Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidistäni on tullut kamalan raskasta seuraa

Vierailija
05.09.2019 |

Lähes joka ikisestä asiasta saa kaivettua jonkin negatiivisen puolen. Kun katsoo tv:tä arvostelee jatkuvasti ihmisten ulkonäköä yms. Muistelee samoja vanhoja juttuja joissa on kokenut jonkinlaista vääryyttä tai jossa on päässyt sanallisesti nokittamaan jotakuta uudestaan ja uudestaan. Loputon pessimistisyys oli asia mikä hyvänsä...
Luoja varjele ettei itsestäni tule samanlaista kun hänen ikäänsä pääsen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toivotaan ettei sinusta tule, minusta tuli. Nykyään oon vaan yksin kotona juuri tuon takia, ihmissuhteet pelkkää nokittelua, paitsi jos ne suhteet on ohuen ohuita, tyyliin vaihtaa pari sanaa silloin tällöin tavattaessa.

Vierailija
2/5 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleinen vanhuuden oire.

Koita sinä suhtautua ymmärryksellä äitiisi.

Ei hän tarkoita pahaa vaan on ehkä vähän masentunut ja katkera.

Kukaan meistä ei tiedä mitä ikä tuo tullessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on varmaan sama äiti? Hänessä ei ole mitään vikaa, mutta kaikki muut ihmiset ovat pelkästään suunnatonta häpeää aiheuttavia tapauksia, mutta Salkkarit ja Pitääkö Olla Huolissaan-näyttelijät ovat hyviä tyyppejä, joita katsomalla minäkin voisin opetella sellaiseksi ihmiseksi jollaisen äiti on aina halunnut...

Vierailija
4/5 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidin maailmassa mikään ei ole valmis koskaan, touhuaa aamusta iltaan ja aina löytyy valitettavaa jostain. päälle 68v ja ei ehdi nauttia mistään kun aina on joku pielessä. Välillä saa puol väkisin istuttaa mamman penkille ja katsella maisemaa rauhassa kahvin kanssa. Eilen suostui 10min olemaan pellon reunassa kun sirkat soitti ja aurinko paistoi.

Vierailija
5/5 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitan, kritisoin, arvostelen kaikkea maan ja taivaan välillä jatkuvasti. Ei haittaa vaikka kukaan ei kuuntelisi, kinaan sujuvasti tv:n kanssa.

Se on ikäänkuin harrastus, joka pitää pirteänä.

65v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi