Hölmöt ihmiset ostavat mahdollisimman valmiiksi prosessoitua ruokaa
HS: S-ryhmän halparaasteessa juustoa onkin vain puolet – tiesitkö, mistä loppuosa tehdään?
https://www.is.fi/ruokala/uutiset/art-2000000770277.html
Ja kauppojen tuotesuunnittelijat tekevät myyräntyötään, eli nakertavat pois laadun, laittamalla halpoja täyteaineita sekaan. Hinta ei silti halpa.
Ostakaa ehtaa juustoa, ja raastakaa se itse, ei voi olla niin vaikeaa. Samaten vetiset maitojuomat, joita jatkettu vedellä. Tai kaiken huippuna valmiiksi kuoritut sipulit, 2 kappaletta eurolla. Kaikki nämä tuotteet jäisivät hyllyyn, jos kuluttajilla järkeä päässä.
Jauhelihassa ei enää ole ollut laatua pitkään aikaan kun ei saa suoraan lihamyllystä, kuten 80-luvulla viimeksi. Kunnon jauheliha maksaa moninkertaisesti halpoihin muovirasioihin verrattuna.
Euvo, euvostoliitto, ja käyrän kurkun direktiivi. Komissaarit, direktiivit ja euvostoliitto. Kilpailu pohjakosketukseen.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Prosessointi tarkoittaa käytännössä ruoan valmistusta,esim. keittämistä, paistamista, pilkkomista, soseuttamista, hapattamista, imeltämistä jne.
Prosessointi ei sinällään vielä tarkoita että ruoka olisi sen epäterveellisempää kuin kotona tehty. Vasta jos valmistusaineet tai valmistusmenetelmät ovat epäterveellisiä, prosessoitu ruoka muuttuu huonoksi. Ja ne samat valmistustavat kotona tehtyinä olisivat muuten myös epäterveellisiä.
Idioottikin ymmärtää että on raamatun mukaista tehdä, syödä ja nähdä ruokaa kotona. Ihmisten yksityisyyttä yritetään kuningas monarkian tasoilta tehdä identiittömäksi rahalla ja vallalla itse rikastuttaakseen vain mediaa ja sen juuritasoa kohti CERN:iä ja sinistä auringonvaloa jotta olisi 10planeettaa aurinkokunnassa neanderthál ihmisten jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin ja 11 aurinkokunnan planeetan tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos, näin boksin ulkopuolelta, minä ostan omilla rahoillani mitä haluan ja sinä saat istua turvekuopassasi aasia lypsämässä?
🤣
Hölmöt ihmiset kertovat näitä totuuksia valmiiksi rakennetulla keskustelupalstalla, oikeat nerot huutavat niitä kadunkulmissa foliohattu päässä