Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitin miehelle ja...

Vierailija
04.09.2019 |

Minulla on avaimet hänen asuntoonsa varmuuden vuoksi, mutta epäilen hänen tapailevan jotain toista. Hän alkoi puhua avainten palauttamisesta, koska hän on meinannut muuttaa. Tosin ei nyt hetkeen ole puhunut. Äsken etsin avaimia ja sitten kauhukseni huomasin, ettei avain ollutkaan siellä missä luulin sen olevan. Soitin paniikissa miehelle, että apua mitä jos en löydäkään avaintasi. Mies ei siis osannut odottaa minun puhuvan avaimesta. Aloitin siis puhelun menemällä suoraan asiaan "en löydä avaintasi mistään!" Ja sitten mies aivan kuin olisi jotenkin panikoinut ja vastasi "mitä sinä nyt siitä soitat?" Ja sanoi olevansa nyt matkalla erääseen paikkaan joten puhelu pitää lopettaa äkkiä. Sanoi vaan "no katsotaan sitä sitten". Ei siis itse halunnut sanoa asiaan yhtään mitään. Minulle tuli mieleen, että jos toinen nainen oli siinä vieressä eikä mies siksi halunnut puhua kanssani asiasta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on varmasti toinen nainen.

Vierailija
2/8 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika seko stoori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellainenkin mahdollisuus, että mies on itse ottanut tuon avaimen pois sinulta, sinun tietämättäsi.

Hän on tiennyt missä säilytät sitä, joskus tullut katsoneeksi, mihin avaimen laitat, tai mistä sen otat.

Tai sitten vaan tutkinut paikkojasi.

Ei miehiin kannata luottaa, ei siihen kaikkein ihanimpaankaan. Eikä sen puoleen myöskään naisiin.

Vierailija
4/8 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös arvelen, että mies on itse vienyt oman avaimensa sinulta.

Ja tasan tarkkaan on toinen suhde menneillään tai ainakin aluillaan.

Vierailija
5/8 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaikkein ihanimmat miehet ne vasta ovatkin kaikkein kieroimpia.

Osaavat kyllä jymäyttää naista perusteellisesti, eikä sillä kieroilulla ole pohjaa.

Vierailija
6/8 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah, jos siinä vieressä olisi ollut toinen nainen niin se ei olisi ikinä vastannut koko puheluun.

Näin miehen perspektiivistä vastaus. Ja jos vieressä on viehättävä nainen, niin miksi minulla olisi puhelin kädessä. Jos sillä olisi viehättävä nainen siinä, niin kyllä hänellä suu kävisi ihan hänen haarojenvälissään kuin sinun kanssa puhelimessa.

Anna sille pusu niin maistat ehkä toista naikkosta, siitä tunnistaa parhaiten!

Vierailija
7/8 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
8/8 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en enää ole luottanut kyseiseen mieheen pitkään aikaan. Hänellä on kiinnostus selkeästi lopahtanut.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä