Naiset kysymys teille
Kysymys, johon toivon vastausta.
Olette rakastuneet mieheen. Mies tulee toimeen omillaan, on tavallisen näköinen ja sellainen perusmies. Tavallinen tyyppi, johon tunnette älytöntä vetoa. Homma ei etene miehen omista parisuhdekokemuksista johtuen, mutta tunteet pysyvät ja ette vain pääse irti.
Tapaatte toisen tyypin. Ok, tavanomainen, mutta tulotaso on kova ja tyyppi on halukas jopa perustamaan perheen. Kiva tyyppi, josta pidätte paljon, mutta ei vie jalkoja alta. Ollut parisuhteessa. Kaikki muuten ihan ok, mutta ei vain kertakaikkiaan aiheuta niitä väristyksiä kuin tuo ensimmäinen, vaikka tavallaan pidätte.
Kysymys: lähdettekö jälkimmäisen kanssa perustamaan parisuhdetta, perhettä yms., vaikka olette täysin rakastuneet tuohon ensimmäiseen vai jäättekö odottelemaan, josko ykkösvaihtoehto sittenkin etenisi? Ts. tyydyttekö seuraavaksi parhaaseen vaihtoehtoon ja perustatte perheen jne.?
Tiedätte myös kummankin miehen pitävän teistä.
Tämä on vähän yksinkertaistava, mutta jos tämän perusteella osaatte vastata niin olisin kiitollinen.
T: Epätietoinen
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Maailma on miehiä täynnä.
Nimenomaan. Ei noista kumpikaan kuulosta mitenkään erityiseltä. Jos olisi pakko valita niin sitten kakkonen. Hänellä on sentään asiat kunnossa, mutta en minä itseäni ripustaisi kumpaankaan vaan etsisin sitä oikeasti kiinnostavaa ja laadukasta miestä.
Kakkosvaihtoehtoihin ei kannata tyytyä, koska se on vaivaa tietoisuuttasi niin kauan kuin parisuhdetta kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti olisin niin korvia myöten rakastunut ykkösvaihtoehtoon, etten edes huomaisi muita tarjokkaita. Sitäpaitsi mulla on sellainen luonteenpiirre, että en halua sitten ketään, ellen saa rakastamaani ihmistä. Mun sitkeyden ja periksiantamattomuuden vuoksi mulla onkin maailman ihanin mies:)
Ihanaa :)
Toi ei muuten ole ollenkaan hyvä piirre silloin, jos toinen ei yhtään välitä takaisin... Se ei on vaan pakko uskoa. Ja sitten jäädä odottelemaan epätodennäköistä tilannetta, että joku vastaava joskus sattuisi kohdalle.
No mun unelmien mies kohteli mua aluksi äärettömän torjuvasti, mutta oli silti ystävällinen ja kiinnostunut mun asioista. Lopulta sitten päätin kertoa hänelle mun tunteista. Tunnustin olevani täysin hänen lumoissaan ja päättömästi umpirakastunut. Sillä hetkellä selvisi, ettei hän ollut uskaltanut tehdä aloitetta, koska oli kuvitellut mun torjuvan hänet. Nyt takana on viisi ihanaa vuotta hänen kanssaan ja voin sanoa löytäneeni maailman ihanimman ja parhaimman miehen. Hän täyttää mun sydämen joka ikinen päivä onnella ja rakkaudella:)
Oi, oon onnellinen sun puolesta!♡
Mä olen perhe-elämän jo kokenut. Tässä kohtaa kakkoselle ei olisi mitään käyttöä, ja koska en enää kaipaa kuin rusinoita pullasta (ei yhteenmuuttoja tms), voisin tsekata ykkösen väristelyt ja jatkaa matkaa, jos on liian hankalaa.