Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ikäeroa?

Vierailija
04.09.2019 |

Jos, ni kuinka paljon? Kumpi on vanhempi? Meillä 13 vuotta ikäeroa. Mies nuorempi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta. Nainen 26 ja mies 51 vuotta

Vierailija
2/21 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 1 v vanhempi.

Ps. Tapasimme, kun olimme 45 ja 46.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta, mies vanhempi.

Vierailija
4/21 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 vuotta. N28 ja m55

Vierailija
5/21 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden, minä 49 ja mies 48.

Vierailija
6/21 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen mieheni oli 9 vuotta vanhempi. Hän kuoli, 28-vuotiaana.

Nykyinen mieheni on 7 vuotta vanhempi.

Vierailija
7/21 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta. Mies nuorempi.

Vierailija
8/21 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ikäero, kun molemmat ovat kuitenkin selvästi aikuisia, on todella seksikästä. Itse suosin max. 15 vuoden ikäeroa (ylöspäin) mutta jokaisella oikeus valita kumppaninsa. Suurien ikäerojen parit voivat olla myös todella mielenkiintoisia, kuten presidenttipari, joka on aivan ihastuttava.

Usein vieläkin ajatellaan, että on hyväksyttävämpää, jos mies on vanhempi kuin nainen ja nuorempia naisia kiinnostaa lähinnä vain hyvin säilyneet vanhemmat miehet (ja ehkä muu, mikä tulee vanhemman miehen valinnan myötä). Onneksi on julkisuudessa sellaisiakin pareja, joista nainen on se vanhempi. Usein nämä naiset ovat myös hyvin säilyneet ja ikäistään nuoremman näköisiä. Harvemmin kuitenkin vanhempi nainen on monia vuosikymmeniä vanhempi. Miehen biologinen aikaikkuna on laajempi ja miehillä siten on etulyöntiasema ja laajempi ikähaitari kumppanin valinnan suhteen, jos pari vielä suunnittelee perheen perustamista.

Vierailija
9/21 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta, mies nuorempi

Vierailija
10/21 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta, mies vanhempi.

Vierailija
11/21 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla ei ole ikäeroa, sillä päivänkin ikäero on ikäero :-)

Meillä on n. kuukautta vajaa 2 vuotta ikäeroa, mies vanhempi.

Vierailija
12/21 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11 vuotta. Mies nuorempi.

Kuin myös meillä :)

Vierailija
13/21 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa ihan hyvälle ikäerolle, varsinkin 30-39-vuotiailla, johon itse kuulun. Itse olen syntynyt 80-luvulla mutta aivan hyvin kumppani voisi olla 60-luvun lopulla, 70-luvulla, 80-luvulla tai 90-luvulla syntynyt. En minäkään koe, että samalla vuosikymmenellä mutta sen eri päissä syntyneet ja kasvaneet nyt niin paljon tuntisi vierautta toisiinsa. Toisaalta toisella vuosikymmenellä syntyneiden kautta voi oppia asioita tai tutustua toiselle tärkeisiin asioihin. Näin myös eri kulttuureista tulevien kumppanien kanssa.

Vierailija
14/21 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pohtinut paljon tuota ikäeroasiaa. Olen ollut kiinnostunut kumppaniehdokkaista, jotka ovat 50-v. tai hieman yli, itseäni 12-14 vuotta vanhempia, olen +35-v. 

En näe eroja muualla kuin siinä, että miehet ovat tehneet uraa jo vuosikymmeniä. Ovat taloudellisesti ja henkisesti itsenäisiä ja elämässä kokeneita. Itse vasta valmistumassa ja uran luominen kokonaan edessä, tosin sitä voikin tehdä vaikka seuraavat 30 vuotta, jos haluaa ja jaksaa. Työelämää ja opiskelua itselläni kyllä takana ja elämänkokemusta niin kuin tämän ikäisellä jo on.

Olen aina itse ollut kiinnostunut vanhemmista miehistä. Oletan, että se ikä tuo enemmän halua sitoutua (ei pidä aina paikkaansa), enemmän itsetuntemusta ja itsevarmuutta, elämänkokemusta, tasaisuutta, taloudellista turvaa tai pysyvyyttä. Jos haluaa perustaa perheen, ainakin toisella on oltava säännölliset ja suht. hyvät tulot. Nainen joutuu olemaan kuitenkin lapsen kanssa kotona joitakin vuosia ja usein haluaakin. Tuohon kuvioon vanhempi ja taloudelliseti riippumaton mies käy parhaiten.

Vierailija
15/21 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen miesystävä oli 14 vuotta nuorempi, nykyinen 10 vuotta vanhempi. 

Vierailija
16/21 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen mieheni oli 9 vuotta vanhempi. Hän kuoli, 28-vuotiaana.

Nykyinen mieheni on 7 vuotta vanhempi.

Minkä ikäisenä menitte naimisiin ensimmäisen miehesi kanssa? 

Vierailija
17/21 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotta ikäeroa. Mies on 44 ja minä 30.

Vierailija
18/21 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 päivää, mies nuorempi. Yhdessä ollaan oltu 32 vuotta...

N51

Vierailija
19/21 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v. Minä vanhempi kuin mies.

Kohta tulee artikkeli jostain tutkimuksesta, kuinka pahasta on, kun nainen on vanhempi :). Näinhän tämä toimii.

Vierailija
20/21 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5v. Minä vanhempi kuin mies.

Kohta tulee artikkeli jostain tutkimuksesta, kuinka pahasta on, kun nainen on vanhempi :). Näinhän tämä toimii.

Miksi tuo olisi pahasta jos vain rakkautta löytyy. Lapsi asiat kyllä on kinkkisiä. Joillekin miehille voi iskeä lapsi kueme kun vanhenee ja silloin voi tulla ongelmia

mies51v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi