Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menisitkö toihin kun vauva tasan 1 v KUN

Vierailija
24.07.2008 |

tämä paikka olisi niin hyvä että tuskin muutoin olisi mahdollista saada yhtä hyvää työtä, on siis vakituinen kunnan homma kivassa työpaikassa. eli jos en just silloin alota niin en koskaan pääse sinne.

normaalisti hoitaisin kotona tietty lapsen mut nyt niin ainutlaatuinen tilaisuus saada loppuelämäksi työ (tämä työ ei voisi koskaan loppua eikä minua voitaisi KOSKAAN irtisanoa)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meen vähän vastaavassa tapauksessa töihin, kun lapsi on 9 kuukauden ikäinen.

Vierailija
2/22 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis mies vaikka jäisi kotihoidontuelle vuodeksi ja sä sitten halutessasi vielä vuodeksi? Et sä voi mun mielestä sit enä sitä paikkaa menettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
4/22 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

Vierailija
5/22 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaksi).tuntuu tietty hirveältä mutta kun on ainutlaatuinen tilaisuus.

Vierailija
6/22 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tietenkään 100% varmuutta ei ole, että hamaan eläkkeeseen asti saa virkasuhteessakaan olla.

Vierailija
7/22 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahatilanteen vuoksi. Vaikka tuo hyvä työ onkin, ei ole niin hyvin palkattu ettäkö sillä pärjättäisiin. eli lapsi joutuisi perhepäivähoitajalle.

Vierailija
8/22 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kotiin ja vuoden työssäolon jälkeen vaihtaisin lyhennettyyn työaikaan.

Vierailija
9/22 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena oli alun perin olla kotona, kunnes lapsi täyttää 2 vuotta. Mutta minulle tuli myös ainutlaatuinen työtarjous lapsen ollessa vuoden ja otin työn vastaan. En ole katunut. Tein aluksi lyhennettyä työaikaa, joten oli pehmä aloitus sekä äidille että lapselle. Suosittelen.

Vierailija
10/22 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos työajat olisi ok.

Vierailija
11/22 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se varmaan onnistuisi. rahallisesti ei kyllä sitten voitonpuolelle jäätäis kun päivähoitomaksuihin menee 433 e, työmatkoihin melkeen 200 e kuussa, aikaa ei jäis siivoukseen joten siivooja pitäis palkata jne. mut ehkä tärkeämpää kuin raha niin on saada tuo työ tulevaisuutta ajatellen ja kuitenkin jäisi vähän aikaa olla lastenkin kanssa.

ap

Vierailija
12/22 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin lasten kanssa kotona melkein 5 vuotta.

Muutaman kerran kohdalle olisi tullut ihan huippu-työpaikka omalta alalta, mutta päätin aina vaan jatkaa kotona olemista siinä toivossa että niitä hyviä työpaikkoja ilmaantuu eteen jatkossakin. Ja niinhan niitä ilmaantuikin (1-2 kpl vuodessa).

Lopulta sitten kun aloin töitä ihan todella etsimään löysin parissa kuukaudessa todella hyvän työpaikan. Kiva työ, mukavat työkaverit ja hyvä palkka :)

Ei siis yhtään harmita vaikka annoin niin monen "huipputyön" mennä ohi.

Vierailija
13/22 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin lasten kanssa kotona melkein 5 vuotta.

Muutaman kerran kohdalle olisi tullut ihan huippu-työpaikka omalta alalta, mutta päätin aina vaan jatkaa kotona olemista siinä toivossa että niitä hyviä työpaikkoja ilmaantuu eteen jatkossakin. Ja niinhan niitä ilmaantuikin (1-2 kpl vuodessa).

Lopulta sitten kun aloin töitä ihan todella etsimään löysin parissa kuukaudessa todella hyvän työpaikan. Kiva työ, mukavat työkaverit ja hyvä palkka :)

Ei siis yhtään harmita vaikka annoin niin monen "huipputyön" mennä ohi.

Vierailija
14/22 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne huipputyöpaikat yleensä menee uraihmisille, ei äideille, jotka ovat viisi vuotta putkeen kotona. Näin se vain on.

Menisin, jos olisin sinä.

Vierailija
15/22 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeisiin kuluihin nähden. kuitenkin pakko mennä omalla autolla kun lapset pitää viedä hoitoon jne. pitäis mennä sellasella bussilla joka menee niin aikaisin ettei kukaan pph ota niin aikaisin (ennen kuutta) ja saisin haettua vasta ilta kuudelta (kestää kauan bussimatkat, vaikka autolla ei kestäkään)

ap

Vierailija
16/22 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä ihme on niin unelmatyö että sitä tekee huonolla palkallakin?

Vierailija
17/22 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan luopioäiti, mutta yksivuotias pärjää mun mielestä jo hoidossa. Ihan varmasti siis menisin tommosiin töihin.

Vierailija
18/22 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka ei ole kovin hyvä mutta parempaakaan en koskaan saa, ja työ hyvä jossa mahdollisiis yletä hyvinkin korkealle

Vierailija
19/22 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun ihmiset lukis tekstit ennen ku kommentoi, kurja koko ajan korjailla toisten ajatusvirheitä

Vierailija
20/22 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota lyhennettyä työaikaa myös mietin

koska se varmaan onnistuisi. rahallisesti ei kyllä sitten voitonpuolelle jäätäis kun päivähoitomaksuihin menee 433 e, työmatkoihin melkeen 200 e kuussa, aikaa ei jäis siivoukseen joten siivooja pitäis palkata jne. mut ehkä tärkeämpää kuin raha niin on saada tuo työ tulevaisuutta ajatellen ja kuitenkin jäisi vähän aikaa olla lastenkin kanssa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan