Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuskaiset odotuksen loppumetrit.. kohtalotovereita?

30.05.2006 |

Siis mä en kestä enää. Laskettu aika 1.6 ja oikeesti tuskastuttaa koko olo ja aika tuntuu vaan matelevan entistä enemmän...

Siis kerrassaan MITÄÄN EI TAPAHDU!! Hermot on menneet jo tuhat kertaa, mutta minkäs teet, vielä on varauduttava parin viikon odotukseen...

Mitä ootte keksineet ajankulutus ongelmiin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivonnut kämppää hullun lailla ja leiponut joka päivä jotain. Mies kun on töissä ja minä hengailen yksin kotona. Välillä aina käyn kirjastossa, kirpparilla tai kaupungilla. Mut rahaakaan ei tällä hetkellä ole yhtään, joten nuo jälkimmäisetkin huvit on hetkellisesti pannassa. Synnytyksen jälkeen sitä varmaan miettii ilolla näitä viimeisiä viikkoja...

Tytteli-83 rv 37+6

Vierailija
2/3 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva että muitakin " tyhjän toimittajia" löytyy :D

Nyt jotenki välillä vihlasee tuolta alaselästä, mutta en jaksa siitä soitella miehellekään. Tähän asti oon joka risauksesta soittanu että jokohan nyt... menee vaan hermot kun mieskin sitten soittaa koko ajan että tapahtuuko mitään

Onko täällä muita TAYSiin lähiaikoina (?) menijöitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla myös tällä hetkellä todella tuskaiset olot, koska supisteleekin vielä valtavasti mutta sitten kuitenkin lakkaavat parin tunnin päästä eikä vähään aikaan mitään. Lenkkeillyt olen, saunonut, juossut rappuja, siivonnut, pessyt pyykkiä ym. ja istunut tietokoneella. On vaan niin levoton olo että ei pysty keskittyyn oikein mihinkään.. :(

Ja haluais jo synnyttämään, kun on esikoisesta kyse niin oikein kovasti haluaisin sen jo viereeni.. :) Ja haluan kokea pian synnytyksen...

Tekemistä pitäis juu keksiä, mutta kun ei tuttujakaan asu lähellä niin ei oikein oo muuta tekemistä ku kävellä kämppää ympäri... :/

Tsemppiä muillekkin...