Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unohtelen koko ajan jotain ja v--uttaa

Vierailija
05.09.2019 |

Yhteen lääkäriin sain porttikiellon, koska en päässyt koskaan menemään sinne. Varasin toiseen paikkaan ajan, muistin sen tänään vielä hetki sitten, kunnes ajelin hetken ja unohdin koko ajanvarauksen totaalisesti. Että seuraavaksi saan sitten porttikiellon sinnekin varmaan.

En reagoi mihinkään v--tuilujuttuihin, en mahda sille mitään että nukun jatkuvasti huonosti ja unohtelen koko ajan kaikkea. Sähköposti tulvii viestejä. On välittäjän kyselyjä, että laitanko talon myyntiin, työssäoppimispaikkojen vastauksia, koulun ohjaajien vastauksia, haastattelukutsuja töihin ja vaikka mitä. Hirveä määrä kaikkea muistettavaa jatkuvasti ja eihän tuollaista luomea edes muista, kun se ei tunnu missään. Niin luomen poistoa yritän saada järjestymään, mutta näköjään en ikinä pääse paikan päälle mihinkään sitä poistattamaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki v--uttaa. Kaikki menee päin h--vettiä aina.

Vierailija
2/7 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saisi kännykkään muistutusta, joka hälyttää sopivasti ennen tapahtumaa. Mahdollisesti vielä useampaan kertaan.

Vierailija
4/7 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, puhelimeen hälytys, joka alkaa huutaa kun pitää lähteä sinne lääkäriin.

Vierailija
5/7 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samaa vikaa. Varsinkin viime vuosina, ns ruuhkavuosina.

En nyt ihan lääkäriin ole porttikieltoa saanut mutta peräsuolipitkällä olen polkenut hammaslääkäriin 5km kun muistin sen samaan aikaan kun se aika oli.

Vanhempainillassa olin vääränä päivänä.

Vanhempainvartin unohdin täysin.

Joo ja muistutukset yleensä on mutta työpaikan melussa niitä ei kuule.

Vierailija
6/7 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö saisi kännykkään muistutusta, joka hälyttää sopivasti ennen tapahtumaa. Mahdollisesti vielä useampaan kertaan.

No sen ansiosta alunperin edes muistin tuon ajan. Koska hälytys oli 2 h ennen aikaa ja minun olisi tarvinnut lähteä vasta tunnin päästä, ehkä vähän yli tunnin päästä, niin siinähän se sitten ajaessa unohtui heti muutamaa minuuttia myöhemmin. Ihan älytöntä miten kaikki vain unohtuu. Haluaisin olla tehokas ja aina ajoissa joka paikassa. Mutta en vain onnistu.

Vierailija
7/7 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen aamu kun herään, on sähköposti täynnä uusia viestejä. Usein myös muutama vastaamaton puhelu. Se informaation määrä on ihan järjetön. Hukun kaikkiin muistettaviin asioihin. Ap