Kuka ihme haluaa ostaa talon jonka piha on ankea sorapläntti, ja aidattoman tontin molemmin puolin kulkee pyörätiet melkein pihassa kiinni
Ehkä sellainen joka ei viihdy pihalla lainkaan..
Tälläinen talo tuli nimittäin vastaan, ei tunnu menevän kaupaksi vaikka hinta tiputettu enkä ihmettele yhtään .D
Kommentit (23)
Jep, en ymmärrä miksi ostaa omakotitalo jos edes omalla pihalla ei saa olla rauhassa. Olisi ihan sama asua sitten rivitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ihmetyttää ihmisissä jotka eivät näe mahdollisuuksia, kun etsivät asuntoja.
Tuostakin pihasta pystyy muuttamaan kivan nurmikkopihan aidalla.
Mutta mikäpäs siinä, jääkööt rumat sorakenttäpihat ihmisille joilla on visuaalista silmää.
Naureskelin sitä asuntokaupat sokkona ohjelmaakin, kun itkivät että nyt tuli ostettua ruma talo missä on rumat rappuset.
Yhyy, ne voi herran jumala vaihtaa ja sisustuksella saa ihmeitä aikaan.
Ostaa kämpän missä näkee potentiaalia ja muuttaa asiat omanlaisekseen.
Mitenkäs ajattelit pyörätiet stailata näkymättömäksi? Varmasti kiva oleilla pihalla aurinkoa ottamassa, kun juopporemmejä kulkee talon kahta puolta mölisemässä.
Juopporemmejä ei varmaan pääse missään karkuun, mutta miten olisi jykevä aita + pensasaita pihaan päin.
Ei varmaan juopporemmit siinä koko ajan ölise.
Aita on luvanvarainen. Eli sitä ei todellakaan saa noin vain. Eikä tarvittavaa korkeutta jne.
Nää tuo nyt mitään 24/7 jollakin kevyenliikenteenväylällä ole.
Ihmisillä on erilaiset mieltymykset. Sinä syntyperäisenä maalaisena kaipaat hiljaisuutta, minua taas ahdistaa jo se, jos olen yli kaksi päivää mökillä. Kaipaan ääniä ja ihmisiä ja mahdollisuutta kävellä tai pyöräillä palveluiden pariin. Inhoan sitä, että joudun ajamaan autolla kauas käydäkseni kaupassa tai mennäkseni elokuviin!
Meitä on siis moneksi, ja onneksi asuinpaikkansa saa Suomessa itse valita. Kerrostaloasunnon hinnalla saa hyvän omakotitalon maalta ainakin, jos se kerrostalo sijaitsee kasvukeskuksessa.