Onko Turussa tällä hetkellä jotkut juhlat menossa?
Juhlatuulella olevia ihmisiä näyttäisi olevan runsaasti pitkin katuja. Eilen illalla oli vähän samankaltainen meno.
Kommentit (15)
Opiskelut alkoi. Opintotuet tuli tilille ja porukat kokoontui. On nasujaiset ja tutor-kokoontumiset.
Opiskelijat ryyppää rahansa ja sitten parin kuukauden päästä itketään kun "ei oo varaa syödä muutaku nuudelii".
Alkoi jo viime viikolla, ei tahdo keskustassa mahtua kulkemaan. No ainakin on opiskelijoilla rahaa millä mällätä.
Tavallinen pikkulauantai, opiskelijariennot alkaneet.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelut alkoi. Opintotuet tuli tilille ja porukat kokoontui. On nasujaiset ja tutor-kokoontumiset.
Opiskelijat ryyppää rahansa ja sitten parin kuukauden päästä itketään kun "ei oo varaa syödä muutaku nuudelii".
Mistä tiedät että ne ryyppää? Oletko itse kenties opiskelija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että ne ryyppää? Oletko itse kenties opiskelija?
Eihän sitä tiedä, ehkä ne muuten vaan kulkevat kalja-/siideritölkit käsissä, kiljuvat ja takkuavat.
Viimeiset tervehenkiset juhlijat raahautuu kotiin aamuviideltä. Näitä näkee keskustassa kun itse menen aamuvuoroon.
Vierailija kirjoitti:
Oletko katkera kun et itse päässyt mihinkään opiskelemaan? Oletko kateellinen kun aika moni mies pääsee viettämään yönsä jonkun hiprakassa olevan, nuoren, hyvännäköisen naisen kanssa? Minullakin näyttäisi olevan pullat aikalailla uunissa ellen sano tai tee mitään epäsopivaa.
Muistan elokuun aamun joitakin vuosia sitten.
Kävin töissä Turun keskustassa. Eräänä aamuna -mielestäni keskiviikkona- oli selkeästi juhlittu jotain. Joka paikassa oli hyvä tunnelma, ihmisiä istui terasseilla juttelemassa, aurinko nousi -eikä kukaan ollut silminnähden kännissä.
Uniikkia fiilistä paransi vielä kaunis ilma ja intiaanikesä.
Turku herää henkiin, kun opiskelijat saapuvat.
Turku on hengissä ihan aina, opiskelijoilla tai ilman. Paras paikka.
Tietääkö kukaan?