Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverimies kehuu ulkonäköä? Flirttiä?

Vierailija
04.09.2019 |

Mulla on ollut useita miehiä kavereina vuosien varrella ilman mitään hämminkiä, mutta nyt pohdin seuraavaa.

Kaveri kertoi naisystävänsä olevan mustasukkainen ja että heillä on ollut riitaa, koska naisystävän mielestä mies oli maininnut minut liian usein puheissaan. Naisystävä oli vaatinut mieheltään tunnustusta, että onko rakastunut minuun ja/tai olenko miehen mielestä kaunis. Mies kertoi vastanneensa, että olen hänen mielestään todella kaunis, mutta ei ole rakastunut.

Tämä tuli siis ilmi keskustelussa, kun kaveri halusi selittää miksi naisystävä oli käyttäytynyt hieman erikoisesti eräässä tapahtumassa, kun olin mennyt juttelemaan naiselle.

Mitä miettisitte tällaisesta? Otanko etäisyyttä, vai olenko välittämättä? Mies on kaikesta päätellen hyvin rakastunut naisystäväänsä ja puhuu hänestä tosi kauniisti mulle ja muillekin. Mulla on oma parisuhteeni hyvällä mallilla, siinä ei ole mitään mustasukkaisuusongelmaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/22 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä ole flirttiä. Ehkä mies halusi "varottaa" sua siltä varalta että eukkonsa alkaa sulta suoraan kyselemään jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme