Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri kertoi että tietää tulevan lapsen sukupuolen mutta ei halua paljastaa sitä. Ärsyttää tollanen tiedon panttaaminen.

Vierailija
05.09.2019 |

Minkä takia sitte itse halusi tietää vauvan sukupuolen etukäteen? Voihan lastenvaatteita ostaa sellaisia jotka sopii sekä tytölle ja pojalle. Lastenrattaat on nykyään joko mustia tai harmaita joten sopii kummalle vaan. EMPÄS KERROKAAN...halutaanko sillä tiedon panttauksella kiusata muita vai onko tuleva sukupuoli pettymys eikä siitä vaan halua puhua??

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Eipä sun auta muuta kuin odottaa mitä putkahtaa esiin. Pitäisin ärtymyksen omana tietonani, jos olisin sinä.

Vierailija
2/38 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on hänen raskautensa ja lapsensa, ei sinun. Minkä takia koet että sinun kuuluu saada tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega jäi mammikselle. On puhunut raskaudestaan kyllästymiseen asti, mutta päätin jaksan kuunnella ja hymyillä.

Eräs kollegoista meni kysymään sukupuolta. Se on salaisuus.

Vitsi, kun kiviäkin kiinnostaa. Se on tyttö tai poika. Usko pois, kollegalle on aivan sama.

Vierailija
4/38 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko kaveri tuon asian ihan oma-aloitteisesti? Jos kertoi, niin sitten ymmärrän ärtymyksesi – tuollainen ”mulla onkin salaisuus, mut mä en kerrokaan mikä se ooooon!” -meno on lapsellista ja tyhmää.

Jos sen sijaan kysyit asiasta ja kaveri vastasi noin, niin hänellä on siihen täysi oikeus.

Vierailija
5/38 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se haluaa leikkiä amerikkalaista ja pitää gender reveal -juhlan.

Vierailija
6/38 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollega jäi mammikselle. On puhunut raskaudestaan kyllästymiseen asti, mutta päätin jaksan kuunnella ja hymyillä.

Vitsi, kun kiviäkin kiinnostaa. Se on tyttö tai poika. Usko pois, kollegalle on aivan sama.

Tietenkin se on ihan sama, muille paitsi vanhemmille itselleen. Sanoimme kaikille ettemme tiedä, vaikka tiesimmekin, näin välttyi loukkaantuvilta jankkaajilta.

Vierailija
7/38 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kerro vauvan sukupuolta vaikka me se tiedetään. En toki oo kellekään ilmoitellut että tiedän sen. Mua ärsyttää ihan valtavasti kun melkeen jokainen kysyy kumpi se on. Kyllähän ne sen sitten kuulee kun se on syntynyt.

Vierailija
8/38 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun kaverikaan sitä tiedä ennen kuin lapsi sen kertoo.

Vierailija
9/38 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kerro vauvan sukupuolta vaikka me se tiedetään. En toki oo kellekään ilmoitellut että tiedän sen. Mua ärsyttää ihan valtavasti kun melkeen jokainen kysyy kumpi se on. Kyllähän ne sen sitten kuulee kun se on syntynyt.

Mulla on tapana kysyä koska en keksi muutakaan, vähän kuin säästä puhuminen.

Vierailija
10/38 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin se on ihan sama, muille paitsi vanhemmille itselleen. Sanoimme kaikille ettemme tiedä, vaikka tiesimmekin, näin välttyi loukkaantuvilta jankkaajilta.

Tämä on hienosti hoidettu.

Itse en näe syytä miksi otetaan sukupuolesta selvää ja sitten se onkin salaisuus ?

Älkää odottavat äidit odottako me kaikki ollaan yhtä innoissaan

Vierailija
11/38 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä tulee vauva ja se on ihan sama kumpaa sukupuolta se on. Aivan samalla lailla molemmat syö ja kakkaa vaippaan seuraavan vuoden. Sillä on merkitystä vain pyllynpesijälle mitä pitää huomioida pestessä. esim tyttövauvoilla pitää pyyhkiä eripaikasta kuin poikavauvoilla.

Ja vaivojen värikoodittaminen vaivasta asti on aivan typerää. Maailmassa on paljon muitakin värejä kuin vaaleanpunainen ja vaaleansininen.

En halunnut itse tietää oman lapsen sukupuolta ennen syntymää.

Vierailija
12/38 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se on "kevin"?

Vierailija
13/38 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsen sukupuoli selviä ennen kuin vasta sitten, kun lapsi pystyy sen itse kertomaan. Siihen asti avoimia vaihtoehtoja on yli 700.

Vierailija
14/38 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se edes kiinnostaa kumpi sieltä tulee?

Vierailija
15/38 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sillä tiedolla olisit tehnyt? Ostatko pojalle lahjaksi katumaasturin ja tytölle sitten ponin? Vai mitä se sinua liikuttaa?

Vierailija
16/38 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalla tai toisella tosi moni yrittää rakentaa jotain erityisyyskulttia ympärilleen. Vauvani sukupuoli, seksikumppanini, erityistarpeeni... Olen tosi väsynyt ihmisiin. Jos ette tuo mitään keskusteluun vaan lypsätte toisten uteliaisuutta, suksikaa suolle ihan oikeasti. Ketä kiinnostaa.

Vierailija
17/38 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä tulee vauva ja se on ihan sama kumpaa sukupuolta se on. Aivan samalla lailla molemmat syö ja kakkaa vaippaan seuraavan vuoden. Sillä on merkitystä vain pyllynpesijälle mitä pitää huomioida pestessä. esim tyttövauvoilla pitää pyyhkiä eripaikasta kuin poikavauvoilla.

Ja vaivojen värikoodittaminen vaivasta asti on aivan typerää. Maailmassa on paljon muitakin värejä kuin vaaleanpunainen ja vaaleansininen.

En halunnut itse tietää oman lapsen sukupuolta ennen syntymää.

Siis.. vauvojen .. autovorrect dam it

Vierailija
18/38 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmuudella tyttö tai poika tai joku muu.

Vierailija
19/38 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Eipä sun auta muuta kuin odottaa mitä putkahtaa esiin. Pitäisin ärtymyksen omana tietonani, jos olisin sinä.

Voimia ap. Voimia. 😆😆😆😆😆

Vierailija
20/38 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei edes kiinnostaisi jonkun toisen lapsi. Miksi sua kiinnostaa niin paljon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi