Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te ihmiset, jotka ette asu isommissa kaupungeissa, teette iltaisin?

Vierailija
05.09.2019 |

Aika harvassa paikassa riittää illoille kiinnostavia luentoja ja kursseja tai teatteria ja konsertteja.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me leikitään nyrkkihippaa ison omakotitalon ympärillä ja huudellaan suomalaisia perinne sanoja metsään josta kaiku vastaa.

Vierailija
22/30 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Tampereella. Illalla kävin koiran kanssa lenkillä ja tehtiin mäkitreeniä. Sitten syötiin miehen kanssa. Lämmitettiin puusauna. Tein eväät huomiseksi. Pakastin jääpalamuotteihin luuydinlientä. Juotiin teetä ja keskusteltiin ja siliteltiin massua sängyssä (olen raskaana).

Konsertit ja teatterit on meidän juttu ehkä kerran kuussa. Käyn yleensä vaan koira-aiheisilla luennoilla ja kursseilla. Joten melko sama missä asuu; autolla kyllä pääsee kulkemaan.

Kuulostipa jotenkin ihanan herttaiselta ja sporttiselta samaan aikaan, kuulostaa kivalta elämältä :)

Onnea odotukseen ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko, että kaikki isommassa kaupungissa asuvat juoksevat vastaavissa riennoissa jatkuvasti?

Minä ainakin kuvittelin :D

Lapsuuden ystäväni muutti isoon kaupunkiin ja minä jäin kotipaikkakunnalle miehen takia.

Jossain vaiheessa kiukuttelin itsekseni, että täällä ei oo mitään. Käyn vain töissä, haen lapset hoidosta, tulen kotiin, teen ruokaa, pesen pyykit, siivoan vähäsen, katon telkkaa ja meen nukkumaan. Mun elämä valuu ohi ja mun ystävät varmaan käy konserteissa ja näyttelyissä ja klubeilla ja kaikkea ihanaa.

Kerran sitten uskalsin ystävälleni puhelimessa kertoa, kuinka kateellinen olen hänelle. Hän nauroi heleästi ja sanoi, että hän käy töissä, hakee lapset, tekee ruoan, pesee pyykkiä ja siivoilee ja katsoo telkkaa ja panee nukkumaan.

Se jotenkin lohdutti :D

Vierailija
24/30 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selaan av-palstaa kuten sinäkin.

Tulin tunti sitten luennolta.

Ap

Mikä oli luennon aihe, täytyi olla mielenkiintoinen, koska jaksoit raahautua sinne työpäivän jälkeen?

Kiinalainen filosofia. Minusta kyllä luennolle meneminen on äärettömän virkistävää. Jos menen töistä koko illaksi kotiin, olen helposti väsyneempi, vaikka olisi kiinnostavaakin tekemistä.

Olet siis lapseton vanhapiika, joka välttelee menemistä kotiinsa eli viidentoista neliön kanakoppiin.

Vierailija
25/30 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä oli luennon aihe, täytyi olla mielenkiintoinen, koska jaksoit raahautua sinne työpäivän jälkeen?

Kiinalainen filosofia. Minusta kyllä luennolle meneminen on äärettömän virkistävää. Jos menen töistä koko illaksi kotiin, olen helposti väsyneempi, vaikka olisi kiinnostavaakin tekemistä.

Ei kiinalaisilla ole mitään filosofiaa. Tekevät mitä haluavat kun haluavat.

Vierailija
26/30 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivät kuluvat arkisin pienten lasten ja kotitöiden välissä venyen. Tänään kävimme leikkipuistossa ja kotimatkalla vedin PoGon raidin.

Huomenna pitää pyykätä ja jos sataa, taidamme leipoa keksejä. Lasten kanssa se on ihan oma operaationsa ja aikaa menee kosolti enemmän, kun antaa lasten mitata, pilkkoa, sekoittaa, muotoilla. Mahtaako kolme tuntia edes riittää? Tai sitten teemme kivipeikkoja, tykkään itsekin askartelusta.

Lauantaina käymme kaupassa, se on 2-3h matkoineen (pyörällä tai kävellen). Pyykkäystä, kokkausta, siivousta ja illalla saunaan. Sunnuntaina katotaan Ryhmä Hau, tapellaan ja kiukutellaan, käydään kylässä, kokataan seuraavan viikon ruuat ja tsekataan reput valmiiksi.

En mä edes ehtis minnekään luennoille :D. Paitsi tähän aikaan, kun lapset nukkuvat. Tosin en voisi lapsia keskenään jättää kotiin ja pitää itsekin mennä jo nukkumaan kun kuudelta herätään.

Vierailija
27/30 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet siis lapseton vanhapiika, joka välttelee menemistä kotiinsa eli viidentoista neliön kanakoppiin.

😁Oh, surkea elämäni!

Vierailija
28/30 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nussimista ei ole tarjolla niin vedän kessua, ryyppään ja runkkaan. N17V

Vierailija
29/30 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

surffailen netissä, katson telkkua, luen, käyn koiran kanssa lenkillä, tongin puutarhassa, lämmitän saunaa, leivon, kyläilen, naukkailen viskiä takkatulen ääressä, siivoan....

Vierailija
30/30 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim iltapuuhia parin viimeviikon ajalta:

- vietän aikaa lasteni ja lastenlasten kanssa

- kuuntelen äänikirjaa

- teen puutarhatöitä

- teen raksahommia (uuden talon viimeistelyä)

- keitän hilloa

- katsotaan maratonina jotain sarjaa pilvisinä päivinä

- tavataan ystäviä ja syödään hyvin (tänäänkin)

- leivon tai teen sämpylätaikinan aamuksi

Meiltä on vain 22 min Kamppiin joten pääsee täältä landelta poiskin. Mutta ei ole ollut hinkua kaupungin rientoihin kuin pakolliset työedustamiset