Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bomber-takit out?

Vierailija
05.09.2019 |

Käytetäänkö vielä yleisesti bomber-takkeja? Toisaalta sanotaan, että tuollainen takki on klassikko, joka ei mene koskaan muodista. Kuitenkin tuntuu, ettei enää kovinkaan moni käytä? Haluaisin siis ihan klassisen bomber-takin, mutta voiko sitä käyttää vielä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku lammas vai mikä?

Vierailija
2/11 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt vuosiin kenelläkään. Liikun Espoossa ja Hkissä. Myydäänkö niitä vielä ihan perusvaatekaupoissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä onko muotia vai ei jos itse tykkää ja sopii omaan tyyliin? On vain parempi jos ei kaikilla ole samanlaisia vaatteita 👍

Vierailija
4/11 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muu kuin sinä itse sinulle sanelee mitä sinä voit käyttää? Kasvata selkäranka.

Vierailija
5/11 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Kanken vai mikä se hirvitys olikaan.

Vierailija
6/11 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne nyt enää mitään viimeistä huutoa ole. Nyt pitää olla farkkutakki. Mutta tietenkin kannattaa ostaa ja käyttää juuri sellaista takkia minkä haluaa, eikä mitä muutkin käyttää.

Vierailija
7/11 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne nyt enää mitään viimeistä huutoa ole. Nyt pitää olla farkkutakki. Mutta tietenkin kannattaa ostaa ja käyttää juuri sellaista takkia minkä haluaa, eikä mitä muutkin käyttää.

Farkkutakki? Ne on aivan hirveen rumia.

Vierailija
8/11 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää muotia, mutta odota 10 vuotta, niin ympyrä sulkeutuu.

Tai osta nyt ja olet huikeasti aikaasi edellä oleva trend-setteri.

Vierailija
9/11 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli bomber ei olekaan samantyylinen kuin vaikka ”trenssi” eli klassikko. No harmi :D en nyt oikein tiedä viitsinkö sitten käyttää sitä. Olen vaan kyllästynyt biker-takkeihin ja trensseihin. Mutta en silti haluaisi olla joku jolle nuoriso nauraa, kun olen niin pahasti jäljessä muodista.

Vierailija
10/11 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut tyylitietoisten suosiossa. Tulee mieleen 90-luvun uusnad sit tai 2000-luvun suomiräppärit. Jos fanitat jompaa kumpaa ryhmää, niin siitä vaan.

Vierailija
11/11 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Eli leimautuuko siinä joko jonkin alakulttuurin edustajaksi tai sitten pahasti muodista jäljessä olevaksi mikäli sellaista takkia käyttää? Aika paljonhan noita on edelleen myynnissä kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi