Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naamani on vanhentunut ihan kummallisen näköiseksi

Vierailija
04.09.2019 |

Olen 32 ja puoli vuotta. Olen vanhentunut jotenkin poikkeuksellisen rumasti omasta mielestäni. Otsa on valahtanut alhaalle niin, että kulmat ovat suoremmat ja alempana. Silmäluomet näyttävät "kolmionmuotoisilta", minulla on aina ollut raskaat luomet, joten nyt ne vasta lerpattavat kun iho on alkanut löystyä.
Naama ns. peruslukemilla näytän siltä kuin miettisin jotain vakavasti, tai kärsisin tai olisin vihainen. Jos neutraalisti koetan katsoa omaa peilikuvaani, niin käytän joltain nelikymppiseltä.
Vanheneminen ei sinänsä haittaa, mutta tämä yltyvä rumuus kyllä. En käsitä, miten tämä voi olla minä, ei tee paljon edes mieli mennä minnekään tämän näköisenä. Olen käyttänyt maltillisesti mutta säännöllisesti täyteaineita ja laserhoitoja, mutta ei niistä ole suurempaa apua. Ei tähän varmaan auttaisi kuin kasvojenkohotus.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 ja kasvoni ovat valuneet alas jotenkin pullamössömäisesti. Korkea otsani vain korostuu.

Katselin eilen Sokoksessa, kun siellä meikkasivat neljää yli kuuskymppistä naista. Katsoin itseäni peilistä ja ajattelin, että muss ei oo mitään meikattavaa. Silmäluometkaan ei näy ollenkaan, kun ovat valuneen yläpuolisen ihon peitossa. (sukuvika)

Vierailija
2/63 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

I

Vierailija kirjoitti:

Olen 52 ja kasvoni ovat valuneet alas jotenkin pullamössömäisesti. Korkea otsani vain korostuu.

Katselin eilen Sokoksessa, kun siellä meikkasivat neljää yli kuuskymppistä naista. Katsoin itseäni peilistä ja ajattelin, että muss ei oo mitään meikattavaa. Silmäluometkaan ei näy ollenkaan, kun ovat valuneen yläpuolisen ihon peitossa. (sukuvika)

Itsekään en enää meikkaa niin mielelläni, kun kasvot ei ole niin hyvä pohja.

Mutta sä nyt olet jo sen ikäinen, että "saat" jo näyttää vanhalta. Vaikka eihän 32v.kään mikään tyttö enää ole. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on suomalaisilla muuten todella yleistä, että silmäluomet ei vanhempana enää näy kun iho valuu niiden yli. Omassa suvussa on samaa, mutta tuo on nähtävästi aika pienellä leikkauksella hoidettavissa. Yksi meikkausvinkki minulla kyllä on, jota aina kannattaa kokeilla: opettele meikkaamaan kulmakarvat. Vanhemmiten kasvonpiirteistä tulee jotenkin epämääräisemmät, kun iho alkaa löystyä ja tulee vähän sellainen taikinanaama efekti. Linjakkaat kulmakarvat tuovat ilmeeseen ryhtiä, niillä on oikasti todella paljon vaikutusta kasvojen yleisilmeeseen.

Vierailija
4/63 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy laittamassa vähän - ihan vähän vaan - filleriä ja botoxia. Ja ota semmonen tehokuorinta.

Vierailija
5/63 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kulmakarvoja halua laittaa ollenkaan (en ole kukaan aiempi kirjoittaja, en edes nypi niitä). Nykyään kulmakarvojen tatuointi tai meikkaaminen on mennyt aivan mahdottomaksi. Luonnolliset kulmakarvat on mielestäni kauneimmat.

Vierailija
6/63 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni sanoi samaa. On nykyään ruma lehmä omasta mielestä. Enkä tajua mitään. No taistelen vaimoni kauneuden takia nyt sit internetissä. Enpä olis uskonut että näin pitkälle menen. Ja rakas vaimoni, jos nyt luet tämän, niin olet maailman kaunein nainen enkä muuta halua..

Vierailija
7/63 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy laittamassa vähän - ihan vähän vaan - filleriä ja botoxia. Ja ota semmonen tehokuorinta.

Kerran laitatin Botoxia otsaan ja se ns. romahti. Näytti pahemmalta vaan. Myös kerran kokeilin pelkkää kulmakarvojen kohotusta, mikä toimi ok mutta pysyi vain pari kk. En voi tuhlata satoja euroja vuodessa botoxiin ja täytteisiin!

Vierailija
8/63 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kulmakarvoja halua laittaa ollenkaan (en ole kukaan aiempi kirjoittaja, en edes nypi niitä). Nykyään kulmakarvojen tatuointi tai meikkaaminen on mennyt aivan mahdottomaksi. Luonnolliset kulmakarvat on mielestäni kauneimmat.

En tarkoita mitään kulmakarvojen överimeikkausta, mikä on nyt muodissa. Tarkoitan vain, että vanhemmiten monella kulmakarvat harvenevat ja niistä tulee huomaamattomat, mikä johtaa siihen että kasvojen ilmeestä tulee vähän mitäänsanomaton. Hyvällä meikkauksella kulmakarvat saa taas näkyviin, ja tämän voi ja kannattaa tehdä niin, että lopputulos on täysin luonnollinen.

Vierailija
9/63 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni sanoi samaa. On nykyään ruma lehmä omasta mielestä. Enkä tajua mitään. No taistelen vaimoni kauneuden takia nyt sit internetissä. Enpä olis uskonut että näin pitkälle menen. Ja rakas vaimoni, jos nyt luet tämän, niin olet maailman kaunein nainen enkä muuta halua..

Mahtavasti rakastat vaimoasi

Vierailija
10/63 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa kommentoijat myös elämäntavoistanne ja mitä muuten teille on tapahtunut. Vähän tylsää lukea teidän juttujanne ilman kunnon kontekstia.

Vierailija
11/63 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, olen 51v. Lisäksi mun huulet on kadonnut jonnekin. Kyllä mulla ennen oli ihan näkyvä ylähuuli, siis ihan tavallinen, ei mikään pullea kuitenkaan. Mutta nyt ylähuulen paikalla on vain ohut viiru. Miten siihen laittaa huulipunaa? 

Vierailija
12/63 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää optikolla, värillinen tai esim paksuhko kehys ja nuorenet 10 vuodella.

Valikoimaa löytyy!

13/63 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon, että muut eivät välttämättä näe sinua mitenkään elähtäneen ja "kummallisen" näköisenä.

Kannattaa olla varovainen noiden kosmeettisten operaatioiden suhteen. Se että niin monella julkisuuden henkilöllä (jotka ovat rikkaita ja joilla on varaa parhaimpiin kosmeettisiin kirurgeihin ja hoitoihin) on pieleen mennyt lopputulos ja keinotekoista suhteettomuutta kasvonpiirteissä, kertoo minusta siitä, ettei henkilö itse eikä välttämättä kirurgi / kauneushoitajakaan huomaa, kun raja ylitetään.

Kolmiomaiset silmäluomet on tietty piirretyyppi osalla pohjoismaisista ihmisistä. Se voi muuttua iän myötä huomattavammaksi, mutta ei se mitenkään viallista tai rumaa ole.

Vierailija
14/63 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en enää meikkaa niin mielelläni, kun kasvot ei ole niin hyvä pohja.

Mutta sä nyt olet jo sen ikäinen, että "saat" jo näyttää vanhalta. Vaikka eihän 32v.kään mikään tyttö enää ole. Ap

Mua vaan hirvitti, kun vertasin itseäni siihen yli kuuskymppisten porukkaan. Näytin heitä vanhemmlta, mikä oli järkytys! Koen olevani ikäistäni 15 vuotta vanhempi naamaltani. Kaikki valuu ja on pullamössöä.

(katselin siinä itseäni peilistä samalla. Maleksin ja odottelin, kun tyttäreni teki meikkiostoksia itselleen)

Ap, olen huomannut, että ihmiselle tulee vanhentumisvaiheita kasvoille. Pyrähdyksiä, jolloin vanhentuu lyhyessä ajassa enemmän. Ehkä sitten taas tulee hitaampi vaihe. Se olkoon toivomme.

Onko sulla ollut stressiä? Mull nimittäin on ollut 3 vuotta aiempaa stressaavampaa. Ehkä tämä liittyy siihen.

Vierailija
15/63 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoita mitään kulmakarvojen överimeikkausta, mikä on nyt muodissa. Tarkoitan vain, että vanhemmiten monella kulmakarvat harvenevat ja niistä tulee huomaamattomat, mikä johtaa siihen että kasvojen ilmeestä tulee vähän mitäänsanomaton. Hyvällä meikkauksella kulmakarvat saa taas näkyviin, ja tämän voi ja kannattaa tehdä niin, että lopputulos on täysin luonnollinen.

Kyllä, ja mulla kulmakarvat on vaalentunut niin, että niitä hädin tuskin näkee. Nuorempana ne oli melkein mustat. Jonkunlainen harmaantuminen tapahtuu kulmakarvoillekin, vaikka hiuksissa ei ole vielä yhtään harmaata. N51

Vierailija
16/63 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ole huolissasi, todennäköisesti et ole lainkaan ruma. sinusta itsestäsi vain tuntuu siltä kun et ole tottunut muutokseen. kun ikä tuo muutoksia ja rapistuminen alkaa näkyä se näyttää itsestä niin erilaiselle että vaatii aikaa tottuakseen muutokseen. niin minustakin tuntui sinun iässäsi, mutta kun aikaa kului ja totuin muutoksiin huomasin, että peilistä katsoo ihan mukavan näköinen keski-ikäinen nainen.

Vierailija
17/63 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se kai käy. Olen huomannut että hyvännäköisissä ja tyylikkäissä vanhemmissa naisissa on pari samaa piirrettä. Heillä on yleensä hyvin pidetty siisti kampaus, hyvin sopivat (ehkä värikkäätkin) silmälasit ja tyylikkäät, istuvat ja iänmukaiset vaatteet. Lisäksi jos on pysynyt hoikkana, voi olla jopa nuorekkaankin oloinen.

Tällä strategialla ajattelin mennä itsekin + positiivinen mieli ja iloinen elämänasenne.

- 37v, joka on mielestään vielä ihan nuoren näköinen

Vierailija
18/63 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kävi mulle 37-vuotiaana. Tavallaan ihan yhdessä yössä naama vaan valahti ja kaikki omat, aiemmin kivat piirteet muuttui jotenkin vieraaksi kun niiden mittasuhteet muuttui. Vieläkään ei siis ole ryppyjä (esim naururypyt silmäkulmissa olisi ihan jees) mutta naama vaan jatkaa löystymistään vaikkakin tuon yht'äkkisen romahduksen jälkeen vauhti on hyvinkin maltillinen. Sivuprofiili varsinkin on ihan hirveä kun on kaksaria ja helttaa sekä leukaperätkin roikkuu. Muutenkin tuntuu ja näyttää, että naaman lisäksi koko kaula/niskan alue on jotenkin veltostunut tai painunut kasaan vaikka ei kai tuollaisen ole itsekseen edes mahdollista tapahtua. Meinaan siis että joku onnettomuus/vamma voisi tuollaista aiheuttaakin, mutta tämä lienee vaan omaa kuvitelmaa vaikka sen peilistä niin hyvin huomaakin. Valokuvista en viitsi edes aloittaa, v*haan niitä ja välttelen parhaani mukaan nykyisin mutta kun niitä s**tanan kameroita on nykyisin kaikilla ja kuvia pitäisi räpsiä kokoajan ja kaikesta.

N43

Vierailija
19/63 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, olen 51v. Lisäksi mun huulet on kadonnut jonnekin. Kyllä mulla ennen oli ihan näkyvä ylähuuli, siis ihan tavallinen, ei mikään pullea kuitenkaan. Mutta nyt ylähuulen paikalla on vain ohut viiru. Miten siihen laittaa huulipunaa? 

Mulla sama juttu huulien kanssa. Tuntuu, ettei oo järkee laittaa huulipunaakaan.

Tuo yksi kirjoittaja on oikeassa silmälaseista. Kamalaa sanoa ääneen, mutta silmälasit päässä näytän siedettävämmältä. (en tosin tartte kuin lukulaseja) Nuorena silmälasit rumensi, mutta nyt ne ryhdistää kasvojani. Harmittaa. Oon se 52-v.

Vierailija
20/63 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole juuri lainkaan ryppyjä. Ainoastaan valumisen aiheuttamia vakoja. Siis sellaisia yksittäisiä.

52-v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi