Mitä te ihmiset, jotka ette asu isommissa kaupungeissa, teette iltaisin?
Aika harvassa paikassa riittää illoille kiinnostavia luentoja ja kursseja tai teatteria ja konsertteja.
Kommentit (30)
Minä asun isossa kaupungissa, enkä käy juuri koskaan tuollaisissa.
Kuvitteletko, että kaikki isommassa kaupungissa asuvat juoksevat vastaavissa riennoissa jatkuvasti?
Luentoja :D Just niitähän mä kaipaan rankan työpäivän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Selaan av-palstaa kuten sinäkin.
Tulin tunti sitten luennolta.
Ap
Internet on keksitty. Sieltä löytyy esim. Ivy league -yliopistojen luentoja ja kursseja. Lupaan että ne ovat laadukkaampia kuin Helsingin kansalaisopistossa.
Vierailija kirjoitti:
Minä asun isossa kaupungissa, enkä käy juuri koskaan tuollaisissa.
Mitä sinä sitten teet?
Vierailija kirjoitti:
Luentoja :D Just niitähän mä kaipaan rankan työpäivän jälkeen.
Minä ainakin kaipaan juuri rankan työpäivän jälkeen.
Ap
Olen asunut monenkokoisessa paikassa, myös Helsingissä. Iltaisin töiden jälkeen käyn kirjastossa, kävelyllä, joogaamassa jne onnistuu joka kylässä. Ap:n on varmasti parempi pysyä pois landelta.
Vierailija kirjoitti:
Internet on keksitty. Sieltä löytyy esim. Ivy league -yliopistojen luentoja ja kursseja. Lupaan että ne ovat laadukkaampia kuin Helsingin kansalaisopistossa.
Tuo on mielenkiintoinen huomio. Itse vain koen, että luennolla läsnä oleminen on aivan erilainen kokemus kuin netin kautta katselu. Yliopistokaupungeissa on toki myös yliopistoluentoja tarjolla kaikille.
Asun Tampereella. Illalla kävin koiran kanssa lenkillä ja tehtiin mäkitreeniä. Sitten syötiin miehen kanssa. Lämmitettiin puusauna. Tein eväät huomiseksi. Pakastin jääpalamuotteihin luuydinlientä. Juotiin teetä ja keskusteltiin ja siliteltiin massua sängyssä (olen raskaana).
Konsertit ja teatterit on meidän juttu ehkä kerran kuussa. Käyn yleensä vaan koira-aiheisilla luennoilla ja kursseilla. Joten melko sama missä asuu; autolla kyllä pääsee kulkemaan.
Tislataan pontikkaa ja puukotellaan.
Ulkoillaan, käydään ystävil/naapureilla kahvilla. Uimahalli. Meillä on oma puutyöverstas missä paljon tehdään puutöitä. Käyn ompelupiiris ja kahvakuulassa. Teen pihatöitä. Teen kotitöitä. Teen remonttia. Sienestän marjastan kalastan.
Hakkailen halkoja, poltan takkaa ja nautin punkkua, luen kirjoja ja nautin sen lämmöstä. Sekstaillaan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä oli luennon aihe, täytyi olla mielenkiintoinen, koska jaksoit raahautua sinne työpäivän jälkeen?
No mä oon iltaisin usein töissä iltaseiskaan. Ei siinä paljon viiti tehdä muuta kuin käydä suihkun ja iltapalan päälle nukkumaan, että jaksaa aamuviideltä herätä. Telkkua katson jonkin verran illalla.
Vapaapäivien iltoina käyn uimahallissa, keilaamassa, kuntosalilla, metsässä, ja joskus elokuvissa mikäli kiertävä elokuvien esittäjä on tullut omaan tai naapuri kuntaan. Pari kertaa vuodessa paikallinen harrastelijoista koostuva teatteriryhmä esittää jonkun näytelmän.
Asun isossa kaupungissa, mutta vastaan silti:
- tulen töistä
- haen lapset
- käyn kaupassa
- teen ruokaa
- ruokin lapset ja itseni
- siivoan jäljet
- vien lapsia harrastuksiin
- käyn lasten kanssa leikkipuistossa, kirjastossa tms
-pesen pyykkiä
- järjestelen vähän
- autan isompaa lasta läksyissä
- juttelen tai leikin lasten kanssa
- teen iltapalan
- katson seuraavan päivän vaatteet valmiiksi
- makaan sohvalla ja surffaan hetken tai luen
Ei ole tekemisen puutetta. Joskus käyn lenkillä tai käydään lasten kanssa kylässä, mutta mies tulee myöhemmin kotiin, joten suurin osa illasta pitää tehdä kaikki lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMikä oli luennon aihe, täytyi olla mielenkiintoinen, koska jaksoit raahautua sinne työpäivän jälkeen?
Kiinalainen filosofia. Minusta kyllä luennolle meneminen on äärettömän virkistävää. Jos menen töistä koko illaksi kotiin, olen helposti väsyneempi, vaikka olisi kiinnostavaakin tekemistä.
Harrastan ruumiinkulttuuria.