Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies kysyi "haluatko munaa, vai?" kun sanoin haluavani nähdä hänet jo

Vierailija
06.09.2019 |

Luuleeko hän että haluan nähdä hänet vain sek.sin takia? Vai mistä tuo kertoo. Tuli jotenkin paha mieli, koska tykkään hänestä oikeasti.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluatko? Et kai ole hänen kanssaan pelkästään henkevyyden takia? Minä olisin ainakin sanonut, että ehdottomasti haluan, mutta jutellaan ja tutustutaan ensin.

Vierailija
22/92 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tänään uppoaa mammoihin kaikenlaiset provot. AP:n tapailema mies, jota hän ei ole vielä nähnyt. Ja sitten mammat yläpeukuttaa narsismidiagnoosia peukut sauhuten. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli hän ei halua tavata mutta ei uskalla sanoa suoraan. Ei kukaan vahingossa sano jotain noin typerää.

Soittaa minulle useita kertoja päivässä. Ei kai soittaisi, jos olisin yhdentekevä?

Ap

Autuaita ovat yksinkertaiset....

Vierailija
24/92 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet "tapaillut" miestä, mutta et ole nähnyt häntä vielä?

Ollaan nähty toisemme useastikin. Tällä hetkellä ei pystytä tapaamaan, mutta mies soittaa minulle päivittäin. Ollaan kyllä tapaamassa heti kun mahdollista taas on.

Ap

Vierailija
25/92 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan nähty toisemme useastikin. Tällä hetkellä ei pystytä tapaamaan, mutta mies soittaa minulle päivittäin. Ollaan kyllä tapaamassa heti kun mahdollista taas on.

Ap

:D

Vieläkö mammat uskoo, että mies on a) oikeasti olemassa ja b) narsisti?

Eikö hävetä yhtään langeta näin kökköihin provoihin? :D

Vierailija
26/92 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana narsisti. Onnea, olet löytänyt todellisen kultakimpaleen. 😂

Melko heppoisin perustein taas heitellään diagnoosia, jonka laatiminen ammattilaiseltakin on usein hyvin haastavaa. Tsissus. Kenties mies yritti vaikka vain tuhmasti kiusoitella, mutta teki sen erittäin kömpelösti?

Hän heittää kyllä usein läppää kaikesta, eli ehkä otin tuon liian vakavissani. Taidan olla tosissani ihastunut.

Ap

Vierailija
27/92 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi olla assi, joka kysyy kömpelösti mutta vilpittömästi toiveistasi.

Rehellisyys maan perii.

Vierailija
28/92 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluaisi tavata miestä tuollaisen kommentin jälkeen. Ainakin itselleni tuli kuva karkeasta ja suoraan sanottuna tyhmästä miehestä. Ei siis jatkoon.

Vierailija
29/92 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

:D

Vieläkö mammat uskoo, että mies on a) oikeasti olemassa ja b) narsisti?

Eikö hävetä yhtään langeta näin kökköihin provoihin? :D

Jos tämä on mielestäsi provo, miksi itse pidät keskustelua yllä vastaamalla tähän? Jos sinä pidät tätä provona ei se tarkoita että kaikki muut pitäisivät etkä sinä myöskään pysty estämään muita vastaamasta tähän.

Ap

Vierailija
30/92 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli hän ei halua tavata mutta ei uskalla sanoa suoraan. Ei kukaan vahingossa sano jotain noin typerää.

Soittaa minulle useita kertoja päivässä. Ei kai soittaisi, jos olisin yhdentekevä?

Ap

Autuaita ovat yksinkertaiset....

Ehkä olenkin yksinkertainen. Saako vain älykkäät kirjoittaa tänne vai mikä oli motiivisi tuon kommentin kirjoittamiseen?

Ap

Vierailija
31/92 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tuli mieleen yksi oman deittiviidakon nyrjahdys. Olin viestitellyt yhden miehen kanssa n. viikon verran, oli ihan asiallista keskustelua - ei siis mitaan seksijuttuja ym. 

Alettiin sitten puhumaan etta voitaisiin vaikka kahvin merkeissa nahda. Olin jo aika innoissanikin tapaamassa, sitten mies laittoi viestia: "Niin, itseasiassa juon parhaillaankin kahvia, katso vaikka." 

Lahetti kuvan olohuoneen matalasta poydasta, jolla oli vierekkain kahvikuppi, hanen alypuhelimensa ja niitten valissa HANEN PEENIKSENSA erektiossa. 

Sitten tuli viesti: "No nyt varmaan haluat ne kahvit niin nopeasti kuin mahdollista? ;)" 

Mies meni estoon heti. 

Penis oli varmasti 25-senttinen, eli koolla ei todellakaan ollut valia. 

Vierailija
32/92 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa tavata sinua, kun tekee mieli seksiä, joten käyttää samaa logiikkaa sinuun. Aika karua kielenkäyttöähän tuo on, ja varsinkin tapailuvaiheessa. Tuskin mies sitä loukkaukseksi tarkoitti. 

Vierailija
33/92 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi tarkoituksella olla töykeä ja karkea sua kohtaan.

On nyt itsesi päätettävissä annatko tuollaisen käytöksen jatkua. Vastauksesi miehelle oli jo nynnerö ja osoitti alistuvaa ovimattomaisuutta. Itse pistäisin miehen tauolle ja katsoisin mitä tekee. Olisi mahdollisesti eron paikka.

Vierailija
34/92 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille asialllsesti vastanneille. Ehkä minun pitäisi löysätä pipoani, koska miehellä on oma persoonansa ja huumorinsa. Jotenkin vaan tietyissä tilanteissa se on turhan karkeaa.

Ap

Vierailija
35/92 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille asialllsesti vastanneille. Ehkä minun pitäisi löysätä pipoani, koska miehellä on oma persoonansa ja huumorinsa. Jotenkin vaan tietyissä tilanteissa se on turhan karkeaa.

Ap

Voi ap :(

Vierailija
36/92 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa tavata sinua, kun tekee mieli seksiä, joten käyttää samaa logiikkaa sinuun. Aika karua kielenkäyttöähän tuo on, ja varsinkin tapailuvaiheessa. Tuskin mies sitä loukkaukseksi tarkoitti. 

Mies on käytöstavaton moukka. Ei jatkoon.

Vierailija
37/92 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo sen, että hän on täysi idiootti.

Pelasta itsesi.

Vierailija
38/92 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Säälittävää selittelyä. Sivistymätön ja käytöstavaton luuseri se on. Turha vinkua, ettei olla varoitettu.

Vierailija
39/92 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi ap :(

Miksi säälit minua?

Ap

Vierailija
40/92 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä ole tossukka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä