Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kovassa flunssassa oikein voi nukkua?

Vierailija
04.09.2019 |

Vinkkejä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmasohvalla tai rahillisella nojatuolilla hyvin tyynytettynä ja - peiteltynä. Vicks-rasvaa nenän alla, paljon pehmeää nenäliinaa sekä juomaa käden ulottuvilla

Vierailija
2/13 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasolin/Otrivin! Mulle nenän kautta hengittäminen on nukahtamisen kannalta iso juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynyillä vyötäröstä ylöspäin koholle vartaloa ja pään alle pehmeä pyyhe imemään valuvan rään. Nenäkannulla enimmät pois juuri ennen nukkumaanmenoa ja särkylääke nassuun.

Vierailija
4/13 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäsuihketta.

Vierailija
5/13 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1kpl burana 600/800 riittää missä kunnossa tahansa ainakin itsellä.Muita taikoja ei tarvita

Vierailija
6/13 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otrivin comp on paras. Nenä aukeaa eikä valu.

Vierailija
7/13 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Nasolin tai Otrivin kannattaa kokeilla jos on nenä tukossa. Mulla se avaa nenän 5 minuutissa ja nukun hyvin. Otrivin comp jos nenä valuu. Mutta ei saa käyttää viikkoa pitempään, muuten turvotus jää päälle.

Vierailija
8/13 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääkkeet helpottavat oloa ja myös väsyttävät.

Vierailija
9/13 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kovassa flunssassa voi nukkua.

Vierailija
10/13 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan aiempia kommentteja, tärkeintä on saada tukkoinen nenä rauhoittumaan. Sitten otat vain särkylääkettä ja oikein mukava asennon lämpimän peiton alla. Itse laitan vielä telkkarista jotain mukavaa katsottavaa, esimerkiksi Hercule Poirotia. Kun volyymi on tarpeeksi hiljaisella ja ohjelma kivan rauhoittava, nukahdan aika helposti. Lukisin muuten kirjaa, mutta kipeänä en oikein pysty keskittymään lukemiseen.

Vierailija
11/13 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty nukkua ollenkaan jos en haista mitään tai joudun nukkua suu auki. Joskus menin lukemaan siitä, että flunssassa voi menettää hajuaistinsa lopullisesti ja siitä lähtien alkoi sairaalloinen pelko flunssassa se hajuaistin menettäminen. Eli öisin pakonomaisesti yritän avata siraimia, että haistaisin jotain ja mm. suihkuttelen vahvoja hajuvesiäni, että haistaisin edes ne. Kyllä, taidan olla aika pimeä ihminen. Pelkään kamalasti flunssia.

12/13 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkuna auki lisäks. Kuuma suihku.

Vierailija
13/13 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli-istuva asento, paras jos sais esim. kirjoilla nostettua sängyn päätä, mutta tyynyt nojana tai sohvalla nukkuminen (käsinojaa vasten) toimii. Toinen ehdoton on nenäkannu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän