Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laihduttaa kun peruskulutus on vain 1400 kaloria/vrk?

Vierailija
04.09.2019 |

Siinäpä yllä se. Pitäisi laihduttaa 5-10 kg pois, mutta keski-ikäisenä ja 149 cm pituisena peruskalorin kulutus on 1400 kaloria /vrk. Se tarkoittaa, että jos aion laihduttaa pitää syödä 900 -1000 kaloria per päivä. Vaikeutena on syödä tarpeeksi usein mutta tarpeeksi vähillä kaloreita. 1000 kaloria tulee niin helposti täyteen... ja viisi kertaa päivässä pitäisi syödä, että aineen vaihdunta pysyisi liikkeellä.

Liikun 3-4 krt viikossa. Istumatyö. Ja plus nelikymppinen nainen olen.

Laihduttaminen näillä spekseillä on vaikeaa, kun tosiaan viisi kertaa päivässä pitäisi syödä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaasti proteiinia ja vähän rasvaa on kyllä sellainen tappodieetti, että sillä saa kroppansa rikki ja sekaisin. Kenenkään ei pitäisi syödä siten. Ennemmin sitten vaikka runsaasti hiilareita yhdistettynä rasvakammoiseen syömiseen, mutta ei ikinä paljon proteiinia ja vähän rasvaa.

Proteiinin määrä tulisi pitää kohtuullisena, ja sitten tasapainoilla rasvan ja hiilihydraattien kanssa sen mukaan mikä kenenkin kropalle parhaiten sopii.

Vierailija
22/24 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus: syö paljon kasviksia.

Itselläni on päinvastainen ongelma: syön nimittäin paljon kasviksia, mutta sen takia minun on vaikea saada päivittäistä kaloritavoitettani täyteen, joka on n. 1400. Monesti jää vajaaksi, koska kasvikset täyttävät niin hyvin.

Kasvikset kyllä täyttävät hyvin, mutta eivät pidä nälkää. Ei vatsan täyttämisellä kasviksilla ole mitään järkeä. Jää paljon ravintoa saamatta.

Toki kasvikset ovat hyviä, mutta vain osana ruokavaliossa, ei vatsantäytteenä.

No, en minä niitä siksi syökään. Mahani vain kestää niitä paremmin kuin muuta ravintoa ja pidän niistä ja minulla ne myös pitävät nälkää todella hyvin (syön kasviksista enimmäkseen juureksia). Toki pidän huolta, että saan riittävästi proteiinia myös. Mutta Ap siis koki, ettei saa syödä riittävästi, koska kaloritavoitteensa on niin matala, silloin kasvikset ovat vastaus.

Itse en siis laihduta vaan olen normaalipainon alaneljänneksellä.

Kasvisten liiallinen syönti vain lisää nälkää, joten kasvikset eivät ole vastaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kulutusta tai harvemmin syöntiä. 

Vierailija
24/24 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus: syö paljon kasviksia.

Itselläni on päinvastainen ongelma: syön nimittäin paljon kasviksia, mutta sen takia minun on vaikea saada päivittäistä kaloritavoitettani täyteen, joka on n. 1400. Monesti jää vajaaksi, koska kasvikset täyttävät niin hyvin.

Kasvikset kyllä täyttävät hyvin, mutta eivät pidä nälkää. Ei vatsan täyttämisellä kasviksilla ole mitään järkeä. Jää paljon ravintoa saamatta.

Toki kasvikset ovat hyviä, mutta vain osana ruokavaliossa, ei vatsantäytteenä.

No, en minä niitä siksi syökään. Mahani vain kestää niitä paremmin kuin muuta ravintoa ja pidän niistä ja minulla ne myös pitävät nälkää todella hyvin (syön kasviksista enimmäkseen juureksia). Toki pidän huolta, että saan riittävästi proteiinia myös. Mutta Ap siis koki, ettei saa syödä riittävästi, koska kaloritavoitteensa on niin matala, silloin kasvikset ovat vastaus.

Itse en siis laihduta vaan olen normaalipainon alaneljänneksellä.

Kasvisten liiallinen syönti vain lisää nälkää, joten kasvikset eivät ole vastaus.

Höpö höpö, rasvahullu iski taas tähänkin ketjuun. Sinulle vain rasva = ravinto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi