. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä haluaisi tavata miestä tuollaisen kommentin jälkeen. Ainakin itselleni tuli kuva karkeasta ja suoraan sanottuna tyhmästä miehestä. Ei siis jatkoon.
Samoin minulle. Jos nyt AP on aidosti ihastunut tyyppiin, niin nyt on erittäin hyvä tilaisuus (ynnä palvelus) kertoa miehelle, että anna olla viimeinen kerta, kun tuollaista suustasi päästelet, minulle tai yhdellekään muulle naiselle. Kerro tarkasti, millainen vaikutus tuollaisella möläytyksellä on. Oppii, jos on oppiakseen.
Hän heittää kyllä usein läppää kaikesta, eli ehkä otin tuon liian vakavissani. Taidan olla tosissani ihastunut.
Ap[/quote]
Itse ottaisin tuon nimenomaan huumorilla heitettynä, pilke silmäkulmassa.
Kuin mt-ongelmaisen exäni suusta, kaikki aina liittyi sek siin sanoin ihan mitä tahansa, siis ihan mitä tahansa, häntä kuulemma inhotti kun ei minulla kuulemma muu pyörinyt mielessä kuin sek si :D tarkkaile ja tarvittaessa juokse.
Ihan huumorilla ottaisin, jos seksiäkin on kerran jo harrastettu.