Millaisen naisen naiset uskovat miehen haluavan parisuhteeseen?
Kommentit (27)
Seksikkään, mutta viattoman (paitsi miehensä kanssa kahdestaan), joka palvoo miestään vaikka tämä on +20-vuotta vanhempi.
Iloisen, tasapainoisen, tykkää seksistä
Itsehän olen kyllä parisuhteessa vaikka olen synkeä ja ailahtelevainen. Ehkä se seksikin riittää. 🤔 senkin suhteen olen kyllä vähän laiska.
Edellisissä kommenteissa ei tule yhdessäkään tärkeintä vaatimusta esille.
Iloinen ekstrovertti, laiha ja muodokas, blondi, lyhyt.
Itse en ole mitään noista ja siksi varmaan sinkku :D
Sitähän on tutkittukin eli kaksikymppisen
Kaksikymppisen, ei kovin kriittisen, miellyttämishaluisen ja hyvännäköisen
Parikymppisen hottiksen, joka pitää miehestä yhtä hyvää huolta kuin oma äiti.
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisen hottiksen, joka pitää miehestä yhtä hyvää huolta kuin oma äiti.
Eli suomalaismiesten ihannenainen olisi sellainen vähän viinaan menevä.
Edelleen, tärkein tekijä loistaa poissaolollaan. Paino sanalla parisuhteeseen, tässä olette lähinnä listanneet irtoseksimieltymyksiä...
Valitettavasti uskon että seuraavat ominaisuudet:
-kaunis (no tämä ymmärrettävää, olemmehan vain eläimiä ja naisetkin haluaisivat vastaavasti komean miehen)
-pullantuoksuinen kodin hengetär joka paapoo miestään tehden tälle joka päivä ruokaa
-kiltti, mielellään ei omia mielipiteitä, myötäilee miestään kaikessa
-nymfomaani, joka rakastaa seksiä mutta on kuitenkin uskollinen
-myötäilee miestä kaikessa
Luotettavan, huumorintajuisen, empaattisen ja itsenäisen.
Miellyttämishaluinen ja alistuva, hoivaaja (hoitaa lapset ja taloustyöt) + yllä mainitut ulkonäköseikat.
Ei yritä muuttaa miestä. Mukava, fiksu, itsenäinen. Arvostaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, tärkein tekijä loistaa poissaolollaan. Paino sanalla parisuhteeseen, tässä olette lähinnä listanneet irtoseksimieltymyksiä...
Jaaha, onko tämän viestin kirjoittanut kaikki miehet?
Anteeksi antava, ei lähde ja jätä vaikka mies kohtelis kuinka paskasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, onko tämän viestin kirjoittanut kaikki miehet?
On, tilastollisesti.
Sylvester kirjoitti:
Ei yritä muuttaa miestä. Mukava, fiksu, itsenäinen. Arvostaa miestä.
Mukava vaihtelua. Yleensä palstan miehet hokevat ettei naisen fiksuudella ole mitään merkitystä.
Parikymppisen(vaikka itse ois 50v) kauniin, seksikkään (vaikka itse ois läski ja pälvikalju) nymfomaanin joka on kuitenkin neitsyt ja hyvä sängyssä vaikka onkin neitsyt, suuret rinnat jotka ei koskaan ala roikkumaan, mutta kirurgin veitsen alle ei saa mennä.
Naisen pitää myös paapoa miestä kuin äiti ja totella häntä kuin koira. Myötäillä kaikessa eikä omata omia mielipiteitä. Vähän siis typerän mutta kauniin, yksinkertaisen, alistetun reppanan joka peesaa äijäänsä.
Kauniin, hoikan, nuoren ja huolitellun. Ei väliä vaikka mies itse näyttäisi uuno turhapurolta.