Mitä kirjoitat useimmiten perusteluksi miksi viesti pitäisi poistaa?
Kommentit (39)
En mitään.
Joskus kaikki, mitä ilmiannan, poistetaan, ja joskus mitään ei poisteta.
En yhtään mitään. Modet tunnistavat kyllä vanhat trollit.
Poistuu nopeammin ,jos perustelee.
Ap
En mitään, hyvin selkeitä syitä on ollu.
Voi myös laittaa, että ketju sisältää sitätätätota, vaikka on täysin asiallinen.
Ei mode niitä viestejä läpi käy.
Pistää vaan ilmoituksesta poistoon.
Minä kirjoitan "vihapuhetta tiettyä ihmisryhmää tai henkilö vastaan", ja ketju aina poistuu kuin olisi joku hätä.
IS-konserni ei halua tukea vihapuhetta, koska poistavat sen niin vauhdilla.
Mulla on ollut vain yksi syy yleensä.
Ap
Vihapuhetta, trollailua. Jos alkuviesti ei muka ole tuollainen (pakkoruotsihullu kirjoittaa näitä mukaneutraaleja juttuja), niin laitan jonkun ketjun viestin "esim: "VIHAA"", koska niitä tulee aina.
Laitan pelkän blankon. Kun ilmoituksia tulee useampia, kommentti tai ketju poistuu ohjelmallisesti eli kukaan ei edes lue niitä ilmoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Poistuu nopeammin ,jos perustelee.
Ap
Ei poistu. Hyvä mode poistaa muutamassa sekunnissa ihan ilman perusteluita, huonoimmat vasta kun laittaa erikseen vielä ilmoituksen palautelomakkeen kautta.
En koskaan pyydä poistoa. Vapaa yhteiskunta sallii huonotkin mielipiteet. Myös omani.
Taas ne tyhym naiisssetr ,,,,minnuu pik viaton kikltti poikki kiusssaa, minä ihan vihaast kiahu1111!!!!!! Meitä perssui tas naiisssetr kiussa1111!!!!!!!,,,,,,,,,,,
Niin, ja tietysti: "Kunnianloukkaus.".
Vierailija kirjoitti:
En koskaan pyydä poistoa. Vapaa yhteiskunta sallii huonotkin mielipiteet. Myös omani.
Sananvapaus ei merkitse vastuunvapautta.
Sehän tässä Jussin jengillä on ongelman juurisyy.
En aina mitään, mutta joskus saatan laittaa jotain tyyliin "herjaava viesti tai "viesti sisältää herjaamista".
Mulla yleisin syy: naisviha.
Valitettavan usein.
Laitan mitä milloinkin, esim. mauton, asiaton, loukkaava tms. Harvoin pyydän poistoa, mutta joskus kun joku yrittää pilata trollaamalla asiallisen ketjun, haluan niistä i-di-oottiviesteistä eroon.
En useinkaan yhtään mitään. Kunhan haluan, että huomaavat herjaukset. Yleensä ovat kyllä aina poistuneet.